خرید سربازی

قیمت خرید سربازی

قیمت خرید سربازی

خیلی از کسانی که مشمول خدمت سربازی می شوند به فکر خریدن آن می افتند. خدمت سربازی که در اکثر کشورهای جهان امری ضروری است که مردان (و در برخی از کشورها زنان) با وارد شدن به سن خاص مجبور به شرکت در سربازی می شود. در کشور این سن قانونی برای رفتن به سربازی 18 سال و برای مردان می باشد. اما در برخی از شرایط افراد می توانند با کسب معافیت های مختلف از رفتن به خدمت سربای معاف خواهند شد. از جمله معافیت هایی که داوطلبان می توانند دریافت کنند، پرداخت جریمه خرید خدمت سربازی است. تمامی افراد شامل این معافیت نمی شوند و برای اینکه بتوان از این طرح استفاده کرد، غیبت 8 سال تمام تا انتهای سال 97 می باشد. شرایط خرید خدمت به طور مفصل در مقالات مربوطه درج شده در آیدانیتو توضیح داده شده است. در این مقاله  قیمت خرید سربازی را مورد بررسی قرار می دهیم تا افراد با توجه به وضعیت و شرایط خود از میزان جریمه قابل پرداخت مطلع شوند. اگر مطالبی در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری برایتان جالب است، مطالب صفحه مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری را از دست ندهید. به مشمولین غایب که قصد استفاده از این نوع معافیت را دارند، توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت خرید سربازی 97 و شرایط و میزان هزینه خرید سربازی در این مقاله با آیدانیتو همراه باشند.

توجه توجه!
قیمت های ذکر شده در این مقاله مطابق قوانین نظام وظیفه در سال 97 در نظر گرفته شده اند. از آنجایی که قوانین نظام وظیفه در سال 98 دستخوش تغییراتی شده است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از قوانین جدید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و هچنین سوالات خود را در زمینه ی قوانین سال 99 می توانید از ما بپرسید.

هزینه خرید خدمت سربازی در سال 97

درباره ی این موضوع فقط منابع موثق را دنبال کنید. با توجه به اعلام اداره ی اجتماعی و سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص طرح جریمه، مشمولان غایب، افراد می توانند به دو صورت نقدی و اقساطی مبلغ جریمه را پرداخت کنند. داوطلبان در زمان ثبت درخواست معافیت، نحوه پرداخت مبلغ جریمه را مشخص می نمایند، افراد می توانند به یکی از روش های زیر اقدام به پرداخت جریمه نمایند.

  1. نقدی
  2. قسطی
  3. استفاده از تسهیلات اعطایی

متقاضیانی که می خواهند پرداخت را به صورت قسطی انجام بدهند، ابتدا باید یک سوم جریمه را پرداخت نمایند و مابقی هزینه را به صورت اقساط تا پایان سال 97 پرداخت کنند. در صورتی که نیمی از هزینه جریمه پرداخت شود، فرد می تواند در صورت تمایل در یک مرحله خروج از کشور اجازه سفر زیارتی را از سازمان وظیفه عمومی بگیرد. متقاضیان استفاده از تسهیلات اعطایی، می توانند با توجه به قوانین شرایط اعطای وام و شرایط بانک، وام بانکی دریافت نمایند. در این شیوه، وام بانکی به همراه یک سوم مبلغ اولیه (شرایط اقساطی پرداخت) از طریق بانک به صورت یکجا به خزانه واریز می شود و بعد از آن کارت معافیت وظیفه عمومی صادر و به فرد درخواست کننده ارسال می شود.  شرایط اقساطی وام بانکی و .. تابع مقررات و تسهیلات بانکی می باشد، پس از واریز مبلغ از سوی بانک، که مانند پرداخت نقدی می باشد، بلافاصله کارت معافیت صادر خواهد شد. متقاضیان پرداخت نقدی با دریافت شناسه پرداخت از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی هزینه مشخص شده را پرداخت می نمایند و کارت معافیت صادر و برای افراد ارسال خواهد شد. همچنین مطالب و جزییاتی در مورد مشاوره تحصیلی تلفنی را از صفحه مشاوره تلفنی استعلام بگیرید.

هزینه خرید سربازی 97

در این بین به افرادی که دارای شرایط خاص می باشند، تخفیفاتی در مبلغ پرداختی داده می شود.

  • مشمولان متأهل 5 درصد از مبلغ جریمه کسر می شود.
  • مشمولان دارای فرزند، به ازای هر فرزند 5 درصد از مبلغ جریمه کسر می شود.
  • مشمولان تحت پوشش کمیته امدام امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و فرزندان این افراد، 70% تخفیف در جریمه را شامل می شوند.

میزان جریمه خرید خدمت 97

همان طور که مطلع هستید افرادی که تا پایان سال 97، 8 سال غیبت تمام داشته باشند، می توانند با پرداخت جریمه و هزینه خرید سربازی، معافیت کسب نمایند. لازم به ذکر است میزان پرداخت جریمه در مقاطع تحصیلی مختلف جهت صدور کارت معافیت از خدمت وظیفه عمومی متفاوت است. در ادامه می توانید میزان جریمه در مقاطع مختلف تحصیلی را مشاهده نمایید.

مقطع تحصیلیمبلغ جریمه (ریال)
زیر دیپلم100.000.000
دیپلم150.000.000
فوق دیپلم200.000.000
کارشناسی250.000.000
کارشناسی ارشد300.000.000
دکترای غیر پزشکی400.000.000
دکترای پزشکی350.000.000
پزشکان متخصص و بالاتر500.000.000

همان طور که در جدول فوق مشاهده کردید، هر چه مدرک تحصیلی بالاتر باشد، قیمت خرید خدمت سربازی نیز افزایش پیدا می کند. بنابراین افرادی که از مشمولین غیبت به حساب می آیند، می توانند با پرداخت 10 میلیون تا 50 میلیون تومان کارت معافیت خود را دریافت نمایند.

افزایش 10 درصدی قیمت خرید خدمت سربازی 97

همان طور که گفته شد به ازای هر سال غیبت مازاد به 8 سال، 10 درصد به مبلغ جریمه پایه قیمت خرید خدمت اضافه خواهد شد و مدت غیبت افراد بیش از شش ماه، یک سال به حساب می آید. بنابراین فردی که 8 سال و هفت ماه غیبت داشته باشد ، 9 سال محاسبه خواهد شد و 10 درصد به جریمه وی اضافه خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم پس از مطالعه قیمت خرید سربازی  مقاله شرایط خرید خدمت را نیز مطالعه کنید.
اگر سوالی پیرامون هزینه و قیمت خرید سربازی دارید با مشاوران نظام وظیفه آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “قیمت خرید سربازی

  1. حمید سلیمانی گفت:

    سلام من اقساطی خریداری کردم اما نتونستم 10 تا قسط را پرداخت کنم که اخرش مال برج 6 سال 97 راه کار بدید (ورشکست شدم)

    1. آیدانیتو گفت:

      باسلام
      متاسفانه خرید شما منتفی خواهد شد و هزینه پرداختی شما برگردانده نمیشود.
      دو راه پیش روی شما قرار میگیرد:
      1- انجام خدمت سربازی
      2-خرید مجدد خدمت سربازی

  2. علی گفت:

    سلام برای خرید خدمت باید8 سال فراری بشی یا راه دیگری داره اگه داره لطفا بگین من شنیدم میگن سن مشمول25 سال داشته باشد هم بهش میدن لطفا جواب بدین راه دیگه ای هم هست ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای خرید خدمت در حال حاضر دو قانون وجود دارد: 1) مشمولانی که 8 سال غیبت دارند 2) افرادی که پدرشان ایثارگر است و خود مشمول به هیچ عنوان غیبت ندارد که این قانون هنوز اجرایی نشده است.

  3. رضا بخشیان گفت:

    سلام اول اینکه شماره تماسی که دادید نمیشه تماس گرفت وکاملا اشغال هست
    من متولد 58 هستم متاهل و دارای 3 فرزند لطف میکنید بگید مبلغ خرید خدمت بنده چقدر هست؟
    خیلی ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر خطوط تماس مشکلی ندارند، اگر موفق به تماس نمی شوید با تلفن ثابت با این شماره تماس بگیرید: 9099071973

  4. ho3ein گفت:

    سلام حتما باید 8 سال غیبت داشته باشی تا بتونی بخریش من 20 سالمه میتونم؟ مدرکم زیر دیپلمه چکدر در میاد؟

  5. سجاد جهانی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من کارشناسی عمران دارم و تا سال ۹۸ معافیت تحصیلی دارم
    اگر الان برای خرید خدمت سربازی اقدام کنم ایا میتونم خریداری کنم؟
    واینکه هزینه خریدش برای من چقد میشه؟

  6. حمید گفت:

    سلام درمورد استفاده از تسهیلات اعطایی یعنی کل مبلغو میتونی وام بگیری دیگه نیازی به پرداخت یک سوم نیست؟ ممنون میشم جواب بدین

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      مطابق قانون، بایستی یک سوم مبلغ را پرداخت کنید و مابقی را طی حداکثر یک سال (از طریق اقساط وام) پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *