آیدانیتو > مدارک معافیت ماده 6 بهزیستی
ماده ۶ بهزیستی

مدارک معافیت ماده 6 بهزیستی

مدارک معافیت ماده 6 بهزیستی

مدارک معافیت ماده 6 بهزیستی

در این مقاله مدارک معافیت ماده 6 بهزیستی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. قبل از اقدام برای اخذ معافیت ماده 6 بهزیستی بهتر است مدارک خود را تهیه و جمع آوری کنید. به همین منظور تصمیم داریم مدارک مورد نیاز برای معافیت ماده 6 بهزیستی را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم همراه ما باشید. همان طور که می دانید در شرایط خاص امکان معافیت از قانون سرسخت نظام وظیفه و 21 ماه سربازی اجباری وجود دارد، معافیت ماده 6 بهزیستی یکی از این شرایط خاص محسوب می شود که در مقاله پیش رو شما را با  مدارک معافیت ماده 6 بهزیستی و اقداماتی برای اخذ معافیت آشنا کنیم.

مدارک مورد نیاز معافیت ماده 6 بهزیستی

  • برگ شماره 1 دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی که برگ وضعیت مشمول است.
  • برگ شماره 2 دفترچه راهنما وظیفه عمومی که در برگ معاینه اولیه مشمول است.
  • برگ شماره 4 دفترچه راهنمای نظام وظیفه که مربوط به وضعیت مشمول است.
  • اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی که توسط مرجع صادر کننده یا دفتر ثبت اسناد برابر با اصل شده باشد.
  • مشمولینی که مشغول به خدمت هستند باید گواهی اشتغال به خدمت از یگان خدمتی داشته باشند.
  • اصل و کپی کارت ملی یا کارت موقت ملی
  • اصل و کپی تمامی صفحه های شناسنامه عکسدار مشمول (دو نسخه کپی)
  • یک قطع عکس رنگی 3×4 تمام رخ زمینه سفید مشمول (علاوه بر عکس های الصاقی به برگه ها)
  • کپی تمام صفحات شناسنامه پدر و مادر، خواهران و برادران
  • کپی کارت ملی پدر و مادر
  • فرم سه برگی تعیین وضعیت معلولیت از سازمان بهزیستی
  • برگ رضایتنامه پدر و مادر
برای تهیه دفترچه راهنمای وظیفه عمومی می تونید از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10) اقدام کنید. و یا دفترچه راهنمای نظام وظیفه را از سایت www.evazfieh.epolice.ir دانلود کنید. بهتر است از تمامی مندرجات و قوانین نظام وظیفه و بخش معافیت ها مطلع باشید. در آخر دفترچه برگ های مورد نیاز شما وجود دارد. اگر دفترچه را دانلود کرده اید و صفحات و برگ های مورد نیاز را پرینت بگیرید و بعد تمامی آن ها را با دقت تکمیل کنید. در مرحله اول که درخواست شما در دفاتر خدمات الکترونیک ثبت می شود، شما تمامی مدارک گفته شده را نیاز خواهید داشت. برای تکمیل برگ دفترچه نظام وظیفه توضیحات و نحوه تکمیل دفترچه که در هر برگ توضیح داده شده است را مشاهده کنید. به عنوان مثال در برگ شماره 1 که مربوط به وضعیت مشمولان است شامل اطلاعاتی مانند: شماره ملی، شماره شناسنامه، نام و نام خانوادگی و نام پدر، تاریخ تولد، وضعیت تأهل، دین، وضعیت تحصیلی، نام و گرایش رشته و معدل، نوع درخواست که با گزینه های اعزام به خدمت، معافیت پزشکی، معافیت کفالت، معافیت موارد خاص همراه شده است. مدارک گفته شده به استثنای دو مورد آخر در سایر معافیت های مددجویان، مانند مشمولان دارای فرزند معلول، معافیت سه خواهری، و … مشترک است.
اگر سوالی در رابطه با مدارک دریافت معافیت ماده 6 بهزیستی ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. 

آیا از مراحل لازم برای دریافت معافیت ماده 6 بهزیستی اطلاعی دارید؟

آیا شما دوست عزیز از مراحل لازم برای اخذ معافیت ماده 6 بهزیستی اطلاعی دارید؟ باید عرض کنیم که دریافت معافیت ماده 6 بهزیستی مستلزم طی مراحلی چند است که در صورت نیاز به دریافت این نوع از معافیت باید آن ها را طی کنید. در صورت تمایل به اطلاع از این مراحل و شناخت کامل آن ها  می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات لازم را در این زمنیه در اختیار شما دوستان گرامی قرار دهند. 
مشمولین عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات مدارک معافیت ماده 6 بهزیستی مانند شرایط ماده 6 بهزیستی و بیماری های قابل بررسی در بهزیستی و … به مقالات موجود در آیدانیتو مراجعه کنند.
همچنین در صورتی که بعد از مطالعه مقاله مدارک معافیت ماده 6 بهزیستی با سؤالی پیرامون جزئیات و مدارک معافیت ماده 6 بهزیستی رو به رو شدید آن را با مشاوران آیدانیتو در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *