کاردانی به کارشناسی بدون کنکور, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه






کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه

در این مقاله به موضوع کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه خواهیم پرداخت. داوطلبانی که قصد شرکت در ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه 97 را دارند، با مطالعه مقاله پیش رو از اطلاعات مهمی راجع به زمان شروع و پایان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه 97، نحوه ثبت نام و انتخاب رشته و … مطلع خواهند شد. در این مقاله با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون شبانه

داوطلبان عزیز توجه کنید، مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه  آغاز شده است. زمان ثبت نام از دوشنبه 1397/05/08 آغاز و در پایان روز جمعه 97/05/12 به اتمام می رسد. داوطلبانی که قصد شرکت در این دوره را دارند، باید در مهلت 5 روزه ثبت نام و انتخاب رشته ی خود را انجام دهند.

توصیه مهم به داوطلبان کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه

  • دفترچه راهنمای ثبت نام را به طور کامل مطالعه کنید و از شرایط و قوانین مندرج در دفترچه مطلع شوید.
  • باید از شرایط ثبت نامن (در هنگام ثبت نام) برخوردار باشید.
  • ثبت نام در این دوره با هزینه ثبت نام به مبلغ 27 هزار تومان همراه خواهد بود.

نحوه ی ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه 91 داوطلبان عزیز توجه کنید مرحله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه 97 در واقع تمدید ثبت نام برای پذیرش (تکمیل ظرفیت) است که در مردادماه انجام می شود. داوطلبانی که در مرحله ی اول در تاریخ 23 اردیبهشت و در مرحله دوم در تاریخ 23 خرداد موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند شانس خود را در این مرحله بیازمایند.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه

داوطلبان عزیز لازم است از شرایط عمومی و اختصاصی و مقررات نظام وظیفه برخوردار باشند. با مراجعه به دفترچه راهنمای ثبت نام می توانید به طور دقیق از این شرایط مطلع شوید. در ادامه برخی از شرایط مهم را مشاهده خواهید کرد ،داوطلبان غیر ایرانی نیاز است با مراجعه به دفترچه منتشر شده از شرایط و ضوابط پذیرش و ثبت نام خود مطلع شوند.

  • دارا بودن مدرک کاردانی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • نداشتن منع تحصیلی از نظر مقررات نظام وظیفه برای داوطلبان مرد
  • وجود غیبت در خدمت سربازی، منع تحصیلی به دنبال خواهد داشت.
  • دانشجویان اخراجی دانشگاه ها تا پایان خدمت سربازی و یا اخذ معافیت دائم شرایط استفاده از معافیت تحصیلی را نخواهد داشت.
  • در صورتی که در هر مرحله از ثبت نام و یا اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب یکی از شرایط مندرج در دفترچه را ندارد، ثبت نام وی لغو و از ادامه تحصیل این داوطلب جلوگیری خواهد شد.
  • داوطلبان عزیز توجه کنید که انتخاب رشته اینترنتی این دوره تنها از سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و به طور همزمان با ثبت نام انجام می شود.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه کامل مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه، سری هم به مقاله لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی معماری 97 بزنید. داوطلبان عزیز می توانند هرگونه سؤال و مشکل به وجود آمده در ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور شبانه 97 خود را با مشاوران حرفه ای آیدانیتو درمیان بگذارند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *