کاردانی بدون کنکور آزاد

کاردانی حسابداری آزاد

کاردانی حسابداری آزاد

از حدود چهار سال پیش تا کنون دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش بدون آزمون در رشته‌های بسیاری را آغاز کرده و به یاری خدا در این زمینه عملکرد موفقیت‌آمیز و خوبی داشته است. در حال حاضر، با پذیرش بدون کنکور مقاطع مختلفی من جمله کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) در دانشگاه آزاد روبرو هستیم. اگر واقعاً به دلیل مشکلات کوچک و بزرگ زندگی و شرایط، وقت لازم برای خواندن دروس کنکوری گروه‌های آزمایشی مختلف و شرکت در آزمون ورودی مؤسسات آموزش عالی آزاد را ندارید، دست به کار شوید و این فرصت طلایی را از دست ندهید. شما عزیزان می‌توانید به کمک این طرح از امکان ادامه تحصیل خود در دانشگاه اطمینان حاصل کنید.

یکی از رشته‌های منحصر به فرد جهت تحصیل بدون کنکور در دانشگاه آزاد رشته حسابداری بوده که خواهان بسیاری در میان شما دوستان دارد. در این مقاله، بحثی را در رابطه با کاردانی حسابداری آزاد مطرح می‌کنیم. پس با ما همراه باشید تا هر آنچه را که باید در رابطه با کاردانی حسابداری آزاد فراگرفته و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

زمان انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور حسابداری آزاد

باید خاطر نشان کرد که شما باید انتخاب رشته و ثبت‌نام کاردانی حسابداری آزاد را به صورت همزمان و با یکدیگر انجام دهید. فرآیند این ثبت‌نام و انتخاب رشته به این شکل است که در طول یکسال دو مرتبه فراخوانی از سوی دانشگاه‌های آزاد برای گزینش دانشجو در مقطع کاردانی حسابداری آزاد در سایت این دانشگاه انتشار می‌یابد. ماه‌های مرداد و آذر به ثبت‌نام کاردانی حسابداری آزاد اختصاص داده شده که همان‌طور که در جریان هستید اولین مرحله آن در ماه قبل مرداد بود. در صورت جا ماندن از ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی حسابداری آزاد می‌توانید در ماه آذر این کار را انجام دهید.

ثبت‌نام کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد حسابداری

باید گفت که شما داوطلبان باید پیش از شروع انتخاب رشته کاردانی حسابداری آزاد اقدام به وارد کردن اطلاعات فردی خود در سایت دانشگاه آزاد نمایید. پس از این کار، امکان ثبت‌نام با باز شدن صفحه‌ای مخصوص برایتان مقدور است. اما نکته مهم خرید کارت اعتباری بوده که هرگز نباید از آن غفلت کرد. در حقیقت این امر را باید پیش از ورود اطلاعات شخصی در سایت انجام دهید. هزینه پرداختی برای کارت اعتباری در واقع همان هزینه ثبت‌نام شماست. با انجام کامل مراحل گفته شده امکان انتخاب رشته کاردانی حسابداری آزاد بدون کنکور هیچ مشکلی انجام می‌دهید.

نحوه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور حسابداری آزاد

شما دوستان محترم تا سقف 20 رشته محل را می‌توانید به راحتی و البته با رعایت دقت و وسواس انتخاب نمایید. دانشگاه‌های بی‌شماری پذیرنده رشته حسابداری در مقطع کاردانی هستند که با در نظر گرفتن شرایط خانوادگی و فردی خود و همچنین علاقه به دانشگاهی خاص می‌توانید 20 مورد از بهترین آنها را برگزینید. دقت داشته باشید که اگر در دوران دبیرستان نیز به تحصیل در رشته حسابداری مشغول بوده‌اید ضریب تأثیر معدل شما 100 درصد و در غیر اینصورت (تناقض بین رشته دبیرستانی با حسابداری) این ضریب به نسبت کمتر شده و 70 درصد در قبولی تأثیر دارد.

شرایط ثبت‌نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد حسابداری

باید بدانید که بین مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته حسابداری در دانشگاه آزاد تفاوت‌ها و شباهت‌هایی دیده می‌شود. این دو مقطع از نظر پذیرش مطابق سوابق تحصیلی داوطلب به یکدیگر شبیه هستند. اما در مقطع کاردانی پیوسته فرد باید دارای گواهینامه اتمام تحصیلات کارودانش و فنی و حرفه‌لی در مقطع سوم متوسطه بوده و در مقطع کاردانی پیوسته وجود دیپلم نظام قدیم یا پیش دانشگاهی مهم است.

در این مطلب، به بحث در مورد کاردانی حسابداری آزاد پرداختیم. می توانید مقاله انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد حسابداری 97 را نیز نگاهی بیندازید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه کاردانی رشته حسابداری در دانشگاه آزاد دارید، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *