آیدانیتو > هتل های توریستی آلمان
مهاجرت به آلمان

هتل های توریستی آلمان






 


هتل های توریستی آلمان

کشور توسعه یافته آلمان یکی از زیباترین کشورهای قاره اروپا است و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. این کشور با 82 میلیون نفر جمعیت یکی از توسعه یافته ترین و پیشرفته ترین کشورهای جهان است و از نظر سیاسی، اقتصادی و علمی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

این کشور مهاجرپذیر و ثروتمند نه تنها مقصد مهاجران بسیاری از سراسر جهان است بلکه عاشقان سفر را هم به خود جذب می کند. هر توریستی با هر گرایش و سبک زندگی ای از اقامت کوتاه مدت در آلمان لذت می برد. چون این کشور جاذبه های زندگی شهری و طبیعت سرسبز و چشم نواز را در کنار هم دارد.

بسیاری از توریست هایی که به آلمان سفر می کنند در هتل های این کشور اقامت می کنند. به همین دلیل داشتن اطلاعات در مورد ویژگی های هتل های توریستی آلمان برای این افراد بسیار مفید است.

در این مقاله تلاش کرده ایم که هتل های توریستی آلمان را معرفی کنیم:

هتل مارکوستورم

هتل مارکوستورم در شهر رتنبورگ قرار دارد. شهری زیبا و فوق العاده در منطقه ی باواریا. ساختمان این هتل در قرن 13 ساخته شده، یک مکان تاریخی محسوب می شود و بهترین محل اقامت برای علاقه مندان به تاریخ است.

هتل رادیسون بلو

هتل رادیسون بلو یک هتل پنج ستاره در برلین است و آکواریوم بی نظیر آن موجب شهرتش شده است. این آکواریوم 25 متر طول دارد. این هتل فاصله کمی با جاذبه های گردشگری شهر برلین دارد و یکی از دلایلی که افراد زیادی به اقامت در آن تمایل دارند همین است.

هتل قلعه کولمبرگ

این هتل در یک قلعه واقع شده است. قلعه ای که در قرن 13 میلادی ساخته شده و بنایی بسیار خیال انگیز است. اتاق های این هتل دارای تلفیقی از دکورهای تاریخی و مدرن هستند.

هتل کمپینسکی

هتل کمپینسکی، واقع در شهر برشتس گادن برای کسانی که عاشق فضاهای باز هستند بسیار مناسب است. این هتل در کوه های آلپ قرار دارد، پنج ستاره است و امکانات رفاهی بسیاری دارد.

هتل کمپینسکی در فاصله ی کمی از تله اسکی های آلپ قرار گرفته و توانایی استفاده نامحدود از این تله اسکی ها یکی از علائق طرفداران این هتل است.

هتل ماندارین اورینتال

این هتل که در شهر مونیخ واقع شده بابت زیبایی شگفت انگیزش مشهور شده. فضای این هتل کلاسیک و مورد پسند علاقه مندان فضاهای قدیمی و کلاسیک است. بالکن های این هتل رو به شهر مونیخ هستند و چشم انداز فوق العاده ای دارند.

هتل نوبرلین

هتل نوبرلین بهترین انتخاب برای عاشقان مدرنیته است. طراحی و معماری این هتل امروزی و بسیار متفاوت است. این هتل پنج ستاره و دارای امکانات بسیار هیجان انگیزی است.

هتل ایم واسرتورم

هتل ایم واسرتورم در شهرکلن واقع شده و منحصر به فرد و زیبا است. ساختمان این هتل قبلاً یک برج آبی بوده و به همین دلیل بسیار مورد توجه است. کلیسای جامع کلن هم در نزدیکی این هتل قرار گرفته و به جاذبه های آن اضافه کرده.

هتل میشل برگر

هتل میشل برگر در شهر برلین کاملاً مدرن و امروزی است. قیمت اقامت در این هتل بیش از حد نیست، امکانات زیاد و فضای متفاوتی دارد و برای کسانی که به مکان های خاص علاقه دارند، انتخاب مناسبی است.

در این مقاله به هتل های توریستی آلمان پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله «تفریح گاه های توریستی آلمان» را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه سفر توریستی به آلمان، می توانید مشاوران باتجربه و حرفه ای آیدانیتو، در زمینه تحصیل، مهاجرت و اخذ ویزا تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *