آیدانیتو > کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری
کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری

بسیاری از فارغ التحصیلان کاردانی حسابداری مایل به ارتقاء مدرک تحصیلی خود هستند و خیلی از آنها به علت محدودیت زمانی آماده شدن برای کنکور به دنبال راهی برای تحصیل کارشناسی بدون کنکور هستند. در حال حاضر امکان تحصیل کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری وجود دارد.

کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد حسابداری

حسابداری یکی از رشته های پرطرفدار از گذشته تا به امروز است و جزو رشته هایی است که بازار کار خود را حفظ کرده است. به حسابداری زبان تجارت نیز می گویند. زیرا برای تجارت نیاز به بررسی همه جانبه حساب ها است. یک حسابدار باید تمام مسائل مالی یک مؤسسه را ثبت، بررسی، تحلیل و ارزیابی کند تا مؤسسه با مشکل مالی مواجه نشود و این یکی از دلایل اهمیت وجود حسابدار مؤسسات است.

امکان تحصیل در مقطع کاردانی رشته حسابداری وجود دارد و فارغ التحصیلان این مقطع می توانند با ورود به دوره کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری، مدرک خود را به کارشناسی ارتقاء دهند.

دوره کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری یک دوره دو ساله است که افرادی که دارای مدرک کاردانی هستند می توانند در آن شرکت کنند و مدرک کارشناسی تحویل گیرند. مدت زمان تحصیل کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری دو سال است. و در صورتی که تعداد واحدهای کمتری برای هر ترم انتخاب کنید بیش از دو سال طول می کشد.

تحصیل در این دوره در دانشگاه آزاد بدون کنکور نیز امکان پذیر است. در ادامه شرایط و نحوه ی ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری را برایتان شرح می دهیم.

نحوه و شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته حسابداری آزاد

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری نیز به مانند سایر رشته های کارشناسی ناپیوسته آزاد از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی Azmoon.org صورت می گیرد. ثبت نام برای ورود مهرماه در مردادماه راهی دانشگاه می شوند. برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد حسابداری باید شرایط آن را نیز دارا باشید. از جمله این شرایط عدم وجود منع برای تحصیل از نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران و از نظر نظام وظیفه است.

درضمن باید دارای مدرک کاردانی باشید و یا دانشجوی ترم آخر کاردانی باشید. در هنگام ثبت نام دقت داشته باشید که اطلاعات خود را به درستی وارد کنید، زیرا پذیرش در این دوره بر اساس سوابق تحصیلی شماست.

در صورتی که موفق به پذیرش نشده اید و یا زمان ثبت نام را فراموش کرده اید و از ثبت نام جا مانده اید، می توانید برای تکمیل ظرفیت و پذیرش بهمن ماه اقدام کنید. شما می توانید اطلاعات مربوط به تکمیل ظرفیت حسابداری آزاد و یا ثبت نام کارشناسی ناپیوسته حسابداری آزاد را از مشاوران آیدانیتو بخواهید.

دروس کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

چارت درسی کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری در واحدهای مختلف تا حدی متفاوت است. در اینجا درس های اصلی را آورده ایم.

حسابداری میانهمدیریت تولیدآمار و احتمالاتحسابداری پیشرفته
پروژه مالیپژوهش عملیاتیسیستم های اطلاعاتیسرمایه گذاری در بورس
حسابرسیمالیه عمومیزبان تخصصیحسابداری دولتی

 

پس از بررسی نکات مرتبط با کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری ، میتوانید مقاله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 97 را نیز مطالعه کنید.

در صورتی که هر گونه سؤالی درباره کاردانی به کارشناسی آزاد حسابداری دارید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. همچنین می توانید ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور ازاد حسابداری خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *