مهاجرت به انگلیس

هزینه زندگی دانش آموزان در انگلستان





هزینه زندگی دانش آموزان در انگلستان

انگلستان به عنوان یکی از مورد توجه ترین و جذاب ترین کشورهای مهاجرپذیر در سرتاسر جهان محسوب می شود. کشوری که با وجود امکاناتی مانند مشاغلی پر درآمد و برترین مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه ها، فرصت هر گونه موفقیت و پیشرفتی را برای افراد مهاجر فراهم کرده است. اگر شما هم قصد تحصیل در انگلستان را دارید، اطلاع از هزینه زندگی دانش آموزان در انگلستان از موارد ضروری برای شما دوستان عزیز محسوب می شود. در این مقاله، مبحث هزینه زندگی دانش آموزان در انگلستان را مطرح می کنیم. پس با ما همراه باشید تا  اطلاعاتی ضروری و مورد نیاز را در زمینه هزینه زندگی دانش آموزان در انگلستان را کسب کنید.

هزینه های زندگی دانش آموزان در انگلیس

در این قسمت، هزینه زندگی دانش آموزان در انگلستان را برای مواردی مانند هزینه موبایل، اجاره خانه و هزینه تحصیل در تعدادی از مدارس را خدمت شما دوستان بیان می کنیم.

هزینه تلفن همراه در انگلستان

به طور قطع به یقین، جهت برقراری ارتباط با آشنایان، دوستان و خانواده به داشتن سیم کارتی با شماره ی محلی کشور انگلستان نیازی مبرم دارید. شبکه های تلفن همراه در این کشور با قیمت های مختلفی عرضی می شوند. بعضی از آن ها ارزان و برخی دیگر گران قیمت هستند. به بیان دیگر، هر یک از شما بسته به سرویس انتخابی خود باید مبلغ خاصی را بپردازید.

هزینه اجاره خانه در انگلستان

میزان اجاره خانه در کشور انگلستان بستگی به محل سکونت افراد دارد. به عنوان مثال، جهت اجاره یک آپارتمان یک تخته در یکی از شهرهای انگلستان باید مبلغی برابر با 650 پوند یا 1000 دلار را پرداخت کنید ولی در صورتی که بخواهید این آپارتمان را در نواحی خارج از شهر اجاره نمایید، پرداخت مبلغی معادل با 550 پوند یا 850 دلار ضرورت دارد.

اقلام ضروری در انگلستان

در این قسمت لیست قیمت برخی از اقلام ضروری در انگلستان را برایتان ذکر می کنیم:

نام کالا

قیمت

شیر ( یک لیتر )

92 پوند

پنیر محلی ( یک کیلوگرم )

6.31 پوند

پیاز ( یک کیلوگرم )

1.21 پوند

پرتقال

2.03 پوند

موز ( یک کیلوگرم )

1.07 پوند

برنج سفید ( 1 کیلوگرم )

1.63 پوند

سیب ( 1 کیلوگرم )

2.1 پوند

تخم مرغ (12 عدد )

2.12 پوند

 

هزینه های متفرقه زندگی دانش آموزان در انگلستان

هزینه های متفرقه زندگی دانش آموزان در انگلستان مواردی مانند کتاب، اینترنت، لوازم التحریر و غذا را در بر می گیرد. همه دانش آموزان در طول اقامت در انگلستان نیاز به اطلاع از این هزینه ها دارند. لازم است که در هر ماه مبلغی مشخص را برای موارد اضطراری، هزینه های اضافی مدرسه و مراجعه به پزشک اختصاص دهید.

هزینه ماهیانه تحصیل دانش آموزان در انگلستان

در این بخش هزینه ماهیانه تحصیل دانش آموزان در انگلستان در سه شهر مختلف انگلستان و در دو مدرسه بین المللی و غیرانتفاعی را خدمتتان عنوان می کنیم.

هزینه ماهیانه تحصیل در مدارس متوسطه بین المللی

منچستر : 14000 پوند                     حدود قیمت : 20000 تا 13000

نیوکاسل: 13000 پوند                    حدود قیمت: 13000 تا 96000

لندن : 1957222 پوند                    حدود قیمت : 22000 تا 10000

هزینه ماهیانه تحصیل در مدارس غیرانتفاعی ( مقطع ابتدایی )

منچستر: 14000 پوند                            حدود قیمت : 1000 تا 400 پوند

نیوکاسل: 686.68 پوند                           حدود قیمت: 400 تا 1000 پوند

لندن: 1.176.21 پوند                             حدود قیمت: 1560 تا 890 پوند

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با هزینه زندگی دانش آموزان در انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله هزینه مسکن دانش آموزان در انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه هزینه زندگی دانش آموزان در انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و بورسیه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *