آیدانیتو > مشاوره کنکور هنر
مشاوره تحصیلی, منتخب کنکور

مشاوره کنکور هنر

مشاوره کنکور هنر

کنکور هنر در مقایسه با سایر گروه های آزمایشی مورد آزمون قدمت کمتری دارد و از طرفی شمار افراد شرکت کننده در آن نیز در قیاس با سایر رشته های تحصیلی کمتر است. تقریباً می توان گفت که هر ساله در حدود ده هزار نفر داوطلب در این آزمون ثبت نام می نمایند. به طور مثال در کنکور سراسری سال 96 در حدود 10645 هزار نفر در کنکور سراسری هنر شرکت کرده اند. البته باید توجه داشته باشید که بسیاری از افراد شرکت کننده در این کنکور رشته اصلی شان هنر نیست و این رشته تحصیلی را به عنوان رشته شناور یا رشته دوم برگزیده اند و در واقع رقیب سرسخت و جدی برای شما محسوب نمی شوند.

 در حقیقت، از جمله خصوصیات مهم دو رشته زبان و هنر این است که تمام افراد دارای مدرک پیش دانشگاهی در رشته های انسانی، تجربی و ریاضی امکان شرکت در کنکور سراسری هنر را دارند. به همین دلیل شماری از داوطلبان این گروه آزمایشی به علت علاقه به هنر دروس را به صورت خودخوان مطالعه می نمایند و در این کنکور حضور به هم می رسانند و اتفاقاً پذیرفته هم می شوند. پس در صورتی که شما نیز اینطور هستید باید بدانید که امکان ورود شما از سایر رشته های تحصیلی به رشته هنر و ادامه تحصیل در آن برایتان مهیاست.

 

به طور معمول کنکور سراسری هنر عصر روز برگزاری کنکور ریاضی برگزار می شود و شاید برای افراد شرکت کننده در دو آزمون کمی خسته کننده به نظر برسد. اما اوضاع برای داوطلبان انسانی و تجربی کمی بهتر به نظر می رسد و آن ها در دو روز مختلف در کنکور شرکت می کنند. احتمالاً الان با خود می گویند که به دلیل وجود تعداد کم متقاضیان قبولی در کنکور سراسری هنر بسیار آسان است. اما در حقیقت این فکر اشتباه است زیرا از یک طرف ظرفیت دانشگاه های سطح بالا و خوب بسیار پایین است و از طرف دیگر اختلاف رتبه ها بسیار سرنوشت ساز است. به عنوان مثال شاید اختلاف تنها ده رتبه شما را از یک دانشگاه تاپ در شهر تهران به شهرستان های دوردست بفرستد. از همین رو باید این راه با برنامه ریزی دقیق آغاز نمایید و تا آخر راه پیش بروید نیازی به نگرانی برای قبولی در کنکور سراسری هنر نیست. زیرا تیم مشاوره آیدانیتو با ارائه بهترین و قوی ترین مشاوره کنکور هنر در خدمت شما هستند. مشاورانی فوق حرفه ای که با ارائه مشاوره کنکور هنر و برنامه ریزی دقیق همراه و هم قدم شما برای موفقیت در کنکور هنر هستند.

سؤالات کنکور سراسری هنر

باید عرض کنیم که سؤالات کنکور هنر از تنوع زیادی برخوردار هستند اما اکثریب غریب به اتفاق آن ها حفظی هستند و نیاز به مرور زیادی دارند. دروسی همچون خلاقیت موسیقی، ترسیم فنی و ریاضی و فیزیک مهارتی هستند و با مشاهده انواع و اقسام سؤالات و همین تور تمرین زیاد به آسانی می توانید از پس آن ها بر آیید. از جمله نکات مهم شناخت زیر گروه های مختلف این شاخه و ضرایب آن هاست. با دریافت مشاوره کنکور از مشاوران برجسته آیدانیتو می توانید با این زیر گروه ها و ضرایب آن ها آشنایی کاملی پیدا کنید و خود را یک قدم به موفقیت در کنکور هنر نزدیک تر ببینید. به طور کلی سؤالات کنکور هنر را از نظر درجه سختی در سه دسته می توان قرار داد.

دسته اول سؤالات ساده هستند که 20 تا 30 درصد از سؤال های این آزمون را شامل می شوند و تمامی افراد آن پاسخ می دهند. گروه دوم سؤالاتی با درجه سختی متوسط هستند که هر داوطلب با داشتن تسلط نسبی بر محتوای دروس می تواند از عهده پاسخ دادن به آن ها برآید. اما در حدود 20 تا 30 درصد از سؤالات بسیار سرنوشت ساز و مشکل هستند و شما جهت رسیدن به رتبه ای خاص باید بتوانید این سؤالات را به شکل مطلوبی پاسخ دهید. مشاوران آیدانیتو در خدمت شما هستند تا با دادن بهترین مشاوره کنکور هنر آمادگی لازم را در شمار برای پاسخ دهی به این قبیل سؤال ها و موفقیت چشم گیر در کنکور هنر به وجود آورند.

مطالعه سؤالات کنکور هنر سال های قبل را فراموش نکنید

از جمله مواردی که می تواند به شما کمک بسیاری در موفقیت در کنکور سراسری هنر بکند مطالعه سؤالات کنکور هنر سال های گذشته است. این امراز آنجایی اهمیت دارد که امکان تکرار سؤالات کنکور هنر سال های گذشته در آزمون هنر سال 98 به میزان زیادی وجود دارد. با دریافت مشاوره کنکور هنر 98 از مشاوران تحصیلی آیدانیتو می توانید اطلاعات بیشتری در این رابطه به دست آورید.

مشاوره تلفنی کنکور هنر

به طور معمول داوطلبان کنکور بر طبق برنامه ای بسیار فشرده دروس مربوط به این آزمون مهم را مورد مطالعه قرار می دهند و فرصت زیادی جهت حضور در جلسه های  مشاوره تحصیلی و رفت و آمد برای این امر را ندارند. از طرف دیگر پشت ترافیک ماندن و دریافت نوبت برای شرکت در جلسه های مشاوره معمولاً مستلزم صرف وقت زیادی برای داوطلبان کنکور هنر است اما ما تیم آیدانیتو خبر خوشی را برای شما داریم. مشاوره تلفنی کنکور هنر فرصت ناب و طلایی را برای شما دوستان جان فراهم کرده است تا بدون صرف زمانی بسیار زیاد و خستگی مشاوره کنکور هنر 98 را از مشاوران آیدانیتو دریافت کنید. مشاوران آیدانیتو با تمام توان خود آماده ارائه بهترین و کامل ترین مشاوره کنکور هنر به شما دوستان عزیز شرکت کننده در کنکور سراسری هنر هستند.

 در این مقاله به تحلیل و بررسی مشاوره کنکور هنر پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله انتخاب رشته کنکور هنر زنید.

برای مشاوره کنکور هنر، انتخاب رشته و هر آنچه باید در زمینه ادامه تحصیل در رشته های گروه هنر بدانید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *