آیدانیتو > ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98
آزمون کاردانی به کارشناسی

ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98

ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98

در این مقاله به موضوع ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 خواهیم پرداخت، همان طور که اطلاع دارید، کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری و آزاد ادغام شده است و از این جهت شاهد ابهاماتی از سوی داوطلبان شرکت کننده در آزمون کاردانی به کارشناسی هستیم. داوطلبان عزیز با مطالعه ی کامل این مقاله با ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98، زمان ثبت نام، شرایط ثبت نام و .. آشنا خواهید شد.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98

طبق روال هر ساله زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 از هفته اول خردادماه 98 آغاز خواهد شد و تا حدود یک هفته مهلت ثبت نام وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی را دارند، می بایست در زمان گفته شده اقدام به ثبت نام نمایند. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی را دارند، می بایست در زمان گفته شده اقدام به ثبت نام نمایند و بر روی تمدید مهلت ثبت نام حساب باز نکنند. تمدید مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی قطعی نمی باشد.

دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98

توصیه ما به داوطلبانی که قصد ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 را دارند، این است که قبل از اقدام به ثبت نام، دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 را مطالعه کند. دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 در زمان ثبت نام و در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود. اما دلیل مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 این است که داوطلبان از تمامی اطلاعات راجع به سهمیه ها، مقررات و ضوابط آزمون و ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98، امتیازات برگزیدگان دوره ی انتخاب رشته، مدارک و ثبت نام و انتخاب رشته به …. به طور دقیق و با جزئیات کامل اطلاع پیدا کنند.

نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98

داوطلبان عزیزی که قصد ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 را دارند، در تاریخ گفته شده و با مراجه به سایت سازمان سنجش (www.sanjesh.org)، ثبت نام خود را آغاز کنند. در فرم ثبت نام کاردانی به کارشناسی داوطلبان :
  • در ردیف اول تا سوم نام و نام خانوادگی، نام پدر را با توجه به نام ون نام خانوادگی که در شناسنامه درج شده است به طور کامل درج کنند.
  • در ردیف چهارم فرم ثبت نام، داوطلبان جنسیت خود را مشخص خواهند کرد.
  • در ردیف پنجم شماره شناسنامه (فقط عدد و بدون درج خط تیره و ممیز و …) وارد کنند.
  • در ردیف ششم سری شناسنامه، سریال شناسنامه را وارد خواهند کرد.
  • در ردیف هفتم، سال تولد داوطلب وارد می شود.
  • در ردیف هشتم، شماره ملی از چپ به راست و بدون درج خط تیره و … وارد می شود.
  • در ردیف نهم، به اقلیت های مذهبی و … اشاره شده است.
  • در ردیف دهم تا سیزدهم، مربوط به سهمیه ها می شود و داوطلبانی که شامل سهمیه های گفته شده در دفترچه می شوند، در این ردیف آن را مشخص می کنند.
  • در ردیف چهاردهم کد شهرستان و محل صدور شناسنامه خود مشخص می شود.
  • در ردیف پانزدهم، داوطلبان مرد وضعیت نظام وظیفه خود رامشخص خواهند کرد.
در نهایت پس از بررسی دقیق ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 ، پیشنهاد می کنیم برای مشاهده ی ادامه ی عناوین سری هم به دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *