آیدانیتو > کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع
کاردانی بدون کنکور آزاد

کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع






کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع

صنایع از رشته هایی است که اکثر داوطلبان علاقه مند به تحصیل در آن هستند، با توجه به این که برخی از داوطلبان ترجیح می دهند زود وارد دانشگاه شوند و مقاطع کاردانی بدون کنکور آزاد را انتخاب می کنند. آیا می توانید کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع را انتخاب کنند؟ با توجه به این که این مسئله از سؤالات و ابهامات به همراه جزئیات آن خدمت شما عزیزان ارائه  کنیم. همراه ما باشید.

کاردانی بدون کنکور صنایع دانشگاه آزاد

رشته های موخود در مقطع کاردانی با مقاطع دیگر متفاوت است، رشته مهندسی صنایع در مقطع کاردانی با این عنوان وجود ندارد اما گرایش های مختلفی از صنایع را در این مقطع دیده ایم در ادامه رشته های ارائه شده به عنوان گرایش های صنایع را مشاهده می کنید.

  • صنایع شیمیایی
  • صنایع فلزی
  • صنایع فلزی- جوشکاری
  • صنایع چوب و کاغذ
  • صنایع نساجی

  • صنایع شیمیایی که گرایش بالایش کار هم ارائه می شود به افزایش توانایی بهره برداری از فرایندهای مرتبط با پالایش گاز، توانایی تثبیت و جداسازی مایعات، تولید و احیای مواد و… می پردازد.
  • صنایع فلزی در گرایش های مختلف در واقع علم استفاده و به کارگیری فلز در صنایع مختلف است و شیوه ی استفاده از این ماده در صنایع که به طور کامل مورد بررسی و آموزش قرار می گیرد. توانایی فارغ التحصیلان این رشته در جوشکاری و تولید لوازم مورد نیاز است.
  • صنایع چوب و کاغذ به طور کلی به دانش و مهارت های مرتبط با چوب و کاغذ ( سازه های چوبی، مقوا، کاغذ، تخته های مختلف و…) و داد و ستد می پردازد، شناخت انواع چوب و کاغذ و کیفیت آن ها، حفظ و اصلاح آن بخشی از فعالیت های فارغ التحصیلان این رشته است.
  • در صنایع نساجی هم همانطور که می دانید به تولید الیاف، تبدیل الیافت برنج، تبدیل نخ به پارچه و…. پرداخته می شود و در واقع به عنوان یکی از قدیمی ترین صنایع در تمدن بشر محسوب می شود.

فارغ التحصیلان در هر یک از رشته های معرفی شده می توانند در مهندسی صنایع کارشناسی ادامه تحصیل بدهند.

زمان بندی کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع

با توجه به این که این مقطع بدون کنکور پذیرش می شود داوطلبان قبل از انتخاب رشته ثبت نام خود را تکمیل خواهند کرد و بعد انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع را انجام می دهند.

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع در دهه آخر مرداد ماه آغاز شد و داوطلبان با مراجعه به وب سایت AZMOON.ORG رشته های مورد نظر را انتخاب می کنند.

اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع به احتمال زیاد طبق روال سال های گذشته در نیمه دوم شهریور انجام می شود.

پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع

معیار پذیرش دانشجو کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع، سوابق تحصیلی داوطلبان است، معدل کتبی دیپلم داوطلبان مورد بررسی قرار می گیرد بنابراین در زمان ثبت نام اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد کنید تا بعد از قبولی با درج اشتباه اطلاعات قبولی شما لغو نشود.

توجه داشته باشید امکان ویرایش انتخاب و اطلاعات بعد از ثبت نام وجود ندارد.

نحوه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع

ابتدا باید کارت اعتباری به مبلغ 38 هزار تومان خریداری شود و بعد وارد صفحه انتخاب رشته شوید، در این مقطع می توانند 20 کد رشته را انتخاب کنند، کد رشته ها را بر اساس اولویت از گزینه یک تا بیست وارد کنید.

تمامی مراحل به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام می شود.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع مقاله لیست رشته های بدون کنکور آزاد 97  را مشاهده کنید.

اگر سؤالی در خصوص کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع و گرایش های گفته شده دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *