آیدانیتو > تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکولوژی سراسری 98
تکمیل ظرفیت دکتری اقتصاد کشاورزی

تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکولوژی سراسری 98

تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکولوژی سراسری 98


تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکولوژی سراسری 98

تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکولوژی سراسری 98 ، فرصتی مجدد برای داوطلبانی است که در مصاحبه ی دکتری آگرواکولوژی ، مورد پذیرش قرار نگرفته اند. به عبارتی تکمیل ظرفیت به معنی اعلام صندلی خالی و وجود ظرفیت برای پذیرش داوطلبان دکتری آگرواکولوژی سراسری 98 است. داوطلبان دکتری آگرواکولوژی سراسری، برای شرکت و ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکولوژی سراسری 98، با مطالعه دقیق و کامل دفترچه تکمیل ظرفیت و شرایط و ضوابط انتخاب رشته، می توانند فرصتی مجدد برای خود ایفا کنند.

جدول دانشگاه های پذیرنده در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکولوژی سراسری

دورهنام دانشگاهرشتهظرفیت
نوبت دومدانشگاه فردوسی مشهدبوم شناسی زارعی (آگرواکولوژی)1

 

دورهنام دانشگاهرشتهظرفیت
پردیس خودگرداندانشگاه زابلبوم شناسی زراعی (آگرواکولوژی)2
پردیس خودگرداندانشگاه فردوس مشهدبوم شناسی زراعی (آگرواکولوژی)1
  همان طور که مشاهده می کنید، در سال 96 جهت تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکولوژی سراسری 2 دانشگاه اعلام به تکمیل ظرفیت نمودند. دانشگاه فردوسی مشهد در دو دوره نوبت دوم با 1 ظرفیت و پردیس خودگردان با 1 ظرفیت و همچنین دانشگاه زابل – پردیس خودگردان با 2 ظرفیت اعلام به آمادگی جهت پذیرش دانشجو در رشته بوم شناسی زراعی نمودند.

زمان تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکولوژی سراسری 98

بعد از مشخص شدن ظرفیت های خالی در دانشگاه ها، سازمان سنجش از شرکت کنندگان در آزمون دکتری دعوت به انتخاب رشته مجدد می نمایند. به احتمال زیاد با توجه به تکمیل ظرفیت دکتری در سال های اخیر ، تکمیل ظرفیت در اوایل بهمن ماه صورت می گیرد. تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکلوژی سراسری ، فرصت مجدد برای داوطلبان دکتری می باشد. در لیست های اعلام شده، رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه ها، دوره های روزانه، غیر انتفاعی، نوبت دوم مشاهده می شود. با وجود تعداد ظرفیت های محدود دانشگاه ها در مرحله ی تکمیل ظرفیت، قبولی در این مرحله با آمادگی برای مصاحبه میسر است. برای موفقیت در مصاحبه دکتری آگرواکولوژی ، در مرحله ی تکمیل ظرفیت ، به مقالات قبلی با عنوان مصاحبه دکتری آگرواکولوژی سراسری 98، مراجعه کنید.

رشته های مجاز جهت شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکولوژی سراسری 98 

تمامی داوطلبان فارغ التحصیل شده کارشناسی در تمامی رشته ها مجاز به شرکت در آزمون کتبی این رشته می باشند.
داوطلبان باید به این نکته توجه کنند : تکمیل ظرفت دکتری آگرواکولوژی سراسری، برای داوطلبانی است که نام آنها در لیست پذیرش دانشگاه ها نباشند و تحصیلات خود را در مقطع دکتری آغاز نکرده باشند.

انتخاب رشته و مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکولوژی

در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکولوژی سراسری 98 ، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند 30 کد رشته را که ظرفیت خالی برای آنها وجود دارد، وارد کنند. داوطلبان با کسب تراز قبولی دانشگاه مورد نظر ، از جانب دانشگاه، دعوت به مصاحبه می شود. از این رو موفقیت در مصاحبه یک فرصت طلایی برای داوطلبانی که در مرحله مصاحبه و ….. موفق به قبولی در دانشگاه نشده اند، به حساب می آید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت دکتری 98

همان طور که در مقالات قبلی در مبحث مصاحبه دکتری آگرواکولوژی سراسری 98 گفته شد، بهتر است مدارک لازم جهت مصاحبه به طور کامل آماده گردد و روز مصاحبه ارائه شود. برای اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت مصاحبه دکتری آگرولوژی سراسری 98 ، میتوانید به مقالات درج شده با عنوان مصاحبه دکتری آگرواکولوژی سراسری 98  مراحعه کرده و اطلاعات بیشتری کسب کنید.
  • اصل کپی شناسنامه از تمامی صفحات
  • اصل و کپی مدارک کارشناسی
  • معرفی رسمی از وزارت جهاد کشاورزی
  • توصیه نامه از جانب اساتید دوره کارشناسی ارشد
  • رزومه علمی
  • و……

آیا تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکولوژی امسال برگزار می شود؟

حتماٌ همگی شما در جریان هستید که تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکولوژی در سال گذشته برگزار نشد. اما در رابطه با سال 98 نمی توان نظر قطعی در رابطه با برگزار شدن یا نشدن تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکولوژی برای داوطلبان و متقاضیان ورود به مقطع دکتری ارائه داد. 

در این مقاله به بررسی تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکولوژی سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری بزنید.
اگر سوالی در زمینه تکمیل ظرفیت دکتری آگرواکولوژی سراسری ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *