کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر






کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 

رشته کامپیوتر یک رشته کاربردی است و خیلی از داوطلبین ، دوره کاردانی را برای ورود به رشته کامپیوتر انتخاب میکنند و بعد از اتمام دوره کاردانی تصمیم به ورود به دوره کارشناسی می گیرند. اما چگونه می توان به تحصیل کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر  پرداخت؟

در این مقاله سعی کردیم شما را با زمان و نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر  آشنا کنیم.

دوره کاردانی به کارشناسی کامپیوتر

دوره کاردانی دانشگاه آزاد یک دوره دوساله است و بعد از اتمام آن مدرک کاردانی به فارق التحصیلان ارایه می شود. داوطلبانی مایل به ارتقا مدرک تحصیلی خود به کارشناسی هستند وارد مرحله جدیدی می شوند و قدمی برای رسیدن به کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر را بر میدارند. دوره کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر نیز یک دوره دوساله است. البته میتوانید کمی بیشتر از دوسال هم به تحصیل در کارشناسی ناپیوسته بپردازید. برای ورود به دوره کارشناسی ناپیوسته داشتن مدرک کاردانی امری واجب است. اما می توانید با مدرک کاردانی سایر رشته ها نیز وارد دوره کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر شوید.

 

زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر بدون کنکور آزاد

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر در  نیمه دوم مرداد ماه آغاز شده و تا آخر شهریور ماه نیز ادامه داشته است. سپس بعد از چند روز از 4 مهر ماه دانشگاه آزاد امکان ثبت نام مجدد کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر را در نظر گرفت و سایت خود را برای ثبت نام مجدد یا همان تکمیل ظرفیت باز کرد.

 

نحوه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد کامپیوتر

 اگر مایل به ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر هستید، میتوانید مراحل مربوطه را طی کنید و ثبت نام خود را به اتمام برسانید. اولین مرحله برای ثبت نام ورود به سایت دانشگاه آزاد است. سپس باید وارد قسمت کاردانی به کارشناسی براساس سوابق تحصیلی شوید و ثبت نام را انتخاب نمایید. ابتدا باید دفترچه راهنما را دریافت کنید تا از واحد های ارایه دهنده کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر  مطلع شوید. به منظور ثبت نام راحتتر در ابتدا دفترچه را مطالعه کنید و واحد های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سپس کارت اعتباری تهیه نمایید و وارد مراحل ثبت نام شوید. مراحل ثبت نام شامل ورود اطلاعات شخصی و انتخاب رشته است. شما میتوانید 20 کد رشته محل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

نحوه پذیرش در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 

پذیرش در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر  بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبین انجام میشود. یعنی داوطلبین براساس سوابق تحصیلی رتبه بندی میشوند و  تعدادی از آنها براساس ظرفیت پذیرش واحد های دانشگاه آزاد پذیرفته می شوند.

شما در اولین انتخاب خود که دارای ظرفیت خالی باشد پذیرفته خواهید شد. بنابراین در هنگام انتخاب رشته دقت داشته باشید و براساس علاقه مندی و اولویت بندی های خود انتخاب هایتان را مرتب کنید. در آخرین مرحله انتخاب رشته باید کد رهگیری را دریافت کنید. عدم دریافت کد رهگیری یعنی ثبت نام شما کامل نشده است. حال که انتخاب رشته و ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر خود را به اتمام رسانده اید منتظر اعلام نتایج باشید.

در صورت پذیرفته شده نشدن میتوانید در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر  شرکت کنید و بار دیگر برای قبولی تلاش کنید. با مطالعه مقاله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر  مطلع شوید.

در صورتی سوالی در زمینه کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر  دارید میتوانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا شما را به بهترین وجه ممکن راهنمایی کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *