آیدانیتو > مصاحبه دکتری نقشه برداری – فتوگرامتری 98
مصاحبه دکتری مهندسی نقشه برداری-فتوگرامتری

مصاحبه دکتری نقشه برداری – فتوگرامتری 98





مصاحبه دکتری نقشه برداری – فتوگرامتری 98

مصاحبه دکتری نقشه برداری – فتوگرامتری 98 موضوعی است که در این مقاله به طور مفصل راجع به آن خواهیم پرداخت. شرایط دعوت شدگان به مصاحبه دکتری نقشه برداری – فتوگرامتری 98 چیست؟ ، زمان مصاحبه دکتری نقشه برداری – فتوگرامتری 98 چه زمانی می باشد؟ ، شرایط حاکم بر اتاق مصاحبه چگونه است؟  در این مقاله به تمامی سؤال های گفته شده پاسخ خواهیم داد. برای اطلاع از نحوه مصاحبه در این مقاله همراه ما باشید. همان طور که می دانید مصاحبه دکتری نقشه برداری – فتوگرامتری 98 ، 50 درصد از نقش قبولی در دانشگاه ها را ایفا می کند.امتیاز مصاحبه دکتری و آزمون کتبی یکسان می باشد بنابراین داوطلبان برای ورود به دانشاگه باید مصاحبه دکتری نقشه برداری – فتوگرامتری 98 را با موفقیت سپری کنند. امتیازات مصاحبه در دو دسته سوابق آموزشی – پژوهشی و مصاحبه و سنجش علمی بررسی می شود. برای اطلاع از فعالیت ها و امتیازات هر دسته می توانید به مقاله مصاحبه دکتری 98 مراجعه کنید. دعوت شدگان به مصاحبه دکتری نقشه برداری 98 در صورتی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند، اقدام به انتخاب رشته و درج کد رشته ها می کنند. داوطلبان عزیز با توجه به تراز کسب شده و تراز قابل قبول دانشگاه، دانشگاه های مورد نظر را انتخاب می کنند و در صورتی که تراز قابل قبول دانشگاه را کسب کرده باشند، دعوت به مصاحبه می شوند. با توجه به این موضوع که مقطع دکتری بالاترین سطح تحصیلی می باشد، داوطلبان برای ورود به این مقطع باید از سطح علمی قابل قبولی برخوردار باشند. بنابراین می توان گفت دانشجویان دکتری سطح علمی بالایی دارند.

جو حاکم بر اتاق مصاحبه چگونه است؟

همان طور که گفته شد اهمیت مصاحبه دکتری برای ورود به دانشگاه بسیار زیاد می باشد. بنابراین در صورتی که در مصاحبه امتیازات لازم را کسب نکرده باشید، از ورود به دانشگاه بازخواهید ماند و این مسئله باعث می شود نگرانی و استرس برای مصاحبه به وجود بیاید. وقتی وارد اتاق مصاحبه می شوید، دو یا چند نفر از اساتید دانشگاه مورد نظر برای مصاحبه حضور دارند و راجع به سواق آموزشی و از لحاظ علمی شما را می سنجند. لازم است بدانید داوطلبانی که دعوت به مصاحبه می شوند، سطح علمی قابل قبولی دارند. بنابراین شما نیز سطح علمی مورد نظر دانشگاه را کسب کرده اید و نیازی به استرس و نگرانی وجود ندارد. و این استرس مانع بزرگی برای کسب امتیازات مصاحبه دکتری خواهد بود.

برای موفقیت در مصاحبه دکتری چه کنیم؟

هدف از درج این مقاله افزایش آگاهی و اعتماد به نفس داوطلبان در مصاحبه دکتری می باشد. در ادامه فعالیت هایی گفته خواهد شد که عمل به آنها نتیجه ی خوبی را در مصاحبه دکتری نقشه برداری – فتوگرامتری 98 رقم خواهد زد.
  • برای کنترل استرس از کتاب های روانشناسی و در صورت نیاز مراجعه به روانشناس غال نشوید.
  • قدرت بینان و فن و بیان خود را بهبود ببخشید.
  • قبل از حضور در مصاحبه، راجع به مصاحبه کنندگان اطلاعات لازم را کسب کنید. با مراجعه به وب سایت دانشگاه از مقالات به چار رسیده و علایق علمی آنان مطلع شوید.
  • بر زبان انگلیسی تسلط کافی پیدا کنید.
  • موضوع رساله و یا تز دکتری را مشخص کنید.
  • با برخی از سؤالات مصاحبه دکتری 98 آشنا شوید و راجع به آنها فکر کنید.
  • به زمان مصاحبه دکتری 98 توجه کنید.
  • مدارک علمی معتبر که کسب کرده اید را در زمان مصاحبه ارائه دهید.
  • قبل از پاسخگویی به سؤالات، کمی فکر کنید.
  • با اعتماد به نفس وارد اتاق مصاحبه شوید.
  • و …

زمان دکتری نقشه برداری – فتوگرامتری 98

انتظار می رود نیمه دوم خردادماه دعوت به مصاحبه دکتری نقشه برداری – فتوگرامتری 98  آغاز شود و حدوداً یک ماه مصاحبه دانشگاه های مختلف به طول می انجامد، زمان دقیق مصاحبه  از جانب دانشگاه دعوت کننده ، مشخص می شود. به داوطلبان عزیز پیشنهاد می کنیم برای موفقیت در مصاحبه، مقاله آمادگی برای مصاحبه دکتری 98 را مطالعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *