لیست مدارس شاهد

مدارس شاهد کرج






مدارس شاهد کرج

احتمالاً تا به حال نام مدارس شاهد را شنیده اید و یا فردی در بین اطرافیان و دوستانتان در این گونه مدارس مشغول به تحصیل هستند. ولی ممکن است اطلاعات کافی در مورد این مدرسه ها نداشته باشید. مدارس شاهد در ردیف مدارسی محبوب قرار دارند که تحصیل در آن ها با شرایط خاصی همراه است و فقط به اشخاص واجد الشرایط فرصت ثبت نام در آن جا داده می شود. مدارس شاهد تنها مختص ایثارگران و فرزندان شاهد است. هر چند در صورت داشتن شرایطی چند وجود ظرفیت ثبت نام از دانش آموزان غیر شاهد نیز میسر است. در ابتدا باید این نکته را خاطر نشان کنیم که فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان دارای درجه جانبازی 50 درصد، آزادگان و فرزندان شهدا گفته می شود.علاوه بر این، تمامی دانش آموزانی که موفق به کسب رتبه های اول تا سوم در مسابقات کشوری، استانی و منطقه ای نهج البلاغه، قرائت قرآن، مفاهیم و حفظ هستند نیز د ر این گروه قرار می گیرند. البته فرزندان – کارمندان رسمی آموزش و پرورش (بازنشسته یا شاغل) و فرزندان کارمندان رسمی آموزش و پرورش یا بنیاد شهید نیز امکان تحصیل و ثبت نام در این قبیل مدارس را دارند. بالاترین کادر آموزشی و علمی مختص مدارس شاهد است و همواره سعی در انتخاب دبیرانی می شود که از توان علمی بالایی برخوردار باشند. بعلاوه، این قبیل مدارس به صورت هوشمند هستند و هر ساله در حال پیشرفت هستند. در این مقاله، به صورت ویژه در مورد مدارس شاهد کرج صحبت می کنیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ویژه ای را در مورد مدارس شاهد کرج به دست آورید.

مدارس شاهد کرج

مدارس شاهد کرج نیز در کنار سایر مدارس ایران از بهترین ها به شمار می رود. ثبت نام دانش آموزان جهت وارد شدن و تحصیل در مدارس شاهد کرج در تمامی مقاطع متوسطه دوم و اول و همچنین مقطع ابتدایی صورت می گیرد. در صورتی که شما دوست عزیز از جمله متقاضیان ثبت نام در این مدارس هستید باید از این موضوع اطلاع یابید که ثبت نام در مدارس شاهد کرج تنها به صورت آنلاین یا همان اینترنتی انجام می شود. به این معنا که فرد با ورود به سامانه اینترنتی studentsaja.meduir و به وسیله سایت سازمان ثبت نام مدارس شاهد کرج انجام می پذیرد. پس از این کار و تحلیل امتیازهای دانش آموزان نتایج نهایی شامل نتایج پذیرفته شدگان در سایت قابل مشاهده است.

شرایط عمومی ثبت نام در مدارس شاهد کرج

ثبت نام در مدارس شاهد کرج با دارابودن چند شرط عمومی امکان پذیر است. در میان این شرایط می توان به داشتن پوشش مناسب و رعایت احکام دینی و شرعی، اقامت در محدوده مشخص شده برای متقاضیان شاهد و غیرشاهد و برخورداری از صلاحیت رفتاری و اخلاقی اشاره کرد.

لیست مدارس شاهد کرج

در آخرین بخش از مقاله حاضر به ذکر لیست مدارس شاهد کرج در مقاطع مختلف تحصیلی می پردازیم.

 

مدارس ابتدایی شاهد پسرانه کرج

نام مدرسه

ناحیه

نشانی

شاهد جوادالائمه

ناحیه 4

فاز4 مهرشهر- 409 اشراقی

شهیدان کامیانی

ناحیه 3

بلوار مولانا روبروی پارک خانواده جنب مدرسه شهید زنگنه

شهید بهنام محمدی

ناحیه 2

جاده ملارد انبار نفت شهرک وحدت دوم شرقی

شهید علافیما

ناحیه 1

چهاراه پاسداران پشت پادگان سپاه خیابان فردوسی

 

مدرسه راهنمایی شاهد پسرانه کرج

نام مدرسه

ناحیه

نشانی

شهید باب الله مومنی

ناحیه 4

کرج- خ 4 غربی شاهین ویلا 34552230

شهید باب الله مومنی

ناحیه 3

کرج خ 4 غربی شاهین ویلا 34552229

شهید آخوندی ها

ناحیه 1

خ برغان جنس سالن ورزشی شهید آخوندی روبروی مسجد حضرت سجاد

 

دبیرستان شاهد پسرانه کرج

محل سکونت

مدرسه

انسانی

تجربی

ریاضی

آدرس

ناحیه4

شهیدرضاپناهی

*     

*    

 

خ مطهری خ نبش تقاطع جمهوری مطهری 34420135

ناحیه4

شهیدرضاپناهی

*     

*     

*     

خ مطهری خ نبش تقاطع جمهوری مطهری

ناحیه2

شهید نعمتی ها

*      

*      

*    

عظیمیه بلوار فردوس جنوبی ک شاهد 32507798

 در این مقاله به تحلیل و بررسی مدارس شاهد کرج پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام مدارس شاهد بزنید.
اگر سوالی در زمینه مدارس شاهد کرج ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *