کارشناسی بدون کنکور آزاد

کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران

کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران

رشته مهندسی عمران از آن دسته رشته هایی است که داوطلبان برای ورود به آن سر و دست می شکنند. علت این امر را می توان در بازار کار مناسب و جذاب بودن این رشته مهندسی یافت. جهت اطلاع شما دوستان باید گفت که تمامی فعالیت های مرتبط با سازه های غیر ساختمانی و ساختمانی به طریقی به رشته مهندسی عمران ارتباط پیدا می کنند. گرایش های اساسی و مهم این رشته تحصیلی شامل نقشه برداری، گرایش آب و راه و ساختمان می شوند. حتماً اطلاع پیدا کرده اید که دانشگاه آزاد طی چند سال اخیر به ارائه مقطع کارشناسی رشته عمران به صورت بدون کنکور پرداخته است. به همین جهت در این مقاله کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران را مورد بررسی قرار داده ایم. علاوه بر این بحث جذاب، لیست تعدادی از دانشگاه های ارائه دهنده کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران را ذکر می نماییم.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد عمران

گواهی کاردانی ناپیوسته یا پیوسته، مدارک اتمام دوره پیش دانشگاهی در گروه ریاضی فیزیک و یا دیپلم نظام قدیم در ردیف مهم ترین شروط لازم برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران واقع شده است. از دیگر شرایط مهم برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران پذیرش مطابق سوابق تحصیلی افراد داوطلب شرکت در این دوره بوده که افرادی با معدل عالی و بالا اولویت بیشتری نسبت به افراد دیگر دارند.

نحوه ثبت نام بدون آزمون آزاد مهندسی عمران

نکته مورد توجه در کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران شیوه ثبت نام در این دوره است. دقیقاً مشابه سایر رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد جهت ثبت نام در کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران نیز باید به سایت دانشگاه آزاد مراجعه و عملیات ثبت را به انجام برسانید. این فرآیند بسیار ساده بوده و فقط با خرید کارت اعتباری و پر کردن فیلدهای مربوط به کد امنیتی، رمز و شناسه ثبت نام به راحتی می توانید به صفحه انتخاب رشته وارد شده و انتخاب رشته خود را انجام دهید. باید بدانید که هر یک از داوطلبان می توانند تا حداکثر 20 کد رشته عمران را از بین تعداد زیادی از آنها انتخاب و در صفحه انتخاب رشته ثبت نمایند.

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون آزمون آزاد عمران

در مجموع می توان گفت که ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران سالیانه بیشتر شده است ولی از آنجایی که دانشگاه آزاد هرگز ظرفیت پذیرش در رشته های مختلفش را اعلام نکرده به طور تقریبی می توانیم بگوییم که سالیانه شاهد گزینش بین 30 تا 40 نفر دانشجو در کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران هستیم.

لیست دانشگاه های پذیرنده کارشناسی بدون آزمون مهندسی عمران

در قسمت آخر این مطلب، بیان لیست دانشگاه های پذیرنده کارشناسی بدون آزمون عمران ضرورتی اساسی دارد.

دانشگاه های ارائه دهنده بدون آزمون مهندسی عمران (کارشناسی)
استان آذربایجان شرقی –  واحد عجب شیراستان اردبیل –  واحد اردبیل
استان آذربایجان شرقی –  واحد مراغهاستان اردبیل –  واحد پارس آباد
استان آذربایجان شرقی –  واحد مرنداستان اردبیل –  واحد خلخال
استان آذربایجان شرقی –  واحد میانهاستان اردبیل –  واحد مشکین شهر
استان آذربایجان شرقی –  واحد ورزقاناستان اصفهان –  واحد تیران
استان آذربایجان شرقی –  واحد بناباستان آذبایجان غربی –  واحد بوکان
استان آذربایجان شرقی –  واحد سردروداستان آذبایجان غربی –  واحد خوی
استان آذربایجان شرقی –  واحد جلفااستان آذبایجان غربی –  واحد سلماس
استان آذربایجان شرقی –  واحد سراباستان آذبایجان غربی –  واحد ماکو
استان آذربایجان شرقی –  واحد صوفیاناستان آذبایجان غربی –  واحد مهاباد
استان آذربایجان شرقی –  واحد اهراستان آذربایجان شرقی –  واحد ارومیه

 

در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از بررسی و تحلیل مقاله کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران ، سری هم به مقاله ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد عمران 97 بزنید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در رشته عمران دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *