آیدانیتو > کاردانی بدون کنکور آزاد عمران
کاردانی بدون کنکور آزاد

کاردانی بدون کنکور آزاد عمران

کاردانی بدون کنکور آزاد عمران

در این مقاله کاردانی بدون کنکور آزاد عمران را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

داوطلبانی که قصد دارند در رشته کاردانی عمران ادامه تحصیل دهند، با مطالعه مقاله کاردانی بدون کنکور آزاد عمران می توانند از شرایط ثبت نام و انتخاب رشته و سایر جزئیات کاردانی بدون کنکور آزاد عمران مطلع شوند، همراه ما باشید.

دوره های عمران بدون کنکور آزاد

همان طور که می دانید دانشگاه آزاد، مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته را ارائه می کند، رشته عمران با عنوان “ساختمان” در دوره کاردانی پیوسته بدون کنکور و “عمران” در دوره کاردانی ناپیوسته بدون کنکور وجود دارد. در ادامه شما را از زمان های ثبت نام، انتخاب رشته، اعلام نتایج و …. مطلع خواهیم کرد.

زمانبندی کاردانی بدون کنکور آزاد عمران

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون عمران به طور همزمان است و داوطلبان در فرم ثبت نام انتخاب رشته خود را نیز انجام می دهند، ثبت دوره کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد به صورت مجزا از هم انجام می شود.

در حال حاضر (از تاریخ 22 مردادماه) دفترچه انتخاب رشته بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار گرفته است، زمان ثبت نانم کاردانی بدون کنکور به طور دقیق مشخص نشده است اما با توجه به روال سال های گذشته انتظار می رود دهه آخر مردادماه زمان ثبت نام و انتخاب رشته ای دوره باشد.

زمان اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور نیز به زمان شروع ثبت نام بستگی دارد. اما با توجه به روال سال های گذشته انتظار می رود، نتایج کاردانی به کارشناسی در نیمه دوم شهریورماه مشخص شود.

پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد عمران

پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد عمران بر اساس سوابق تحصیلی (مدل کتبی دیپلم) انجام می شود. بنابراین لازم است محتویات فرم تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته با کمال صحبت و دقت پر شود. در صورت مغایرت معدل مندرج در ثبت نام و واقعیت از ثبت نام و ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری می شود. در ضمن باید توجه داشته باشید بعد از پایان مهلت مقرر ثبت نام امکان ویرایش در فرم ثبت نام وجود نخواهد داشت.

نحوه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد عمران

داوطلبان برای ثبتن ام کاردانی بدون کنکور آزاد عمران ابتا باید هزینه ثبت نام به مبلغ 38 هزار تومان را پرداخت کنند و بعد به ثبت نام دوره کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته مراجعه و حداکثر 20 کد رشته / محل را در فرم انتخاب رشته درج کنند. داوطلبانی که علاقه مند به رشته عمران هستند می بایست در انتخاب های اولیه خود کد رشته محل عمران یا ساختمان را درج کنند.

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که تمامی مراحل از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon.org انجام می شود.

داوطلبان عزیز می توانند هم اکنون دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی آزاد را (پیوسته و ناپیوسته به صورت مجزا) از سایت دانشگاه آزاد اسلامی دانلود و به دقت مطالعه کنند. لازم است قبل از انتخاب رشته از شرایط و ضوابط انتخاب رشته مطلع شوید. امان بازپس گیری وجه ثبت نام بعد از خریدن کارت وجود ندارد.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه کاردانی بدون کنکور آزاد عمران مقاله ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد عمران 97 را مطالعه کنید.

داوطلبان عزیز می توانند جهت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد عمران با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *