کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران

کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران

در گروه رشته های فنی و صنعتی دانشگاه علمی کاربردی، رشته عمران محبوبیت زیادی دارد.  رشته عمران هم در مقطع کاردانی و هم در مقطع کارشناسی ناپیوسته(کاردانی به کارشناسی) در دانشگاه علمی کاربردی ارائه می شود. در این مقاله بنا داریم کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران را از جنبه نحوه و شرایط پذیرش، گرایش ها و غیره بررسی کنیم. با ماه همراه باشید.

رشته کارشناسی ناپیوسته عمران علمی کاربردی

در اولین بخش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران ، به معرفی رشته عمران در مقطع کارشناسی ناپیوسته می پردازیم. رشته عمران در گروه صنعت قرار دارد و فارغ التحصیلان رشته عمران دانشگاه علمی کاربردی، مهندس فناوری عمران نامیده می شوند. کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران 4 گرایش دارد.

گرایش های کاردانی به کارشناسی رشته عمران دانشگاه جامع علمی کاربردی

گرایش های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران عبارتند از:

  • مهندسی فناوری عمران – حمل و نقل شهری
  • مهندسی فناوری عمران – خط و ابنیه راه آهن
  • مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی
  • مهندسی فناوری عمران –نقشه برداری

نحوه پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران بر مبنای سوابق تحصیلی انجام می شود. سوابق تحصیلی هم چیزی جز معدل دوره کاردانی متقاضی نیست. بسیار مهم است که داوطلبان معدل خود را به طور دقیق در فرم تقاضای ثبت نام وارد کنند چون اگر مشخص شود که بین معدل اعلام شده و معدل واقعی تفاوتی وجود دارد، متقاضی از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

شرایط پذیرش کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی در رشته عمران

برای پذیرفته شدن در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران ، برخوردار بدون از مدرک کاردانی موسسه های آموزش عالی یا کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای لازم است.

نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران در سایت سازمان سنجش انجام می شود و کاملا اینترنتی است. متقاضیان در بازه زمانی اعلام شده بری ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده، کارت اعتباری خریداری کنند و سپس فرم تقاضای ثبت نام را تکمیل کنند و بعد از آن انتخاب رشته را انجام دهند.

شیوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی عمران علمی کاربردی

هر داوطلب مجاز است حداکثر 20 کد رشته را دفترچه انتخاب کرده و در فرم انتخاب رشته وارد کند. پینش رشته ها می بایست براساس اولویت بندی علاقه باشد چون داوطلب به اولین رشته که در آن نسبت به داوطلبان دیگر برتری علمی دارد معرفی می شود. نکته ای که در ارتباط با انتخاب رشته وجود دارد این است که داوطلبانی که قصد دارند از سهمیه شاغلان دانشگاه جامع علمی کاربردی استفاده کنند، فقط می توانند از یک زیرگروه انتخاب رشته کنند. اما داوطلبان سهمیه آزاد می توانند از تمام زیر گروه های گروه مربوطه رشته انتخاب کنند.

در دفترچه توضیحات مربوط به سهمیه شاغلان موجود است.

به داوطلبان عزیز پیشنهاد می کنیم پس از مطالعه مقاله کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی عمران ، به مقاله های زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 97 هم سر بزنند.

داوطلبان عزیز می توانند تمام سوالات و ابهامات خود درباره انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی را با مشاوران کارآزموده و باتجربه آیدانیتو مطرح کنند. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *