آیدانیتو > منابع ارشد ریاضی
منابع ریاضی

منابع ارشد ریاضی

منابع ارشد ریاضی


منابع ارشد ریاضی

رشته ریاضی را می توان جزء شناخته شده ترین و پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی به حساب آورد. هنری است که مردم دنیا از آن به عنوان علم نظم یاد می کنند. ریاضیات علمی است که تماماً به موضوع بررسی و مطالعه ارقام و اشکال می پردازد. ورود رشته ریاضی به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مورد تربیت قرار دادن افرادی است که با بهره گیری از علم محبوب ریاضی توانایی و مهارت کافی را برای تحلیل و بررسی مطالب و مسائل اقتصادی، صنعتی و البته برنامه ریزی را به دست آورده اند. درست برعکس تصور مردم جامعه علم ریاضی تنها ارائه تعداد بی شماری از قواعد و قوانین و فرمول نیست که همواره و در همه حال بتوان از آن ها استفاده کرد. بلکه ریاضیات درک و فهم مسائل مختلف و تفکر صحیح جهت دستیابی به پاسخ درست است. داشتن صبر و حوصله زیاد، حافظه قوی و توانایی تمرکز فراوان از جمله کلیدی ترین و مهم ترین توانایی های ضروری جهت ادامه تحصیل در این رشته است. علاوه بر این ها، برخورداری از قدرت و توانایی تحلیل و تجزیه و روحیه علمی عالی و بالا نیز از دیگر موارد مهم و شناخته شده جهت تحصیل در رشته محبوب ریاضی به شمار می روند. همان طور که در جریان هستید رشته ریاضیات در هر سه مقطع کارشناسی، ارشد و البته دکتری در شمار زیادی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسری و آزاد ایران مورد تدریس قرار می گیرد. لازم به ذکر است که رشته ریاضی در دوره کارشناسی ارشد از دو گرایش مختلف ریاضی محض و همین طور ریاضی کاربردی تشکیل یافته است. در این مقاله، قصد معرفی منابع ارشد ریاضی را به شما دوستان گرامی داریم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات مفید و کاملی را در رابطه با منابع ارشد ریاضی به دست آورید.
اگر سوالی در زمینه گرایش های ارشد ریاضی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

معرفی منابع کارشناسی ارشد ریاضی

با توجه به بررسی های به عمل آمده در مورد سؤالات ارشد ریاضی در کنکور کارشناسی ارشد سال 97 سطح دشواری سؤالات کنکور ارشد ریاضی در تعداد زیادی از دروس افزایش پیدا کرده است. از طرف دیگر، شاهد طرح سؤالات مفهومی تری نیز در این آزمون بودیم با در نظر گرفتن این موضوع داوطلب شرکت در ارشد ریاضی در سال 98 باید تلاش خود را مضاعف کند و علاوه بر این منابعی جامع و کامل تری را مورد مطالعه دقیق قرار دهد. در این بخش از مقاله حاضر لیست منابع ارشد ریاضی را جهت استفاده شما دوستان خدمتتان عنوان می کنیم.

نام درس

نام کتاب

مؤلف

انتشارات

مبانی ترکیبات

ریاضی گسسته

ترمبلی گراسمن

 

ریاضی گسسته

گریمالدی

 

آنالیز ریاضی

آنالیز ریاضی

تام.م.اپرستل

صنعتی شریف انتشارات علمی

آنالیز ریاضی

محمدرضاگلویی-رضوان احسانی

گسترش علوم پایه

مبانی احتمال

مبانی احتمال

شلدون راس

 

نظریه احتمالات و نتیجه گیری آماری

دارسون

 

مبانی آنالیزی عددی

آنالیز عددی

دکترحسین زاده

 

آنالیز عددی

اسماعیل بابلیان

 

مبانی آنالیز ریاضی

آنالیز ریاضی

pugh

 

آنالیز ریاضی

آپوستل

 

مبانی ماتریس ها و جبر خطی

جبر خطی

اونان

 

جبر خطی

هافمن

 

مبانی علوم ریاضی

بین ولین

  

زبان تخصصی و عمومی

زبان انگلیسی عمومی

محمود علی محمدی

 

ریاضیات عمومی

ریاضی عمومی2-1

آدامز

 

ریاضی عمومی

ایساک مارون

 

 

نام درس

نام کتاب

مؤلف

انتشارات

مبانی جبر و بهینه سازی خطی

بهینه سازی خطی

پژوهش عملیاتی

مهرگان

 

تحقیق در عملیات 2

سیدجعفرسجادی-میربهادرقلی آریانژاد

 

مبانی جبر

جبر

هرشتاین

 

جبر

جان فرالی

 

بهترین منابع ارشد ریاضی

در قسمت بالا سعی کردیم تا شما را با بهترین و معروف ترین منابع ارشد ریاضی آشنا کنیم. اما در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری در این زمینه هستید، مشاوران آیدانیتو آماده ارائه خدمات مشاوره به شما دوستان عزیز هستند. پس در صورت نیاز می توانند با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی منابع ارشد ریاضی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله گرایش های ارشد ریاضی بزنید.
اگر سوالی در زمینه گرایش های ارشد ریاضی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *