آیدانیتو > پذیرش بدون کنکور کارشناسی برق 98
انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد, انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور سراسری, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور آزاد, کارشناسی بدون کنکور سراسری

پذیرش بدون کنکور کارشناسی برق 98





پذیرش بدون کنکور کارشناسی برق 98

رشته برق از جمله رشته هایی است که داوطلبین گروه ریاضی و فیزیک مایل به انتخاب آن و تحصیل در آن هستند. از طرفی دیگر امروزه با روش جدید پذیرش بدون کنکور بسیاری از داوطلبین گروه ریاضی می خواهند بدانند که آیا امکان پذیرش بدون کنکور کارشناسی برق 98 وجود دارد یا خیر؟ در جواب این سؤال باید بگوییم بله شما می توانید پذیرش بدون کنکور کارشناسی برق 98 را بگیرید.

پذیرش بدون کنکور کارشناسی برق 98 دانشگاه سراسری

در سال های اخیر دانشگاه سراسری اقدام به پذیرش دانشجو بدون کنکور و از طریق بررسی سوابق تحصیلی کرده است. دانشگاه سراسری در دوره روزانه پذیرش بدون کنکور کارشناسی برق ندارد. اما امکان انتخاب رشته و گرفتن پذیرش بدون کنکور کارشناسی برق 98 در دانشگاه های سراسری در دوره های زیر وجود دارد. یک دانشگاه پذیرنده را نیز به عنوان نمونه آورده ایم:
دورهدانشگاه
مجازی دولتیشیراز
نوبت دوممجتمع آموزش عالی سراوان
غیر انتفاعیامام رضا (ع) – مشهد
  امکان پذیرش بدون کنکور کارشناسی برق 98 برای دانشگاه های غیر انتفاعی بسیار زیاد است.

نحوه پذیرش کارشناسی برق بدون کنکور سراسری

برای پذیرش بدون کنکور کارشناسی برق 98، در دانشگاه های سراسری و غیر انتفاعی باید در انتخاب رشته صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی که توسط سازمان سنجش برگزار می شود، شرکت کنید. ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی است و در حال حاضر تا شهریور 98 امکان ثبت نام کارشناسی برق بدون کنکور برای متقاضیان در سایت سازمان سنجش وجود دارد. بعد از ثبت نام بررسی های لازم انجام می شود و نتایج در هفته آخر شهریور بر روی سایت سنجش قرار می گیرد.

پذیرش بدون کنکور کارشناسی برق 98 دانشگاه آزاد

داوطلبینی که مایل به تحصیل در رشته برق هستند، می توانید بدون کنکور کارشناسی برق بخوانند. پذیرش بدون کنکور کارشناسی برق 98 در دانشگاه های آزاد امکان پذیر است. دانشگاه در هر دو نیمسال مهر و بهمن برای رشته برق دانشجو می پذیرد. زمان ثبت نام برای نیمسال اول مردادماه است. داوطلبین می توانند در اواسط مردادماه با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد با تهیه کارت اعتباری اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کنند. دانشگاه های آزاد پذیرنده کارشناسی برق در دفترچه راهنما مشخص شده است.

نحوه پذیرش کارشناسی برق بدون کنکور

پذیرش بدون کنکور کارشناسی برق 98، به مانند سایر رشته های بدون کنکور از طریق سوابق تحصیلی صورت می گیرد. داوطلبین بعد از انتخاب رشته به صورت اینترنتی منتظر اعلام نتایج می شوند. در این بین سازمان سنجش برای دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد برای پذیرش در دانگشاه آزاد اقدام به بررسی سوابق تحصیلی داوطلبان که شامل معدل دیپلم و پیش دانشگاهی است، می کنند. در صورتی که ظرفیت پذیرش در واحد انتخاب شده داوطلب جای خالی داشته باشد، داوطلب قبول می شود در غیر این صورت انتخاب دوم داوطلب مورد بررسی قرار می گیرد.

اعتبار مدرک کارشناسی برق بدون کنکور

بسیاری از داوطلبینی که می خواهند پذیرش بدون کنکور کارشناسی برق 98 را بگیرند، این سؤال در ذهنشان ایجاد می شود که آیا فرقی بین مدرک با کنکور و بدون کنکور وجود دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم خیر. هیچ گونه تفاوتی بین مدرک این دو نوع پذیرش وجود ندارد و همچنین پذییرش بدون کنکور در مدرک درج نمی شود. تنها فرق و نکته مهم این است که امکان گرفتن انتقالی و یا مهمان شدن برای پذیرفته شدگان بدون کنکور وجود ندارد. در این مقاله با موضع پذیرش بدون کنکور کارشناسی برق 98 همراه شما علاقه مندان رشه برق بودیم. شما میتوانید مقاله پذیرش بدون کنکور کارشناسی 98 را نیز مطالعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *