انتخاب رشته ارشد, انتخاب رشته ارشد حسابداری

کارنامه و رتبه قبولی ارشد حسابداری

کارنامه و رتبه قبولی ارشد حسابداری

حسابداری از رشته های پر طرفدار در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. از این رو قصد داریم در این مقاله به موضوع کارنامه و رتبه قبولی ارشد حسابداری 99 صحبت کنیم. تحلیل کارنامه و رتبه قبولی داوطلبان حسابداری سالهای گذشته به تأثیر رتبه و … از مهم ترین مباحثی هستند که در این مقاله راجع به آن صحبت خواهیم کرد. به داوطلبان ارشد حسابداری 97 توصیه می کنیم قبل از انتخاب رشته این مقاله را مطالعه کنند تا با یکی از عوامل تأثیرگذار در انتخاب رشته ارشد حسابداری 97، که کارنامه و رتبه قبولی ارشد حسابداری می باشد، آشنا شوید. پس با ما همراه شوید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با کارنامه و رتبه قبولی ارشد حسابداری بدست آورید. آشنایی با کارنامه و رتبه قبولی ارشد حسابداری می تواند شما را در انتخاب رشته ای بهتر یاری کند.  اگر قصد ادامه تحصیل دارید اما نمیخواهید که کنکور دهید میتوانید از طریق ارشد بدون کنکور ادامه دهید.


رتبه و تراز قبولی ارشد حسابداری 
رتبه جایگاه به دست آمده داوطلبان در بین تمامی شرکت کنندگان مجموعه حسابداری می باشد. رتبه داوطلبان بر اساس تراز (نمره کل) آنان تعیین می شود، تراز سطح علمی داوطلبان را نمایان می کند.
داوطلبان عزیز برای کسب اطلاعات لازم از قوانین و ضوابط انتخاب رشته به دفترچه راهنمای انتخاب رشته ارشد 97 که از جانب سایت سازمان سنجش منتشر میشود ، مراجعه کنید و همچنین می توانید مقالات درج شده در آیدانیتو را مشاهده کنید.
کد ضریب ارشد حسابداری

ریشه حسابداری که از رشته های گروه علوم انسانی می باشد، در سه گرایش ارائه شده است: 1- حسابداری 2- حسابرسی 3- حسابداری مدیریت

نام گرایشکد ضریب
حسابداری1
حسابرسی2
حسابداری مدیریت3

کد ضریب های هر گرایش را مشاهده می کنید. در کارنامه داوطلبان ارشد، وضعیت هر کد ضریب به صورت مجزا مشخص می شود ، رتبه تراز وضعیت پذیرش در کد ضریب و آخرین نفرات پذیرفته شده در هر کد ضریب را مورد بررسی قرار د اده ایم. نمونه کارنامه یکی از داوطلبان ارشد حسابداری:

نام درسنمره به درصد
زبان عمومی و تخصصی / انگلیسیسفید
حسابداری مالی38.89
حسابداری صنعتی25.33
حسابرسی54.67
ریاضیات و آمار28.89

  داوطلب مورد نظر، با توجه به دروس درصدهای زده شده، دروسی که در جدول فوق مشاهده می کنید در یک دوره روزانه مجاز شده است. در ادامه وضعیت داوطلب در هر سه کد ضریب را مشاهده کنید. کد ضریب 1: داوطلب در کد ضریب 1 رتبه 460 با سهمیه و تراز 5303 را کسب کرده است. دوره های مجاز شده داوطلب در کد ضریب 1:

  • دوره روزانه
  • سایر دوره ها

آخرین رتبه مجاز در کد ضریب 1 در دوره روزانه، 97 در آخرین رتبه مجاز در سایر دوره ها 20150 می باشد. کد ضریب 2: داوطلب در کد ضریب 2 رتبه 47 با سهمیه و تراز (نمره کل) 5359 را کسب کرده است. دوره های مجاز شده داوطلب در کد ضریب 2:

  • دوره های غیر روزانه

آخرین رتبه مجاز شده در دوره روزانه کد ضریب 2، 371 و آخرین رتبه مجاز شده در سایرد وره ها 6855 می باشد. کد ضریب 3: داوطلب در کد ضریب 3، رتبه 561 با سهمیه و تراز علمی 5101 را کسب کرده است. دوره های مجاز شده داوطلب در کد ضریب 3:

  • دوره های غیر روزانه

آخرین رتبه قبول شده در کد ضریب 3 در دوره روزانه، 387 و آخرین رتبه مجاز شده در سایر دوره ها 6310 می باشد. همانطور که مشاهده کردید داوطلب تنها در یک کد ضریب مجاز به شرکت در انتخاب رشته شده است ، کد ضریب یک که رشته حسابداری _ حسابداری  است.

در این مقاله به تحلیل و بررسی کارنامه و رتبه قبولی ارشد حسابداری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله پرستاری بدون کنکور بزنید.
اگر سوالی در زمینه کارنامه و رتبه قبولی ارشد حسابداری ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *