آیدانیتو > مدارک خرید خدمت
خرید سربازی

مدارک خرید خدمت

مدارک خرید خدمت

مدارک خرید خدمت سربازی 98

در این مقاله به موضوع مدارک خرید خدمت 98 پرداخته ایم. به داوطلبانی که 8 سال غیب از خدمت سربازی داشته اند و قصد مشخص کردن وضعیت سربازی خود را دارند، توصیه می کنیم در مقاله مدارک خرید خدمت همراه ما باشند تا با مدارک لازم جهت ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای افراد متأهل و … آشنا شوند.

شرایط خرید خدمت

اگر شما 8 سال از خدمت کردن فرار کنید مشمول به حساب می آیید و عواقبی را در پیش دارید . همان طور که گفته شد افرادی که هشت سال غیبت تا آخر سال 97 را دارند، باید به عنوان مشمولین 8 سال غیبت اقدام به مشخص کردن وضعیت خود نمایند. این افراد می توانند با مراجعه به دفاتر پست الکترونیک انتظامی (پلیس + 10) درخواست خود را در دو حالت ثابت نمایند:
1. خرید خدمت با پرداخت جریمه غیبت

2. اعزام به خدمت و پایان دادن به غیبت

توجه توجه !
مطالب ذکر شده مطابق قانون نظام وظیفه در سال 99 می باشند. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از قوانین نظام وظیفه در سال 98 با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مدارک لازم جهت ثبت نام در طرح جریمه مشمولان غیبت

داوطلبان می توانند با پایان هشت سال یا بیشتر غیبت به منظور ثبت نام و خرید خدمت سربازی به دفاتر پست الکترونیک انتظامی (پلیس + 10) مراجعه نمایند. برای ثبت نام و درخواست معافیت داوطلبان می بایست مدارک لازم برای ثبت نام را به همراه داشته باشند. در این مبحث مدارک خرید خدمت 98 را مشاهده خواهید کرد.
  1. اصل شناسنامه مشمول به همراه کپی
  2. اصل کارت ملی مشمول به همراه کپی
  3. اصل آخرین مدرک تحصیلی مشمول به همراه کپی
لازم است مشمولان طرح خرید خدمت سربازی با در دست داشتن مدارک گفته شده، اقدام به پیش ثبت نام طرح جریمه مشمولان غایب کنند.
دوستان عزیز، مطالب ذکر شده مطابق قانون نظام وظیفه در سال 99 می باشند. برای آگاهی از قوانین نظام وظیفه در سال 99 می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

مدارک خریدن خدمت برای سربازان فراری

از خدمتتان گذشته و هنوز به سربازی نرفتید ؟ اگر شما هم مطابق قانون، سرباز فراری به شمار می روید و در حال حاضر قصد خرید خدمت را دارید، بایستی به طور کامل از کلیه مدارک خرید خدمت آگاهی داشته باشید. پیشنهاد ما این است که برای آگاهی از کلیه قوانین نظام وظیفه در سال 99 با مشاوران نظام وظیفه آیدانیتو تماس بگیرید. همچنین برای مشاوره بیشتر با مطالعه مشاوره تلفنی سوالات خود را حل کنید.


مدارک ثبت نام برای خرید خدمت افراد متأهل

  1. اصل شناسنامه مشمول به همراه کپی
  2. اصل کارت ملی مشمول به همراه کپی
  3. اصل آخرین مدرک تحصیلی به همراه کپی
  4. اصل شناسنامه همسر به همراه کپی
  5. اصل کارت ملی همسر به همراه کپی
  6. اصل شناسنامه فرزندان به همراه کپی
  7. اصل کارت ملی فرزندان به همراه کپی
افراد متأهل و دارای فرزند شامل تخفیفات در نظر گرفته شده برای مشمولین غیبت می شوند و به ازای هر فرزند 5% از هزینه خرید خدمت کسر خواهد شد. افراد برای خرید خدمت سربازی به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی مراجعه می کنند و پس از ارائه مدارک و ثبت درخواست، منتظر مرحله راستی آزمایی می شوند. در این مرحله به صحت اطلاعات درج شده پرداخته می شود و بعد با دریافت پیام از نحوه پرداخت مبلغ جریمه آگاه خواهند شد.
از آنجایی که مطالب ذکر شده مطابق قانون نظام وظیفه در سال 99 می باشند. برای آگاهی از قوانین نظام وظیفه در سال 98 می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

قانون جدید برای خرید خدمت سربازی 99

به این قسمت از مقاله دقت زیادی کنید . چند روزی است که اخباری در زمینه عدم امکان خرید خدمت سربازی در سال جدید به گوش می رسد. با توجه به اینکه امکان خرید خدمت سربازی ، یک فرصت طلایی برای افراد حائز شرایط است، اگر شما هم قصد خرید خدمت سربازی خود را دارید، پیشنهاد می کنیم که دست بجنبانید تا این فرصت را از دست ندهید و برای آگاهی از شرایط و میزان هزینه خرید خدمت سربازی خود با مشاوران نظام وظیفه آیدانیتو تماس بگیرید.
در پایان مقاله دانشگاه بدون کنکور تهران پیشنهاد می‌کنیم به مقاله خرید خدمت سربازان فراری هم سر بزنید.

اگر سوالی در زمینه قوانین نظام وظیفه ، ذهنتان را به خود مشغول کرده است، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

48 دیدگاه در “مدارک خرید خدمت

  1. abdolreza Shahrokh گفت:

    سلام
    بنده قبل از مشمولیت از کشور خارج شده ام ‌مدت دوازده سال ساکن امریکا هستم .
    از زمان دریافت آخرین مدرک تحصیلی پنج سال میگذرد ، لطفا بفرمایی آیا می‌توانم اقدام به خرید سربازی بکنم.
    متشکرم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      در خرید خدمت دو عامل تأثیر دارد: نوع مدرک شخص و میزان غیبت. از آنجا که از آخرین مدرک شما 5 سال میگذرد، باید حداقل 8 سال بگذرد تا شما بتوانید خدمت خود را بخرید.

  2. سرباااز گفت:

    سلام.
    چند درصد ممکنه واسه سال آینده خرید خدمت باااشه؟ :((((

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      احتمال خرید خدمت برای سال آینده کم است اما هیچ چیز ناممکن نیست.

  3. غایب گفت:

    سلام.
    آقا اینکه میگن تا ۱۲ فروردین ۹۸ اگه کسی ۸ سالش پر شه بازم میتونه خرید خدمت کنه درسته؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز،
      خیر تا 97/12/29 اگر 8 سال تمام پر شود، می توانید اقدام به خرید خدمت کنید.

  4. رضا گفت:

    خرید خدمت اگه سال بعدم باشه، قیمتشو میگن شاید حتی دو برابر بشه.واقعا اینطوره؟؟؟؟
    نگید که اینطوره تو رو خدا بدبخت شدیم سر این خرید خدمت اخه 🙁

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، چیزی درمورد خرید خدمت در سال آینده هنوز اعلام نشده است.

  5. احمدرضا گفت:

    سلام و درود
    من ۱۰ سال غیبت دارم با مدرک دیپلم، و ازدواج کردم و ۲ تا فرزند هم دارم به همراه همسرم.حالا هزینه کلم چقد میشه واسه خرید خدمت؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، میزان هزینه برای خرید خدمت برای کسی که مدرک دیپلم دارد در سال جاری معادل 15300000 میلیون است.

  6. علیرضا گفت:

    سلام.ببخشید من خانومم طلاق گرفته، ۱ فرزند هم دارم که با من زندگی نمیکنه، واسه خرید خدمت میتونم حالا ۵% تخفیف بچمو بگیرم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز تا انتهای سال 97 امکان خرید خدمت سربازی وجود دارد اما مطابق قانون لغو خرید سربازی در سال 98، ممکن است فرصت خرید را در سال 98 از دست بدهید. پس زودتر برای خرید خدمت سربازی خود اقدام نمایید.

  7. سعید گفت:

    سلام و وقت بخیر.
    من که واسه خرید خدمت از مرکز خودتون مشاوره گرفتم و به راحتی کارام انجام شد.ممنون از راهنمایی های شما و کمک هاتون.
    امیدوارم بقیه هم خرید خدمت رو انجام بدن و راحت شن 🙂

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، خوشحالیم که از خدمات آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و مشاوره استفاده کردید و رضایت کافی را داشته اید. انشالله که سایر دوستان نیز به زودی کارت پایان خدمت خود را دریافت کنند و یا اگر شرایط کافی برای خرید خدمت سربازی خود دارند، سریع تر نسبت به آن اقدام کنند.

  8. مهرداد گفت:

    سلام.پروسه خرید خدمت کلا از زمان شروع تا اخرش چقد طول میکشه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، اگر خرید خدمت سربازی خود را به صورت نقدی انجام دهید معمولا بین 20 تا 45 روز فرآیند خرید خدمت سربازی به طول می انجامد که از این بازه ی زمانی فقط 2 هفته طول می کشد تا بانک مرکزی تاییدیه خرید خدمت را بدهد.

  9. میثم گفت:

    سلام.دوستان من خرید خدمت رو انجام دادم و الان حدود دو هفته ای هست گذشته ولی کارتم نیومده؟چقد زمان میبره کارتم بیاد؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، اگر خرید خدمت سربازی خود را به صورت نقدی انجام داده باشید، بین 20 تا 45 روز طول ميکشد. شما می توانید از طریق استعلام کد سخا، تایید خرید خدمت خود را از طرف بانک مرکزی مشاهده کنید، زیرا حدودا 2 هفته طول می کشد تا بانک مرکزی پاسخ دهد.

  10. محمد گفت:

    سلام.من خرید خدمت رو انجام دادم.میخوام برم خارج ولی هنوز کارتم نیومده ، میتونم برم یه گواهی معافیت بگیرم و با اون برم ؟از کجا باید بگیرم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، برای اخذ گواهی موقت بایستی وثیقه به مبلغ 20 میلیون بگذارید. پیشنهاد می کنیم فرآیند خرید خدمت خود را از طریق کد سخا پیگیری کنید.

  11. بی نام گفت:

    سلام علیکم
    واسه خرید خدمت حتما باید کامل تسویه کنیم تا کارتمون بیاد؟مثلا مال من ک اقساطم ۱۳ ماهس، میره تا اخر سال ۹۸ بیاد؟تو این مدت چکار کنم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، برای خرید خدمت حتما بایستی 30% هزینه خرید خدمت را پرداخت کنید تا به شما گواهی موقت بدهند.

  12. خرید خدمت گفت:

    سلوووووم.
    وامهای خرید خدمت چن درصد بهره میگیرن؟تا چقد میدن؟حتما باید معرفی نامه بگیرم از پلیس ب اضافه۱۰؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، برای دریافت وام خرید خدمت بایستی تاییدیه را از پلیس +10 دریافت کنید. برای دریافت وام خرید خدمت بایستی دو ضامن معتبر به همراه داشته باشید. 60 % مبلغ کل را به شما وام می دهند و میزان سود وام خرید خدمت نیز برابر 4% است.

  13. مسعود گفت:

    تو خرید خدمت با وام،وام رو به حساب خودم‌ میریزن و من باید ب بانک قسط بدم یا مستقیم‌ میریزن ب حساب نظام وظیفه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، وام خرید خدمت سربازی به حساب شما واریز نمی شود بلکه به حساب بانک مرکزی واریز ميشود.

  14. Mohamadi گفت:

    با عرض سلام . برادر بنده ده سال هست ک کانادا زندگی میکند و در حال حاضر برای ورود و خروخ از ایران دچار مشکل شده.. آیا ما میتونیم از طریق ایران اقدام به خرید خدمت کنیم؟.با تشکر از توجه شما.لطفا جواب بدید

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، اگر از آخرین مدرک تحصيلي برادر شما 8 سال است که می گذرد شما می توانید خود به عنوان وکیل برای خرید خدمت اقدام کنید. با توجه به قانون لغو خرید خدمت سربازی در سال 98، پیشنهاد می کنیم که هر چه سریعتر برای خرید خدمت سربازی برادرتان تا انتهای سال 97 اقدام کنید.

  15. شهرام گفت:

    سلام .من دیپلمم رو سال ۸۵ ایران گرفتمو رفتم خارج و الان دکتری دارم.میتونم دکتری و مدارک خارج از کشورم رو معادل نکنم و فقط همون دیپلمم رو بزنم و خرید خدمت انجام بدم؟ یا نمیشه و برام دکتری میزنن؟ همینطور واسه خرید خدمت میتونم وکالت بدم و خودم نباشم؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، برای خرید خدمت بایستی آخرین مدرک تحصیلی خود را ارائه دهید زیرا در غیر این صورت، کارت پایان خدمت شما حتی در صورتی که صادر شده باشد، لغو خواهد شد. در ضمن برای خرید خدمت خود باید تا آخر سال 97 اقدام کنید چرا که در سال 98 امکان خرید خدمت وجود نخواهد داشت. پیشنهاد می کنیم که یکی از اقوام درجه یک شما کارهای مرتبط با خرید خدمت را انجام دهد.

  16. حمیدرضا گفت:

    سلام.من آمریکام.واسه خرید خدمت میخوام وکالت بدم..اینجا که سفارت ایران نیس.کجا باید برم؟اون کسی هم که باید واسه خرید خدمت بهش وکالت بدم هم باید باشه اینجا یا میشه غیر حضوری وکالت داد؟مرسی از جوابتون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، برای خرید خدمت می توانید از طریق کنسولگری پاکستان یا یمن اقدام کنید و مدارکتان را نیز از طریق سامانه تاک بفرستید. در ضمن برای پیگیری روند خرید خدمت خود در ایران نیز بایستی به یک وکیل حقوقی یا فردی وکالت بدهید. البته به قانون لغو خرید خدمت سربازی 98 هم دقت کنید و اگر تصمیم خود را برای خرید خدمت گرفته اید، زودتر اقدام کنید.!

  17. سامیار گفت:

    سلام
    من متولد ۵فروردبن ۷۲ هستم و اخرین مدرک تحصیلم دیپلم که خرداد ۸۹ گرفتم رفتم پلیس+۱۰ گفتن میتونم خرید کنم اما مراکز مشاوره گفتن نمیتونم بخرم لطفا راهنماییم کنید با تشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، برای خرید خدمت باید 8 سال غیبت داشته باشید. با توجه به قانون لغو خدمت سربازی 98 ، امکان خرید خدمت سربازی در سال 98 وجود نخواهد داشت.

  18. بهشاد گفت:

    سلام
    درمورد خرید خدمت سوال داشتم
    اگر شرایطم متولد ۲۸ اسنفد ۷۲ باشم؟ ایا با توجه ب مدرک دیپلم میتونم خرید انجام بدم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، در صورتی می توانید نسبت به خرید خدمت اقدام کنید که از مدرک دیپلم شما 8 سال گذشته باشد.

  19. سامان گفت:

    سلام من متولد 15 اسفند 72 هستم ایا می تونم تا پایان امسال خرید خدمت سربازی را انجام بدم ، البته نمی دونم غیبتم 8 سال شده یا ؟ لطفا راهنمایی کنید .

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، برای آگاهی از امکان خرید خدمت ، بایستی تاریخ اخذ دیپلم و آخرین مدرک تحصیلی مشخص باشد.

  20. Elhambabaee گفت:

    سلام و وقت بخير
    خريد خدمت سربازي مطمئناً سال اينده تمديد نميشه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، بله امسال سال آخر برای خرید خدمت سربازی است و مطابق قانون لغو خرید خدمت سربازی در سال 98 امکان خرید خدمت سربازی وجود نخواهد داشت.

  21. احمدي گفت:

    سلام
    براى خرىد خدمت قانون جديد اتخاذ نشده؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، در حال حاضر قانون جدیدی برای خرید خدمت سربازی اتخاذ نشده است به جز اینکه با توجه به قانون لغو خرید خدمت سربازی در سال 98 ، امکان خرید خدمت فقط تا آخر سال 97 وجود خواهد داشت.

  22. سینا گفت:

    سلام.
    چرا برای خريد خدمت هر چی مدرک بالاتر باشه گرون تره؟

  23. ایلیا گفت:

    سلام
    برای خريد خدمت وام چند درصد میدن؟

  24. بهنام گفت:

    سلام…ایا اصل اخرین مدرک تحصیلی را باید کپی برابر اصل کنیم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، بله به منظور خرید خدمت بایستی آخرین مدرک تحصیلی خود را کپی برابر اصل کنید.

  25. علیرضا گفت:

    سلام خسته نباشید
    من مدرک پیش دانشگاهیم تو دانشگاست و بابت گرفتنش هم مول زیادی باید پرداخت کنم
    اگه اصل مدرک نباشه امکان خرید خدمت وجود داره؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ برای خرید خدمت فقط گواهی دیپلم کافی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *