آیدانیتو > منابع دکتری معدن اکتشاف
برنامه ریزی و منابع دکتری مهندسی معدن-استخراج, برنامه ریزی و منابع دکتری مهندسی معدن-اکتشاف, برنامه ریزی و منابع دکتری مهندسی معدن-فرآوری مواد معدنی, برنامه ریزی و منابع دکتری مهندسی معدن-مکانیک سنگ

منابع دکتری معدن اکتشاف






منابع دکتری معدن اکتشاف

رشته جالب و جذاب مهندسی معدن یکی از علومی است که شامل تمامی مراحل اکتشاف یک معدن تا فراوری مواد معدنی می شود. همان گونه که مطلع هستید به علت استفاده و بهره بردن از مواد معدنی به عنوان مواد اولیه صنایع مختلف کشف و استخراج آن ها نیز از اهمیتی بسیار بالا برخوردار است و همیشه مورد توجه انسان ها در جوامع مختلف قرار دارد. اما باید توجه داشت که تربیت و آموزش افرادی متخصص و کارشناس جهت صورت دادن این امر بسیار ضروری است. اشخاصی که فارغ التحصیل و دانش آموخته رشته مهندسی معدن هستند. این رشته تحصیلی، در دو گرایش اکتشاف و استخراج در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و همین طور کارشناسی در تعداد بی شماری ازدانشگاه های سرتاسر کشور به دانشجویان تدریس می شود. از جمله مهم ترین وظایف یک مهندس معدن با گرایش اکتشاف می توان به تعیین روش استخراج معادن مختلف، ارزیابی اقتصادی، مشخص کردن شکل و نوع مواد معدنی و همین طور ارزیابی میزان ذخایر اشاره کرد. از جمله دروس مورد تدریس در این گرایش می توان از ژئوتکنیک، اقتصاد معدنی، ژئوشیمی اکتشافی یک و دوم، مبانه کانه آرایی و آب های زیرزمینی نام برد. تعداد زیادی از دانشجویان و یا فارغ التحصیلان ارشد رشته مهندسی معدن گرایش اکتشاف تمایل بسیاری به گذراندن مقطع دکتری در این گرایش نیز دارند. در نتیجه، مقاله حاضر را به بحث در مورد منابع دکتری معدن اکتشاف اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات مورد نیاز خود را در ارتباط با منابع دکتری معدن اکتشاف به دست آورید.

 

نام درس

نام کتاب

مؤلف

مترجم

انتشارات

زمین آمار پیشرفته

زمین آمار

اج.رایل-ایزابل کلارک

حسن مدنی

مرکز انتشارات صنعت فولاد

نمونه برداری معدنی

علی اصغرحسنی پاک

دانشگاه تهران

مقدمه ای برزمین آمار

محمدمخعی

آراد کتاب

مبانی زمین آمار

حسن مدنی

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

ریاضیات مهندسی پیشرفته

ریاضی مهندسی

دکترمحمدصادق معتقدی

میعاد

ریاضی مهندسی

دکترمسعود نیکوکار

آزاده

متغیرهای مختلط و کاربردهای آن جلد2-1

آروین کریزیگ

پیام کوثر

ژئوشیمی اکتشافی

ژئوشیمی اکتشافی، محیط های سنگی

علی اصغرحسنی پاک

دانشگاه تهران

ژئوشیمی اکتشافی

هیلدا دادفر – افشین سهام

طراوت

طراحی پروژه های اکتشافی (ژئوشیمیایی، ژئوفیزیکی و حفاری)

علی اصغرحسنی پاک

دانشگاه تهران

ژئو فیزیک

مسائل کاربردی در ژئوفیزیک اکتشافی:ژئوفیزیک، مهندسی معدن، زمین شناسی مهندسی-مهندسی نفت و مهندسی عمران

آزاده حجت

ستایش

مبانی اکتشاف ژئوفیزیک

کیت کورو ادوین رابینسون

محمدرضاحیدریان شهری

دانشگاه فردوسی مشهد

اصول اکتشاف ژئوفیزیکی

علی اصغر کلاگری

دانشگاه تبریز

ژئوفیزیک اکتشافی

غلامحسین نوروزی

دانشگاه تهران

منابع دکتری معدن اکتشاف 98

در این مقاله، به ذکر منابع دکتری معدن اکتشاف پرداختیم. منابع ذکر شده را نمی توان منابعی قطعی برای کنکور دکتری معدن اکتشاف 98 دانست. زیرا این منابع بر طبق منابع کنکور ارشد 97 نوشته شده اند. در نتیجه، باید در انتظار اعلام قطعی و نهایی سازمان سنجش آموزش کشور در زمینه منابع دکتری معدن اکتشاف در زمانی مشخص باشیم. 

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با منابع دکتری معدن اکتشاف پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله برنامه ریزی دکتری بزنید.

اگر سوالی در زمینه منابع دکتری معدن اکتشاف ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *