آیدانیتو > دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
آزمون کاردانی به کارشناسی

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در هفته اول خردادماه توسط سایت سازمان سنجش یا نشریه پیک سنجش منتشر می شود. این دفترچه شامل سه فصل و شش بخش است که به بررسی و توضیح شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98، جداول کد رشته محل ها، سهمیه ها، مدارک لازم برای ثبت نام و نیز روش گزینش می پردازد. دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 در واقع راهنمای ثبت نام کنکور است و چون وضعیت تحصیلی و نظام وظیفه شرکت کنندگان متفاوت است و تبصره های آموزشی زیاد است، از این رو انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 و مطالعه آن توسط داوطلبان لازم و ضروری است.

شرایط اختصاصی پذیرش دانشجو در کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد 99

مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد 99 در مقاله مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 به صورت کامل شرح داده ایم. در اینجا به بررسی شرایط اختصاصی پذیرش دانشجو در کنکور کارشاسی ناپیوسته آزاد 99 می پردازیم. داوطلبانی که قصد ورود به دانشگاه آزاد را در مقطع کارشناسی ناپیوسته دارند، ضروری است که موارد زیر را در نظر داشته باشند:
1- در رشته های غیر پزشکی دانشگاه آزاد و رشته های ساخت پروتزهای دندانی و مهندسی بهداشت محیط به صورت پذیرش صرفاً بر طبق سوابق تحصیلی است.
2- رشته های هوشبری، علوم آزمایشگاهی، مامایی، بهداشت عمومی و اتاق عمل با آزمون هستند. در فهرست زیر لیست رشته هایی که دانشگاه آزاد در آنها هیچ گونه پذیرشی ندارند را ملاحظه می کنید:
پزشکی: 1- مهندسی بهداشت حرفه ای 2- تکنولوژی پرتو شناسی 3- مدارک پزشکی 4- فوریت های پزشکی
فنی و مهندسی: 1- شهرسازی
علوم انسانی: 1- آموزش حرفه و فن 2- آموزش کودکان استثنایی 3- تربیت معلم مطالعات اجتماعی 4- تربیت مربی امور تربیتی 5- باستان شناسی 6- تربی معلم قرآن کریم 7- علوم انتظامی
هنر: 1- صنایع دستی 2- موسیقی 3- طراحی پوشاک
دامپزشکی: 1- بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی
با توجه به این شرایط و رشته هایی که دانشگاه آزاد در آنها پذیرش دانشجو دارد، می بایست برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 داوطلبان اقدام کنند. شرایط اختصاصی فرهنگیان شاغل رسمی و پیمانی آموزش و پرورش در دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 عبارتست از : فرهنگیان و معلمانی که به صورت رسمی یا پیمانی در آموزش و پرورش شاغل هستند با توجه به مندرجات دفترچه کارشناسی ناپیوسته می بایست دارای شرایط زیر باشند:
1- داشتن حکم رسمی استخدام رسمی یا پیمانی قبل از اتمام زمان ثبت نام کنکور
2- داشتن برگ تأیید ادامه تحصیل از مرکز آموزش و پرورش محل خدمت
3- در مراکز دولتی و غیر دولتی در حال تحصیل نباشند.
4- بعد از قبولی کلاس ها در خارج از زمان اداری تشکیل می شود.
5- داوطلبانی که تعهد خدمت به آموزش و پرورش ندارند به صورت رایگان ادامه تحصیل می دهند و به دانشگاه محل تحصیل خود تعهد آموزش رایگان خواهند داد. دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 واجد کلیه شرایط و ضوابط شرکت داوطلبان دارای وضعیت تحصیلی و آموزشی متفاوت است. از این رو مطالعه دقیق آن و ثبت نام بر طبق آن لازم است. با توجه به اینکه در حال حاضر دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 هنوز منتشر نشده است در حال حاضر می توانید برای آشنایی با مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99 را دریافت نموده و به دقت مطالعه نمایید.
اگر سوالی در زمینه مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

  1. علیرضا گفت:

    سلام میخواستم بدونم من سال قبل در یک دانشگاه یزد قبول شدم ولی نرفتم الان باید دوباره ثبت نام کنم یا برم همون دانشگاه قبلی

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      با توجه به عدم ثبت نام شما در سال گذشته در دانشگاه مذکور ، قبولی شما باطل شده و اگر قبولی شما در دوره روزانه بوده ، یکسال محرومیت از انتخاب دانشگاه روزانه را خواهید داشت. شما اگر امسال در آزمون شرکت کرده اید ، مجددا بر اساس رتبه خود و موارد ذکر شده ، انتخاب رشته را انجام دهید. موفق باشید.

  2. محسنی گفت:

    سلام
    من قصد ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی را داشتم که متاسفانه متوجه زمان ثبت نام نشدم.
    آیا امکان ثبت نام برای جامانده ها وجود داره؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی 97 تا ساعت 24 پنجشنبه سوم خرداد تمدید شد، پس مهلت ثبت نام به پایان رسیده و خبر دیگری در مورد ثبت نام جامانده ها در حال حاضر منتشر نشده است.

  3. باران گفت:

    سلام.من کاردانی اموزش ربان انگلیسی دانشگاه ازاد دارم….میتونم در کنکور کاردانی به کارشناسی همین رشته خودم رو در دانشگاه فرهنگیان بخونم؟با توجه به اینکه درج شده رشته های اموزشی مربوط به شاغلین اموزش و پرورش هست پس من باید چطور این رشته رو در دانشگاه س سراسری ادامه بدم؟؟؟لطفا خیلی زود بهم جواب بدید یا جواب رو واسم ایمیل کنید.ممنون.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      امکان ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان فقط مختص افرادی است که در آموزش و پرورش مشغول به فعالیت هستند. در پاسخ به سوال دوم هم انتخاب های شما برای دانشگاه سراسری با توجه به رشته تان بسیار محدود می باشد.

  4. Ayda گفت:

    سلام.کارشناس ارشد معماری هستم. میتونم برای رشته مامایی ثبت نام کنم ؟چون رشته ها مطابقت نداره؟ باتشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      فقط کسانی می توانند در رشته مامایی ادامه تحصیل دهند که مدرک قبلی شان برای وزارت بهداشت باشد.

  5. حق شناس گفت:

    با سلام وعرض ادب خدمت شما مشاور گرامی
    لطفا در مورد نحوه ثبت نام در رشته داروسازی بدون کنکور غیر انتفاعی و زمان ثبت نام توضیح دهید ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      پذیرش در رشته داروسازی فقط با کنکور است.

  6. نسرین گفت:

    سلام میخواستم بدونم اخرین رتبه قبولی سهمیه در دانشگاه آزاد رشته بهداشت عمومی چنده

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      با توجه به تغییر در تعداد شرکت کننده ها و ظرفیت ها، اعلام آخرین رتبه صحیح نیست.

  7. حمیده گفت:

    ببخشید من کاردانی دامپزشکی روزانه دانشگاه بوعلی سینا همدان قبول شدم خواستم ببینم بعد از اتمام دوره کاردانی برای آزمون کاردانی به کارشناسی تو چه رشته هایی میتونم شرکت کنم آیا میتونم علوم آزمایشگاهی وزارت بهداشت شزکت کنم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما در دو رشته 1) علوم آزمایشگاهی دامپزشکی و 2) بهداشت مواد غذایی با منشأ دامی میتوانید شرکت کنید. اگر قصد زدن کلینیک دارید باید در کنکور دکتری دامپزشکی شرکت کنيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *