آیدانیتو > منابع کارشناسی ارشد صنایع دستی
کارشناسی ارشد

منابع کارشناسی ارشد صنایع دستی

منابع کارشناسی ارشد صنایع دستی


منابع کارشناسی ارشد صنایع دستی

صنایع دستی را می توان از جمله صنایعی به شمار آورد که بر اساس ذوق، هنر و خلاقیت انسان شکل گرفته است. صنایع دستی هر یک از شهرهای ایران به بهترین شکل نشان دهنده سنن، آداب و رسوم، اعتقادات و فرهنگ مردم ساکن در آن منطقه است. از این رو با اتکا به این محصولات ارزنده می توان به نشر و انتقال فرهنگ مردم آن ناحیه به افراد و جوامع دیگر پرداخت. باید عرض کنیم که صنایع براساس هنر، ذوق و مهارت های هنرمندان و متخصصان استوار شده است و فناوری های پیچیده و تکنولوژی هیچ راهی در آن ندارد. با وجود فرهنگ غنی مردم ایران تنوع و گستردگی زیادی را می توان در صنایع دستی شهرهای مختلف مشاهده کرد. به جرأت می توانیم بگوییم که در گوشه گوشه ایران عزیزمان از دور افتاده ترین روستاها گرفته تا بزرگترین شهرها هنرمندان کاردان و توانمندی یافت می شوند که به طور جدی و فعال در زمینه های مختلف صنایع دستی مشغول به فعالیت هستند. رشته محبوب صنایع دستی با هدف آموزش و تربیت متخصصان و هنرمندانی کاردان به دانشگاه های مختلف کشور راه پیدا کرده است. دانشجویان تحصیل کرده در این رشته دانشگاهی به بهترین شکل فرهنگ غنی ایران را به مردم سرتاسر دنیا منتقل می کنند. دانشجویان مشغول به تحصیل در رشته صنایع دستی لزوماً باید شم هنری و خلاقیت واقعاً بالایی در زمینه حرفه خود داشته باشند و به علت مجبور بودن به صرف وقت بسیار بالا برای انجام کارهای خود باید از نظر جسمانی قوی باشند. رشته صنایع دستی در مقطع کارشناسی ارشد از جمله رشته های قرار گرفته در مجموعه هنرهای پژوهشی و صنایع دستی محسوب می شود. در این مقاله به بحث در ارتباط با منابع کارشناسی ارشد صنایع دستی برای شما می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات مفیدی را در رابطه با منابع کارشناسی ارشد صنایع دستی به دست آورید.

منابع کارشناسی ارشد صنایع دستی

در این بخش از نوشته حاضر به ذکر شماری از منابع کارشناسی ارشد صنایع دستی برای شما می پردازیم. برای کسب اطلاعاتی جامع در رابطه با منابع کارشناسی ارشد صنایع دستی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نام درس

نام کتاب

مؤلف

انتشارات

مباحث موزه

موزه های جهان

رشید صدفیان

 

مطالعات موزه ها

سید محمود میر عزیزی

 

موزه ، موزه داری و موزه ها

بهاره حاجیها- محمدزاهدی

چهار باغ

Running a museum

  

هنرهای دستی و سیرتحول آن در ایران و جهان

تاریخ پارچه و نساجی در ایران

دکتر فرید طالب پور

 

خوشنویسی در ایران

لیلی برات زاده

 

فرش ایران

محمدجواد نصیری

 

سفال و سرامیک سازی

حسین یاوری

 

آشنایی با مینیاتورهای ایران

آرتور پوپ

 

مروری بر تاریخ نقاشی معاصر غرب

دکتر پریسا شادفروینی

 

فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان

سبک شناسی معماری ایرانی

محمدکریم پیرنیا

نشر سروش دانش

دانشنامه اساطیر یونان و روم

مایک دیکسون

نشر کتابخانه طهوری

خوشنویسی در ایران

لیلی برات زاده

 
 

تاریخ هنر

ارنست گامبریج

 

نقاشی ایران

روئین پاکباز

 

زبان تخصصی

کتاب زبان تخصصی پژوهش هنر

سروش رزمی

سیمیا

انگلیسی برای دانشجویان رشته صنایع دستیEnglish for the students of Handicrafts

اکرم ناشر

سمت

زبان عمومی

504واژه ضروری تافل

 

جنگل

 

بهترین منابع کارشناسی ارشد صنایع دستی

در این نوشته بخشی از درس ها و منابع کارشناسی ارشد صنایع دستی را خدمت شما عزیزان ذکر کردیم. البته موارد نام برده شده منابع کارشناسی ارشد صنایع دستی 99 نیستند و برای اطلاع از منابع کارشناسی ارشد صنایع دستی باید در انتظار درج اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور صبر نماییم. جهت آگاهی از دقیق ترین و کامل ترین منابع کارشناسی ارشد صنایع دستی با مشاوران تحصیلی برجسته آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در ادامه مقاله منابع کارشناسی ارشد صنایع دستی مطالعه مقاله بازار کار رشته صنایع دستی را به شما پیشنهاد می کنیم.
برای اطلاعات بیشتر در زمینه معرفی منابع کارشناسی ارشد صنایع دستی و جزئیات مربوط به آن می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *