کارشناسی بدون کنکور آزاد

کارشناسی حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد

کارشناسی حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد

همانگونه که مطلع هستید رشته حسابداری یکی از بهترین و شناخته شده ترین رشته های گنجانده شده در دانشگاه بوده که هر یک از شما داوطلبان عزیز چه در رشته های تجربی تحصیل کرده باشید و چه انسانی و ریاضی، امکان تحصیل در این رشته تحصیلی را دارید و هیچ مانعی بر سر راه شما نیست.

رشته حسابداری رشته  ای بسیار محبوب و پرطرفدار است که سالیان سال به عنوان یکی از مشاغل شناخته شده و برتر در میان جوامع مطرح بوده و افراد متخصص در آن برای رسیدگی به وضعیت مالی و پولی جامعه و نظم بخشی به حساب های روزانه از آن نمره مجاز گرفته اند. حتماً در جریان هستید که رشته حسابداری علاوه بر دانشگاه های سراسری ( منظور دوره روزانه، غیرانتفاعی، پیام نور و نوبت دوم است) به لیست رشته های دانشگاه آزاد نیز اضافه شده و شاهد تدریس آن توسط اساتید برتر این دانشگاه نیز هستیم. در این مقاله، بحث کارشناسی حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد را مطرح می نماییم.

همچنین، شاید عنوان کردن مباحثی همچون دانشگاه های پذیرنده کارشناسی رشته حسابداری دانشگاه آزاد در مقاله کارشناسی حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد خالی از لطف نباشد.

شرایط پذیرش بدون کنکور کارشناسی حسابداری آزاد

باید متذکر شویم که پذیرش بدون کنکور مقطع کارشناسی حسابداری آزاد در مقاطع ناپیوسته و پیوسته با یکدیگر کاملاً فرق دارد. در این قسمت، این شرایط را خدمت شما دوستان به طور کامل شرح می دهیم.

مقطع ضوابط پذیرش توضیحات مربوطه خدمت نظام وظیفه
کارشناسی نا پیوسته گواهی نامه کاردانی و یا مدرک پیش دانشگاهی –دیپلم نظام قدیم دوران متوسطه ثبت نام کلیه داوطلبان فارغ التحصیل در رشته های فنی و حرفه ای و کار ودانش در این دوره ممنوع است عدم وجود مشکل در وضعیت نظام وظیفه – تقدیم کارت پایان خدمت سربازی
کارشناسی پیوسته گواهی کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی- مدرک فوق دیپلم

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد حسابداری

کلیه فرآیندهای ثبت نام کارشناسی حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد به شکل غیر حضوری و در سایت مخصوص معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد. هر کدام از داوطلبان متقاضی ثبت و شرکت در کارشناسی حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد در آغاز ثبت نام نیاز فوری به خرید کارت اعتباری داشته و پس از آن می توانند صفحه ثبت نام و انتخاب رشته را بر روی صفحه مانیتور خود مشاهده نمایند. لازم به ذکر است که هزینه پرداختی مورد نیاز برای خرید این کارت 38000 تومان بوده که باید از طریق کارت بانکی آن را بپردازید.

باید بگوییم که دریافت رسید ثبت نام در انتهای عملیات ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد نشان دهنده کامل شدن ثبت نام شما دوستان بوده و در این زمان امکان خروج از صفحه ثبت نام برای شما وجود دارد.

انتخاب رشته کارشناسی حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد

باید خاطر نشان کنیم که با خرید هر کارت اعتباری فرصت انتخاب 20 رشته تحصیلی از گروه های آزمایشی متنوع برایتان فراهم می شود. جهت انتخاب رشته از میان رشته های چند گروه آزمایشی ملزم به خرید بیشتر از یک کارت اعتباری هستید. تمامی این انتخاب ها باید مطابق علاقه شما دوستان در سایت درج شوند.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور حسابداری دانشگاه آزاد

لازم به ذکر است که ثبت نام کارشناسی حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد از ماه گذشته یعنی 28 مرداد ماه آغاز شده و تا مدت نا مشخصی ادامه دارد.

لیست دانشگاه های پذیرنده کارشناسی حسابداری بدون کنکور آزاد

در این بخش از مطلب لیست برخی از دانشگاه های کارشناسی حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد را برای شما عزیزان ذکر می کنیم.

لیست دانشگاه های کارشناسی حسابداری بدون کنکور آزاد
استان ا ردبیل- مشکین شهر استان فارس -واحد سروستان
استان اردبیل – واحد بنکه سوار استان فارس – واحد لامرد
استان اردبیل واحد اردبیل استان فارس- واحد صفاشهر
استان اصفهان -واحد دولت آباد استان  فارس-واحد نی ریز
استان اصفهان- واحد زواره استان فارس- واحد نورآباد محسنی
استان اصفهان- واحد کاشان استان قم -واحد قم
استان کردستان – واحد سنندج استان کرمان- واحد بم
استان کردستان- واحد سقز استان کرمان- واحد قروه
استان کردستان- واحد پردیس استان کرمان- واحد روانسر
استان گلستان- واحد گرگان استان گیلان- واحد بندرانزلی
استان گلستان- بندرگز استان گیلان- واحد لاهیجان
استان گلستان- واحد رودهن استان مازندران- واحد چالوس
استان گلستان-واحد تهران شرق استان مازندران- واحد نکا
استان گلستان-واحد فیروزکوه استان مرکزی- واحد اراک
استان زنجان- واحد هیدج استان مرکزی- واحد تفرش
استان زنجان- واحد سمنان استان مرکزی-واحد دلیجان
استان گلستان- واحد دماوند استان مرکزی -واحد تفرش

 

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور حسابداری دانشگاه آزاد

در پایان این بحث، به ذکر ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور رشته حسابداری در دانشگاه آزاد برای شما دوستان گرامی می پردازیم. باید بگوییم که به علت درج ظرفیت های رشته حسابداری در دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد را ذکر آمار دقیق معذوریم. ولی به طور کلی می توان گفت که درصد قبولی داوطلبان در بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد حسابداری رقم بالایی را به خود اختصاص می دهد.

در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از بررسی کارشناسی حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد ، سری هم به مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 97 بزنید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه کارشناسی حسابداری بدون کنکور رشته حسابداری دانشگاه آزاد دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *