آیدانیتو > پذیرش بدون کنکور کارشناسی صنایع سراسری 98
کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور سراسری

پذیرش بدون کنکور کارشناسی صنایع سراسری 98





پذیرش بدون کنکور کارشناسی صنایع سراسری 98

رشته صنایع یکی از رشته های برتر ریاضی است و بسیاری از افراد که علاقه مند به مدیریت بخش های صنعتی هستند، به سمت این رشته می روند. اگر علاقه مند به رشته صنایع هستید، بهتر است بدانید که می توانید پذیریش بدون کنکور کارشناسی  صنایع سراسری 98 را بگیرید. در این مقاله نحوه، زمان و چگونگی پذیرش بدون کنکور کارشناسی صنایع سراسری 98 را برایتان شرح می دهیم.

داوطلبین مجاز به پذیرش بدون کنکور صنایع

برای پذیرش بدون کنکور کارشناسی صنایع سراسری 98، اطلاع از شرایط پذیرش و اینکه چه کسانی می توانند در آن شرکت کنند، اهمیت پیدا می کند. همه ی داوطلبینی که در کنکور سراسری 98 شرکت کرده اند و یا شرکت نکرده اند، می توانند برای پذیرش بدون کنکور کارشناسی صنایع سراسری 98 شرکت کرده اند و یا شرکت نکرده اند، می توانند برای پذیرش بدون کنکور کارشناسی صنایع سراسری 98 ثبت نام کنند. از این جهت هیچ محدودیتی برای ثبت نام و پذیرش بدون کنکور کارشناسی صنایع سراسری 98 وجود ندارد.

زمان ثبت نام و پذیرش صنایع بدون کنکور

برای پذیرش بدون کنکور کارشناسی صنایع سراسری 98، باید در زمان اعلام شده توسط سازمان سنجش، ثبت نام و انتخاب رشته کنید. زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی صنایع سراسری در سال 98 مانند رشته های بدون کنکور، در تمام طول سال انجام می شود و هر دانشگاهی زمانی مشخص را برای ثبت نام داوطلبان اعلام می کند. شما می توانید در زمان اعلام شده با مراجعه به سایت در رشته صنایع انتخاب رشته و ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که این ثبت نام به معنای پذیرش نهایی نیست. نتایج پذیرفته شدگان در شهریورماه اعلام خواهد شد.

نحوه پذیرش بدون کنکور صنایع سراسری

برای پذیرش بدون کنکور کارشناسی صنایع سراسری 98، باید اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته کنید. شما می توانید در زمان اعلام شده در بالا به سایت sanjesh مراجعه و بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور سراسری، اطلاعات خود را وارد و ثبت نام کنید. در صورتی که در کنکور سرساری 98 ثبت نام نکرده اید، لازم است وجهی را جهت ثبت نام پرداخت کنید. این مبلغ در سال 98 معادل 22 هزار تومان است و پرداخت آن اینترنتی می باشد. برای پذیرش بدون کنکور کارشناسی صنایع سراسری 98 شما باید در گروه ریاضی اقدام به انتخاب رشته نمایید. توجه داشته باشید که شما فقط می توانید در یکی از سه گروه اصلی تجربی، ریاضی، انسانی و یک یا دو گروه هنر و زبان انتخاب رشته کنید. پذیرش بدون کنکور کارشناسی صنایع سراسری 98، بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب می باشد. یعنی برای پذیرش در این رشته معدل دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلبین اثرگذار است و در صورتی که در آزمون سراسری 98 شرکت کرده اند، تراز و رتبه کسب شده در آزمون بر پذیرش بدون کنکور صنایع تأثیر نمی گذارد. شما امکان انتخاب 150 کد رشته محل را دارید. در صورتی که در آزمون سراسری شرکت کرده اید و مجاز به انتخاب رشته شده اید، می توانید در کد رشته های با آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی به انتخاب رشته صنایع بپردازید. اما اگر در آزمون شرکت نکرده اید و یا مجاز به انتخاب رشته نشده اید، تنها می توانید کد رشته های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی را انتخاب نمایید.

دفترچه پذیرش بدون کنکور

دفترچه راهنمای پذیرش بدون کنکور کارشناسی صنایع سراسری 98 به همراه سایر رشته های بدون کنکور در دفترچه ای به نام دفترچه راهنمای ثبت نام صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بر روی سایت سنجش در روز یکشنبه 14 مرداد 98 قرار خواهد گرفت. قبل از اقدام به انتخاب رشته حتماً دفترچه را مطالعه کنید.

شرایط پذیرش بدون کنکور صنایع

داوطلبین علاقه مند به پذیرش در این مرحله باید شرایط عمومی و اختصاصی را داشته باشند. شرایط عمومی شامل اعتقاد به یکی از ادیان مورد قبول قانون اساسی ایران، عدم عناد با جمهوری اسلامی ایران و عدم فساد اخلاقی است. از جمله شرایط اختصاصی هم دارا بودن دیپلم 4 ساله نظام قدیم و یا گواهی نامه پیش دانشگاهی که تا 98/6/31 اخذ شود، می باشد. شما میتوانید مقاله لیست دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی صنایع 98 را نیز مطالعه کنید تا با دانشگاه های پذیرنده صنایع بدون کنکور نیز آشنا شوید. داوطلبین ذکور نباید منعی از نظر نظام وظیفه داشته باشند. برای اطلاع از شرایط و قوانین نظام وظیفه و یا نحوه انتخاب رشته صنایع بدون کنکور می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *