آیدانیتو > با مدارس شبانه تهران آشنا شوید
معرفی مدارس شبانه

با مدارس شبانه تهران آشنا شوید

لیست مدرسه شبانه بزرگسالان تهران

مدارس شبانه تهران

با توجه به اهمیت ادامه تحصیل در هر سن و سالی، این مقاله را به مدارس شبانه تهران اختصاص داده ایم. در جامعه امروزی نداشتن سواد و یا مدرک تحصیلی افراد را با سختی ها و مشکلات بسیاری روبرو می کند. برخی از افراد بنا به دلایلی نتوانسته اند تحصیل خود را در مدرسه به پایان برسانند و ترک تحصیل کرده اند.

خوشبختانه مدارس شبانه تهران و آموزش از راه دور امکان تحصیل این عزیزان را فراهم کرده است. در حال حاضر تعداد مدارس بزرگسالان در تهران به 48 مدرسه رسیده است و افراد بزرگسالان که ترک تحصیل کرده اند می توانند مجدداً به تحصیل بپردازند.

 

مدارس شبانه (بزرگسالان) را با مدارس شبانه روزی اشتباه نگیرید

علاوه بر افرادی که ترک تحصیل کرده اند، برخی از دانش آموزان بسته به شرایط خود مانند: بیماری، ازدواج، عدم دسترسی به مدرسه و…می توانند از مدارس شبانه تهران به صورت غیرحضوری و آموزش از راه دور استفاده کنند و تحصیل دوران مدرسه خود را به پایان برسانند. در ضمن مدارس شبانه روزی را با مدارس شبانه (بزرگسالان) اشتباه نگیرید!

مدارس شبانه روزی، آموزشگاه هایی هستند که تحصیل و زندگی را با هم پیوند می زنند. در این مدارس شبانه روزی دانش آموزان با همکلاسی های خود درس می خوانند و زندگی می کنند. گاهی معلمان و کارکنان مدارس نیز با دانش آموزان زندگی می کنند.

شاید در ایران واژه مدارس شبانه روزی کمتر به گوش برسد. مدارس شبانه روزی در ایران با هدف ایجاد امکان تحصیل برای دانش آموزان روستایی که امکان دسترسی به مدارس دوره متوسطه را ندارند ایجاد شده است. در این مدارس شبانه روزی علاوه بر خدمات آموزشی سرویس ایاب و ذهاب نیز برای دانش آموزان فراهم می شود.

دقت کنید که مدارس شبانه روزی در شهر تهران و برخی از استان های دیگر وجود ندارند ولی مدارس شبانه که در آن افراد بزرگسال تحصیل می کنند در تمامی شهرها از جمله تهران وجود دارد. اگر قصد ادامه تحصیل دارید، چرا برنامه ریزی درسی خود را به یک مشاور درسی نمی سپارید؟

لیست مدارس شبانه تهران

آیا مدارس بزرگسالان در تهران وجود دارد؟

مدارس شبانه تهران نیز به مانند مدارس عادی در هر منطقه وجود دارد. شما می توانید برای ادامه تحصیل خود یکی از بزرگسالان را انتخاب کنید و با گذراندن امتحانات دوران تحصیل را به پایان برسانید و مدرک دیپلم خود را دریافت کنید. در حال حاضر 48 مدرسه شبانه در تهران وجود دارد. در جدول زیر برخی از مدارس بزرگسالان را معرفی کرده ایم.

برای اطلاع از نام و آدرس مدارس (بزرگسالان) نزدیک به محل زندگی تان میتوانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نام مدزسهمنطقهجنسیتنام مدرسهمنطقهجنسیت
الغدیر1پسرانهغزال5دخترانه
پارسیان2پسرانهخواجه نصیر5پسرانه
پارسیان2دخترانهبه آفرین6دخترانه
فرهنگ مبین4پسرانهنیکان6پسرانه
نیایش4دخترانهدانش7دخترانه
ایرانیان4پسرانهامیرکبیر7پسرانه
هدایت8پسرانهنورعلم12دخترانه
دانشمند9پسرانهبصیرت12پسرانه
جوادالائمه9پسرانهره پویان14دخترانه
زهره10دخترانهتهران14پسرانه
تربیت11پسرانهاخلاص17دخترانه

شما دانش آموزان گرامی که تمایل دارید در مدارس شبانه (بزرگسالان) به تحصیل بپردازید می توانید لیست مدارس شبانه تهران (بزرگسالان) نزدیک به محل سکونتتان و شرایط ثبت نام را از مشاوران آیدانیتو جویا شوید. مشاوران آیدانیتو در تلاش اند تا به تمام سؤالات شما پاسخ دهند و شما را در جهت رسیدن به خواسته خود یاری کنند.

پیش نهاد می کنیم سری به مقاله مشاوره تحصیلی تلفنی بزنید.

سوالات متداول :

1- آیا امکان تحصیل در مدارس غیرانتفاعی شبانه تهران برای داوطلبان در شهرستان ها وجود دارد ؟

برای ثبت نام مدرسه معمولاً قولنامه خانه احتیاج است ولی برای مدارس شبانه تهران این ملاک کم رنگتر ميشود.

2- آیا در تهران مدرسه ابتدایی پسرانه شبانه روزی غیر انتفاعی وجود دارد ؟

مدارس ابتدایی پسرانه شبانه غیرانتفاعی در شهر تهران در قالب مدارس بزرگسالان وجود دارد. اصلا در تهران مدارس شبانه روزی وجود ندارند.

3- آیا فردی که شاغل است می تواند برای دوره پیش دانشگاهی ثبت نام کند ؟

بله میتوانید در مدارس بزرگسالان تحصیل کنید.

109 دیدگاه در “با مدارس شبانه تهران آشنا شوید

  1. عبدالله مرادی گفت:

    آیا کسی می تواند از شهرستان، برای تحصیل در مدارس غیرانتفاعی شبانه تهران ثبت نام کند؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای ثبت نام مدرسه معمولاً قولنامه خانه احتیاج است ولی برای مدارس شبانه تهران این ملاک کم رنگتر ميشود.

  2. تیام رحمتی گفت:

    سلام پسری 11ساله دارم که از نظر بهره هوشی کمی از هم سنهای خودش عقب است و از نظر درک مسائل اجتماعی اطرافش هم مانند هم سنهای خودش برخوردار نیست. متاسفانه تا کنون روشهای مختلفی را امتحان کرده ایم و هم مشاوره گرفته ایم و هم از دارو با نظر پزشک کمک گرفته ایم ولی تا کنون نتیجه ای حاصل نشده است. به نظرم رسید اگر در مدرسه شبانه روزی ثبت نامش کنیم شاید فرجی حاصل شود.ممکنه در این رابطه من را راهنمایی کنید.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، مدارس شبانه روزی برای فرزند شما مناسب نیست. از آنجایی که فرزند شما نیاز به آموزش ویژه دارد ما به شما مدارس استثنائی را پیشنهاد می کنیم.

    2. رضا شیرعلی زاده گفت:

      باسلام..من دیپلم کاردانش دارم فارغ التحصیل سال 1376هستم متولد 1358هستم..میخوام رشته تجربی ادامه تحصیل بدم..یا تغییر دیپلم کاردانش به تجربی بدم..پیش دانشگاهی بخونم یا چیکار کنم؟میخوام نزدیک ترین راه برای رسیدن به دانشکده پزشکی رو بهم راهنمایی کنید..ساکن تهران هستم.

    3. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      ابتدا مراجعه کنید به اموزش و پرورش برای دریافت و ثبت نام دیپلم رسمی رشته تجربی و برای رشته پزشکی از طریق کنکور سراسری اقدام کنید.

  3. الهام گفت:

    سلام ما یه پسر بچه که خانواده درستی نداره حضانتش قبول کردیم ولی امکان نگه داشتن اونو پیش خودمون نداریم چطوری میتونیم در این مدارس شبانه روزی غیر انتفاعی ثبت نامش کنیم که هم از لحاظ جا وهم تحصیل خیالمون راحت باشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ ثبت نام در مدارس نیازمند آگاهی از محل زندگی شما است. در ضمن برای انتخاب مدرسه بایستی به موضوع شهریه هم دقت کنید. به همین سبب با اطلاعاتی که فرمودین، امکان راهنمایی دقیق وجود ندارد.

  4. بانو گفت:

    سلام من پسری 15 ساله دارم میخواستم در مدارس شبانه روزی که داری شرایط بهتری نسبت به شهر محل زندگی خودمان باشد و دارای کلاسهای دو زبانه باشد ثبت نام کنم
    آیا چنین مدارسی وجود دارد؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، همان طور که در مقاله هم ذکر کردیم مدارس شبانه روزی با شبانه متفاوت اند. مدارس شبانه روزی در تهران و بسیاری از استان ها وجود ندارند.

  5. علی گفت:

    سلام من میخواستم یه هنرستان شبانه نزدیک به منطقه ۷ رو بهم پیشنهاد کنید برای ثبت نام

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ مدرسه دوره دوم رجایی بزرگسالان و مدرسه امیرکبیر از مدارس آموزش از راه دور هستند.

  6. ساسان گفت:

    سلام من میخوام ادامه تحصیل بدم لطفان کمک کنید

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ می توانید سوالات خود را در بخش نظرات ارسال کنید و یا برای مشاوره تلفنی با آیدانیتو تماس بگیرید.

  7. عباس گفت:

    سلام خسته نباشید با تشکر از سایت خوبتون و زحماتتون بدنبال مدرسه شبانه روزی با امکانات عالی تحصیلی و رفاهی عالی در هرنقطه تهران هستیم پسرانه کلاس نهم اگر کمک بفرمایید ضمن تشکر حبران میکنیم هزینه مهم نیست

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ در تهران مدارس شبانه روزی وجود ندارند.

  8. علیرضا گفت:

    سلام من یه پسر 8 ساله دارم که می ره کلاس دوم میخواستم ببینم چطور میتونم تو منطقه 4 یا 8 ایشون رو در مدارس شبانه روزی ثبت نام کنم و شرایط و شهریه این مدارس چیه ممنون از راهنمایی شما

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ بنده به شخصه موافق ثبت نام فرزندتان (به دلیل سن کمی که دارند) در مدارس شبانه روزی نیستم.

  9. علی گفت:

    سلام خسته نباشین. من ۱۹ سالمه بخاطر مسائلی تااول یازدهم خوندم. الان هم شاغلم. میخوام دیپلممو بگیرم اما اگه فنی باشه بهتره. اصلا امکانش هست؟ و چجوری؟ و اینکه ایا دولتی هم هس؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ بله امکان آن وجود دارد. اما تعداد مراکز دولتی کم است.

  10. بهار گفت:

    سلام… من میخواستم درسمو ادامه بدم.. دوم و سوم دبیرستان هم چندتا از درسامو افتادم.. رشتم انسانی بود.. حتما باید رشته خودم ادامه بدم یا میتونم تو یه رشته دیگه ادامه تحصیل بدم… کدوم مدرسه شبانه میتونم برم برا ادامه تحصیل؟سپاس از زحماتتون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز ؛ بله می توانید تغییر رشته دهید و واحد های اختصاصی رشته جدید را در مدرسه بزرگسالان پاس و مدرکتان را اخذ کنید.

  11. فاطمه گفت:

    سلام دختری 16ساله هستم ک متاهل شده ام مدرسه ای در محدوده رسالت و شمیران نو هم هست؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ مدرسه کار و دانش دخترانه دانش فردا به آدرس تهرانپارس فلکه اول خیابان گلبرگ شرقی پلاک 135 به صورت غیر دولتی می باشد.

  12. امیررضا گفت:

    سلام من پسری ۱۵ ساله هستم دو روز هست هدایت تحصیلی ام اومد رشته انسانی آوردم گزینه الف هیچ جا ثبت نام نمی کنه منو چون معدل ام ۱۵ هست
    میشه کمکم کنید ترک تحصیل کنم یا برم شبانه اصلا میتونم برم شبانه ؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ فکر ترک تحصیل را از ذهنتان بیرون کنید! به آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنید.

  13. سارا گفت:

    سلام من دنبال مدرسه شبانه روزی دخترانه برای 12 ساله برای پایه ششم در منطقه 2 یا 7 تهران هستم یا یک منطقه خوب با بهترین کیفیت و امکانات قیمت مهم نیست و اگر دو زبانه باشد بهتر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ مدارس شبانه روزی در تهران وجود ندارند.

  14. مهدی اسدی گفت:

    سلام بنده پسری8ساله دارم که در سال تحصیلی جدید کلاس دوم ابتدایی میرود بسیار باهوش ولی شلوغ و حرف گوش نکن است که در مدرسه با مشکل برخورد میکند میخواستم ببینم راه حل شما چیست آیا مدارس خاص هست که بتوانند اینجور بچه ها را کنترل و هدایت کنن با تشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. فرزند دلبند شما باید با یک روانشناس و مشاور و برنامه ریز تحصیلی در ارتباط باشد تا آن ها متناسب با شرایط ایشان بعد از گذشت چند جلسه پیشنهاد و راهکار خود را در این زمینه ارائه دهند.

  15. الهام گفت:

    سلام ایا در تهران مدرسه ابتدایی پسرانه شبانه روزی غیر انتفاعی وجود داره واگر هست لطفا اسم وشماره تلفن اونو بفرمایید ممنون از راهنماییتان

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام خدمت شما دوست عزیز. باید عرض کنیم که مدارس ابتدایی پسرانه شبانه غیرانتفاعی در شهر تهران در قالب مدارس بزرگسالان وجود دارد. اصلا در تهران مدارس شبانه روزی وجود ندارند.

  16. Zolfaghari گفت:

    سلام پسر من ١۶ سال دارد و من ایران زندگی نمیکنم به دنبال یک مدرسه شبانه روزی خوب هستم تیمهای مدارسی که گفته بودید رو سرچ کردم ولی نتوانستم پیدا کنم لطف کنید شماره تلفن یا وب سایت مدرسه رو بفرمایید ممونون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، مدرسه شبانه روزی حکیم نظامی را بررسی فرمایید.

  17. پگاه گفت:

    سلام و خسته نباشید.
    کسی که مدرک پیش انسانی دارد و چهار سال هم دانشگاه آزاد درس خوانده و صرف نظر از دانشگاه ،میخواهد مدرک پیش تجربی را نیز داشته باشد تا در داخل یا خارج از ایران ادامه تحصیل دهد باید چه اندیشه کند؟
    آیا فقط باید یکسال پیش دانشگاهی را بصورت آزاد امتحان داده و یا در کلاس درس شرکت کند یا اینکه باید کلا دبیرستان و پیش را دوباره بخواند؟
    با تشکر

  18. مهدی الماسی گفت:

    سلام، من به دنبال مدرسه شبانه روزی برای دخترم که ۱۲ سال دارد هستم که از پایه هفتم به بعد در آن جا تحصیل کند، آیا مدرسه وجود دارد در تهران که بجز تدریس کتابهای درسی امکانات ورزشی، پرورشی، زبان و غیره داشته باشد؟ لطفا راهنمایی کنید. ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ خیر مدارس شبانه روزی در تهران وجود ندارند.

  19. Asal گفت:

    سلام خسته نباشید من مهر امسال میرم یازدهم رشتمم تجربیه میخوام برم مدرسه شبانه روزی ادامه تحصیل بدم به نظر شما کار درستیه? یعنی در واقع میخوام مدتی از پدر و مادرم دور باشم بیشتر هدفم اینه حالا باز پیشنهاد شما چیه ? اطراف منطقه ۴ دبیرستان شبانه روزیه خوبی هست ?

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. خیر . منزل خودتون باشه بهتره و تحت نظر پدر و مادرتون باشید خیلی بازدهیش بیشتره

  20. یونس گفت:

    سلام وقت بخیر اتباع افغان که از تحصیل جا مانده اند میتوانند دوباره درس بخوانند من تا سوم دبیرستان خوندم ولی نتونستم دیگه ادامه بدم والان میخام دوباره ادامه تحصیل بدم با تشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. بله میتونید در مدارس بزرگسالان تحصیل کنید

  21. خاطره گفت:

    سلام خسته نباشید من مادرم 56 سالشه،پنجم ابتدایی رو در شهرستان تا نصفه خونده،حالا برای ادامه باید چکار کنه؟الان منطقه7 تهران زندگی میکنیم.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . به مدارس بزرگسالان مراجعه کنید

  22. طهماسب عبدالهی گفت:

    سلام من 22سالم هست شاغلم ایا میتونم ثبت نام کنم برا پیش دانشگاهی

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ بله میتوانید در مدارس بزرگسالان تحصیل کنید.

  23. Zahra گفت:

    سلام بنده دنبال یک مدرسه شبانه روزی دولتی دخترانه در یک منطفه خوب تهران هستم لطفا معرفی کنید با تشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ در تهران، مدارس شبانه روزی وجود ندارند.

  24. Mahnaz گفت:

    سلام خسته نباشی ممکنه چند مدرسه غیر انتفاعی پسرانه معرفی کنید؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . به سایت http://www.madreseha.ir مراجعه کنید

  25. فاطیما گفت:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    تلفن ثابت نداشته باشیم چطوری میشه تماس بگیریم ؟ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . با شماره 02142258 بگیرید

  26. سجاد گفت:

    سلام من پسری ۱۸ ساله هستم ترک تحصیل کردم بنا به دلایلی ولی تا سال دهم خوندم رشته ریاضی فیزیک. الان میتونم باز در مدارس شبانه ادامه تحصیل بدم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . بله میشه . میتونید مراجعه کنید به سایت http://www.madreseha.ir و یا مراجعه حضوری کنید به آموزش و پرورش منطقه تون و لیست مدارس شبانه رو پیدا کنید

  27. مجید گفت:

    سلام وقت بخیر من میخواستم مدرسه شبانه ثبت نام کنم میخواستم ببینم محدوده اسلامشهر رباط کریم همچین مدرسه ای هست یا نه ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . لیست مدارس رو باید از اداره آموزش و پرورش منطقه تون دریافت کنید

  28. تینا گفت:

    سلام من مدرک دیپلم حسابداری دارم که سال 1380 فارغ التحسیل شدم الان تصمیم دارم تغییر رشته بدم به تجربی میتونید راهنماییم کنید

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . با مراجعه به اداره آموزش و پرورش و گرفتن لیست مدارس شبانه برای بزرگسالان میتونید برای ثبتنام رشته تجربی اقدام کنید

  29. Alireza گفت:

    سلام اگه امكان باشه ميخواستم يك هنرستان شبانه نزديك به منطقه ٢٢ بهم معرفي كنيد

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. لیست مدارس شبانه رو باید از اداره آموزش و پرورش منطقه بگیرید

  30. تک سوار گفت:

    سلام..من ۳۶ سالمه و دیپلم ردی هستم و دو سه درسمو چندین سال پیش پاس نکردم…الان میخوام با کمترین هزینه ادامه بدم باید چه کنم؟؟؟ راهنمایي لطفا?

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. مراجعه به مدارس شبانه بزرگسالان دولتی و ادامه تحصیل در این مدارس که هزینه کمتری دارن

  31. raz گفت:

    سلام
    من میخوام بدونم برای کسی که ترک تحصیل کرده رشته پرورش ماهی کاردانش پسرانه در منطقه شرق تهران هست حدود هزینه برای دریافت دیپلم چقد میشه ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. لیست مدارسی که این رشته رو دارند رو باید از اموزش و پرورش منطقه بگیرید

  32. Darya گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من سال دهم تجربی بودم ولی چون می خواستم تغییر رشته بدم یک سال از مدرسه رو نتونستم برم می خوام امسال برم گرافیک شبانه به نظرتون درسته و اینکه دیپلم مدارس شبانه معتبره برای ادامه تحصیل تو دانشگاه و یا میشه باهاش وارد بازار کار شد؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . بله مشکلی نداره ولی اگه کمی بیشتر فکر کنید و در مدارس دولتی روزانه تحصیل کنید بهتره

  33. فاطمه گفت:

    سلام واسه كنكور به نظرتون اين مدارس خوب هستند؟ و كدوم از همه بهتره از نظر تست و معلم و قبولي كنكورش

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. خیر . مدارس روزانه خیلی بهتر هستن

  34. امیرحسین گفت:

    سلام,من پارسال کلاس دهمو خوندم ولی امسال برای یازدهم ترک تحصیل کردم,حالا میخواستم ببینم میشه برم مدرسه شبانه درسمو بخونم,مدرسه شبانه نزدیک منطقه ۱۸ میشناسید بمن بگید.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. بله میتونید . لیست مدارس رو از آموزش و پرورش بگیرید

  35. مائده اسادات حسینی گفت:

    سلام وقت بخیر من موفق به تماس گرفتن نشدم دخترم سال اخر دبیرستان را تمام نکرده وقصد دارم امسال کمکش کنم بخونه لطفا راهنمایی کنید با تشکر❤

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز شما می توانید با شماره های 9099071974 از تلفن ثابت تماس بگیرید.

  36. فاطمه گفت:

    سلام من ۴۲ سال دارم میخوام ادامه تحصیل بدم آیا میتونم در کلاس شبانه شرکت کنم کلاس هفتم
    تهران هستم منطقه ۱۲

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. بله میشه . برای ثبتنام و گرفتن لیست مدارس شبانه باید به آموزش و پرورش منطقه خودتون مراجعه کنید

  37. عرفان گفت:

    سلام من پسری 13ساله هستم و میخواستم بدونم در منطقه رسالت دلاوران مدرسه ی وجود داره برای ثبت نام؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. لیست مدارس رو از اداره آموزش و پرورش بگیرید

  38. Alireza گفت:

    سلام دوستِ خوبِ من 🙂
    آقا من ۱۶ سالمه رشته ام معماری داخلی هست (دهم هستم)
    میخواستم بدونم اگر بخوام از محل خودمون برم یه مدرسه شبانه روزیی که دور از تهران باشه (مهم نیست شمال یا جنوب)
    امکانش هست؟؟؟درضمن مدارس شبانه روزیی طوریه که اصلا نمیشع ازش خارج شد؟؟فقط باید داخل مدرسه بمونی؟؟

  39. Mersad گفت:

    سلام من میخواستم بدونم که هزینه مدارس شبانه روزی در تهران حدودی چقدر است برای کلاس نهم

  40. ali گفت:

    سلام
    آیا در منطقه قلعه حسن خان در تهران مدرسه شبانه روزی بزرگسالان ویژه آقایان وجود دارد؟

  41. میلاد گفت:

    سلام وخسته نباشید من کلاس دوازدهم انسانی هستم اما بنا به دلایلی مجبورم کار کنم و امکان تحصیل عادی رو ندارم این نوبت هم 4 تا مردودی دارم و معدلم 13.46 شده میخوام تو مدارس شبانه ثبت نام کنم و از این طرف نیمدونم شهریه ماهانه و سالانه و… برای رشته انسانی چقدره میشه راهنماییم کنین. قیمتم بگید. ممنون

  42. Shiva گفت:

    سلام ازسال دوم بخام ادامه تحصیل بدموبخونم هزینش چقدره؟

  43. Mohamad گفت:

    مدرک دیپلم معماری داخلی دارم میخوام تغییر رشته بدم تجربی بخونم ایا میتونیم در این مدارس شرکت کنم سنم سی سال هست

  44. میثم جمارانی گفت:

    سلام ببخشید من تا اول دبیرستان قدیم را خوندم و حالا میخوام ادامه تحصیل بدم رشته انسانی در منطقه ۱ تهران هستم به کدام مدرسه باید مراجعه کنم

  45. هدائي گفت:

    سلام پسري دارم ١٨ ساله
    در هنرستان رشته معماري درس خونده ولي بدليل مريضي سال ١١ و ١٢ رو نتونست خوب بگذرونه و ١٧ واحد رو پاس نكرده و الان شرايط بهتره و ميخواد ادامه بده و ديپلم بگيره.
    لطفا راهنمايي كنيد ممنونم

  46. یکی گفت:

    سلام ببخشید من یک دختر 13 ساله هستم و میخوام جهشی درس بخونم یعنی برم کلاس نهم و در ازمون تیزهوشان هم شرکت کنم من فکر میکنم میتونم در مدارس تیزهوشان قبول شم ولی میخواستم اگر امکانش هست به مدارس شبانه روزی برم باید چیکار کنم ایا با وضعیت درسی که دارم جایی پیدا میشع؟ از راهنمایی هاتون ممنونم

  47. Mar گفت:

    سلام، من ۱۸ سالمه سال اخر دبیرستانمو به علتی نتونسم بخونم و نرفتم امکانش هست که رشتمو از انسانی به تجربی تغییر بدم و تو مدارس بزرگسالان ثبت نام کنم؟

  48. ایمان گفت:

    سلام من متولد 67 هستم یه درسم مونده تا دیپلم بگیرم میخواستم ببینم کجا میتونم ثبت نام کنم که دیپلم بگیرم؟

  49. ج.ح گفت:

    سلام من دیپلم کارو دانش دارم
    میخوام در کنکور سراسری رشته تربیت بدنی شرکت کنم (دانشگاه آزاد نمیخوام برم فقط دولتی برای همون نیاز به مدرک قابل قبول دارم )

  50. کیمیا ایرانشاهی گفت:

    سلام من یه دختر ۱۴ ساله هستم می خواستم بدونم چه جوری وارد مدرسه شبانه روزی بشم
    هزینش چقدر؟
    و شرایطش چیه؟؟؟

  51. یگانه گفت:

    سلام من ۱۹ سالمه تا هفتم خوندم میخواستم بدونم مدرسه ای ک دولتی باشه واز راه دور توی شهر ری کجا داره و اینکه میخوام سیکلمو یجا امتحان بدم ایا امکانش هس ممنون میشم پاسخ بدین

  52. نسترن گفت:

    سلام
    پدر من مدرکشون تا سال دوم دبیرستان هستش می خوان ادامه بدن، ممنون میشم دبیرستان بزرگسال در منطقه یک معرفی کنین

  53. امید گفت:

    سلام من ۳۰ سالمه و دیپلم حسابداری کارو دانش دارم و میخام تغیر رشته بدم و هنر بخونم ولی مدرسه بزرگسالان پیدا نمیکنم که رشته هنر داشته باشه که بتونم کنکور هنر بدم

  54. امید گفت:

    سلام من ۳۰ سالمه و دیپلم حسابداری کارو دانش دارم و میخام تغیر رشته بدم و هنر بخونم ولی مدرسه بزرگسالان پیدا نمیکنم که رشته هنر داشته باشه که بتونم کنکور هنر بدم

  55. بنفشه گفت:

    سلام و خسته نباشید
    آیا برای افراد خارج از ایران هم امکان تحصیل در مدارس شبانه به صورت آموزش مجازی هست؟
    ممنون میشم جواب بدید

    1. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما میتوانید با ارتباط با مدارس مجازی در کشور این موضوع را مطرح کنید و برای ثبت نام اقدام کنید.

  56. امیرعباس زمانی گفت:

    سلام ببخشید من 15 سالمه و 3 سال ترک تحصیل کردم و الان کلاس 6 هستم ایا میتوانم برای ادامه تحصیل به مدارس شبانه مراجعه کنم یا نه؟

    1. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله باید به آموزش و پرورش مراجعه کنید و مدارس بزرگسال ادامه تحصیل بدید.

    2. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله شما باید به آموزش و پرورش مراجعه کنید و برای مدارس بزرگسال اقدام کنید.

  57. فرزانه قلی نژاد گفت:

    سلام روزتون بخیر
    من میخوام در رشته قناد هتل شروع به تحصیل بکنم اما متاسفانه کلیه مدارک تحصیلیم مفقود شده آیا راهی هست که بتونم در این رشته تحصیل کنم متاسفانه دبیرستان ما کلا از اون منطقه جمع شده و بجاش ساخت و ساز کردن مال خیلی سال پیش من باید چه کار کنم

    1. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما برای مدارک تحصیلی خودتون به آموزش و پرورش مراجعه کنید.
      و برای رشته مورد نظر خودتان میتوانید به رشته شیرینی پزی در دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنید.

  58. سمیرا گفت:

    سلام. آیا در شهر پرند دبیرستان بزرگسالان دوره دوم دخترانه رشته های نظری وجود دارد؟؟؟

  59. Yekta گفت:

    سلام
    من تا سیکل درس خوندم الان میخوام ادامه تحصیل بدم.چه کاری باید انجام بدم؟
    و اینکه میشه مدرسه بزرگسالان دخترانه توی منطقه 8 یا اطراف منطقه بهم معرفی کنید ممنون.

  60. ناشناس گفت:

    1.5

  61. ناشناس گفت:

    4.5

Average
5 Based On 67

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *