آیدانیتو > ویزای تحصیلی استرالیا
مهاجرت به استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا






ویزای تحصیلی استرالیا

از جمله دلایل مهاجرت افراد به کشور استرالیا به قصد ادامه تحصیل بوده و در واقع این سرزمین همواره به مقصدی جهت ادامه تحصیلات علاقه مندان به شمار می رود. در واقع وجود بیشتر از 1100 دانشکده و کالج و تعداد زیادی رشته تحصیلی در این کشور می تواند هر کسی را به مهاجرت به استرالیا و گذراندن مقاطع تحصیلی مختلف در این کشور ترغیب کند. فرصت های شغلی بسیار عالی، بالا بودن سطح زندگی مردم و مقرون به صرفه بودن سکونت در این کشور را می توان از علت های مهم جهت ادامه تحصیل در این کشور بی نظیر و دیدنی به شمار آورد. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل خود در یکی از مراکز آموزشی معتبر و سطح بالای استرالیا را دارند، در قدم اول باید نسبت به دریافت ویزای تحصیلی استرالیا اقدام نمایند. به وسیله دریافت ویزای تحصیلی استرالیا تمامی متقاضیان می توانند اقدام به تحصیل تمام وقت در این کشور کرده و حتی همراهان وابسته نیز می توانند همراه وی وارد خاک استرالیا شوند. در این مقاله، به بحث در مورد ویزای تحصیلی استرالیا برای شما دوستان می پردازیم، پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی ضروری را در رابطه با ویزای تحصیلی استرالیا به دست آورید.

زمان صدور ویزای تحصیلی استرالیا

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که اکثریت قریب به اتفاق ویزاهای تحصیلی استرالیا بعد از گذشت یک ماه کامل صادر می گردند. اما به دلایلی امکان به تعویق افتادن صدور این ویزا وجود دارد. به عبارت دیگر، در صورت وجود مشکل و یا نقصی در پرونده، درخواست ارسال مدارک بیشتر و همین طور انگشت نگاری و آزمایشات پزشکی از جانب آفیسر پرونده ، ممکن است با به تعویق افتادن صدور ویزای تحصیلی استرالیا مواجه شوید.

زمان اعتبار ویزای تحصیلی استرالیا

توجه کنید که مدت اعتبار ویزای تحصیلی استرالیا بستگی مستقیمی به طول مدت تحصیل شما در مدارس و یا دانشگاه های استرالیا دارد. به طور مثال، در صورتی که طول مدت تحصیل شما کمتر از ده ماه باشد، اعتبار ویزای شما تنها تا یک ماه بعد از به پایان رسیدن تحصیلاتتان یعنی 11 ماه است. ولی در صورت بیشتر بودن این مدت ( بیشتر از ده ماه )، اعتبار ویزای صادر شده برای شما تا دو ماه بعد از اتمام تحصیلات است.

مدارک لازم اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

باید اشاره کنیم که ارائه مدارک معتبر زبان انگلیسی مانند  Paper Based، تافل IBT و آیلتس از جمله موارد لازم برای دریافت ویزای تحصیلی استرالیا محسوب می شوند. علاوه بر این، نمره 527 برای مدرک تافل و نمره 5.5 جهت گواهی نامه آیلتس حداقل نمراتی است که جهت دریافت ویزای تحصیلی استرالیا باید آن ها را کسب نمایید. علاوه بر این، تقدیم مدارک مالی، گذرنامه، تمامی مدارک تحصیلی و پذیرش دانشگاه نیز از دیگر ضروریات دریافت ویزای تحصیلی استرالیا است.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با ویزای تحصیلی استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله دانشگاه های استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه ویزای تحصیلی استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و بورسیه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *