آیدانیتو > هتل های توریستی سوئد
مهاجرت به سوئد

هتل های توریستی سوئد






 


هتل های توریستی سوئد

رودخانه ها و دریاچه های زیبا، دشت های یخ زده، جنگل های بکر و شهرهای توسعه یافته با انواع امکانات تفریحی و مکان های دیدنی، هر ساله هزاران توریست را از اقصی نقاط جهان جذب کشور سوئد می کنند.

سفر به این کشور زیبا می تواند تجربه ای بسیار لذت بخش و هیجان انگیز باشد. یکی از مهم ترین مسائل در طول سفر به یک کشور، مسئله اقامت است. توریست ها معمولاً قبل از تنظیم برنامه سفر، در مورد هتل های کشور مقصد تحقیق می کنند تا محل اقامت خودشان را با توجه به بودجه و علائق شان انتخاب کنند.

در این مقاله تلاش کرده ایم تا مهم ترین هتل های توریستی سوئد را به شما معرفی می کنیم.

مهم ترین هتل های توریستی سوئد

هتل یخی

از آن جایی که آب و هوای کشور سوئد به طور کلی سرد و مناطق شمالی آن بیش از حد سرد است، اقامت در یک هتل یخی می تواند بسیار نمادین و هیجان انگیز باشد. هتل یخی یکی از مشهورترین هتل های توریستی سوئد و اولین و بزرگ ترین هتل ساخته شده از یخ در جهان است. این هتل در روستای کوچک یوکاس یروی، در شمال سوئد قرار دارد.

همه تجهیزات، مبلمان و امکانات این هتل از جنس یخ هستند و وسایل تکنیکی مدرن و مجهز دمای هتل را ثابت نگه ما دارند که مسافران احساس سرما نکنند. تجربه اقامت در هتل یخی، بدون شک ،تجربه ای به یاد ماندنی است اما هزینه اقامت در آن به علت امکانات ویژه ای که ارائه می دهد، بسیار بالا است.

هتل جومبو (Jumbo Stay)

هتل جومبو یک هتل هواپیما است که در فرودگاه آرلاندا استکهلم واقع شده. اقامت در این هتل خاص و متفاوت بهترین انتخاب برای کسانی است که قرار است یک اقامت کوتاه و چند ساعته در استکهلم داشته باشند.

این هتل در واقع یک هواپیما است و کابین خلبان تبدیل به یک اتاق مجلل و بقیه قسمت های هواپیما به اتاق های اقامتی کوچکی تبدیل شده اند.

هتل درختی

این هتل در ارتفاع زیادی از سطح زمین قرار دارد و روی درختان کاج واقع شده است. هتل درختی متشکل از چند خا نه مکعبی است که توسط معماران مطرح سوئدی ساخته شده اند و مناظر زیبا و چشم نوازی از جنگل، از  داخل این خانه های درختی قابل دیدن هستند.

هتل ورگ (Varghotellet)

هتل ورگ در کنار باغ وحشی به نام جاروزو قرار دارد. این هتل در واقع پارک حیوانات وحشی است و حیواناتی مثل گرگ ها، خرس ها، گوزن های شمالی و… در آن زندگی می کنند. اتاق ها و بیشتر بخش های دیگر این هتل دارای دیواره های شیشه ای رو به محل زندگی حیوانات هستند. به همین دلیل اقامت در هتل ورگ بسیار جذاب است.

هتل زیر زمینی سالا سیلورگروا (Sala Silvergruva)

هتل Sala Silvergruva عمیق ترین هتل جهان است و در شهر سالا ( sala) قرار دارد برای رسیدن به اتاق های این هتل باید 155 متر پایین رفت و از تونل های مارپیچی زیادی گذشت، دریاچه های زیر زمینی را مشاهده کرد و به اتاقی در دل یک صخره رسید.

هتل شناور سالت و سیل (Salt and Sill)

هتل Salt and Sillیک هتل شناور در کنار جزیره ای کوچک است این هتل شش خانه پلکانی دوطبقه دارد و طراحی اتاق های آن اسکاندیناوی است. ویژگی های خاص این هتل شناور بودن آن بر سطح دریا است.

هتل طبیعی کلربین (Kolarbyn)

هتل کلربین یکی از هیجان انگیزترین هتل های توریستی سوئد است. توریست هایی که به طبیعت و اقامت در جنگل علاقه داشته باشند، از اقامت در این هتل بسیار لذت خواهند برد.

برای رسیدن به هتل طبیعی کلربین باید به جنگلی در نزدیکی دریاچه اسکارسجون رفت. اقامت در این هتل به شیوه ای کاملاً بدوی است. مسافران به جای آب لوله کشی از آب چشمه استفاده می کنند و منبع شان برای گرما آتش است چون خبری از برق و گاز نیست. غذا در این هتل به سبک روستایی سرو می شود.

در این مقاله به معرفی هتل های توریستی سوئد پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله «تفریحگاه های توریستی سوئد» را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه جاذبه های توریستی سوئد، می توانید با مهاجران آیدانیتو، در زمینه تحصیل، مهاجرت و اخذ ویزا تماس بگیرید.

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *