آیدانیتو > فرایند اقدام کسری خدمت 97
کسری خدمت

فرایند اقدام کسری خدمت 97

فرایند اقدام کسری خدمت 97

 

اقدام برای گرفتن کسری خدمت، در صورتی که شامل حال مشمولین شود؛ اهمیت زیادی برای آنها دارد اگر در زمان مناسب این اقدامات انجام نشود ممکن است مشمول دچار غیب شود و فرصت خود را برای گرفتن کسری خدمت از دست بدهد. برای کسب اطلاعات لارم به شما پیشنهاد می کنیم به مشاوره نظام وظیفه تلفنی مراجعه کنید.
 بنابراین فرایند اقدام کسری خدمت 97 از مسائل مهمی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. مشمول به افرادی گفته می شود که در شمول قانون خدمت عمومی قرار می گیرد ؛ در واقع افرادی که سن آنها 18 سال تمام تا 50 سال تمام می باشد، در این تعریف قرار می گیرند. مشمولانی که قصد استفاده از طرح کسری خدمت را دارند، در صورتی که یکی از شرایط را داشته باشند، قبل از غیبت در خدمت می بایست اقدام به تعیین وضعیت خود نمایند. بنابراین از شرایط مهم بهره مندی از کسری خدمت ایثارگران، بسیج و … عدم وجود غیبت در خدمت سربازی است. در ادامه به فرایند اقدام کسری خدمت 97 توجه کنید.

فرایند اقدام برای کسری خدمت

گام اول: اولین گام اقدام به کسری خدمت مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس 10+) و دریافت دفترچه راهنمای خدمت و ظیفه عمومی می باشد.
گام دوم: آماده کرن مدارک مورد نیاز اقدام کسری خدمت و پر کردن برگ 1 و 2 که برگ وضعیت مشمولین و معاینه اول واکسیناسیون مشمولین می شود، است. مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی به همراه کلیه مدارک گفته شده می باشد. شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی، آخرین مدرک تحصیلی به همراه کپی، عکس 3×4 سیاه و سفید و … از مدارکی است که باید همراه داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر از مدارک کسری خدمت 92 به مقالات مندرج در آیدانیتو مراجعه کنید. گام سوم: ثبت درخواست در سامانه توسط کاربردی پلیس + 10 گام چهارم: برای دریافت برگه آماده به خدمت مشمولان خدمت وظیفه عمومی (برگه سفید هولوگرام دار) مشمولان خدمت بعد از ثبت درخواست به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10) مراجعه کرده و برگه آماده به خدمت با شماره سریال و هر کدام بلافاصله با مشخص شدن تاریخ اعزام به مشمول را دریافت خواهند کرد. گام پنجم: برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزشی نیرو مسلح که حداکثر تا 10 روز قبل از تاریخ اعزام به خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس 10+) تحویل داده می شود، این برگ با مشخص شدن نیروی به کار گیرنده، نام مرکز آموزشی و آدرس محل اعزام در تاریخ گفته شده دریافت می شود.
تا به اینجا با مراحل اقدام به کسری خدمت آشنا شدید. لازم است از شرایط استفاده از این طرح نیز مطلع شوید. مشمولانی که از شرایط کسری خدمت برخوردار هستند، تنها در صورت عدم وجود غیبت می توانند از این طرح استفاده نمایند.

جهت تکمیل برگ شماره 1 توجه کنید:

  • برای دریافت برگ مذکور می توانید از طریق اینترنت اقدام نموده یا به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه کنید و به صورت رایگان برگ را دریافت نمایید.
  • مشخصات خواسته شده را به صورت خوانا و در صحت کامل وارد کنید.
  • مشخصات ظاهری (رنگ چشم، رنگ مو، قد و وزن و …) خواسته شده را دقیق وارد کنید.
  • توجه داشته باشید که با ذکر مهارت و تخصصی در قسمت خواسته شده می توانند مشمول را در محل مناسب به کار بگیرند.
  • در مورد پیشنهادات در مورد اعزام به نکات زیر توجه کنید.
  1. مشمول می تواند تاریخ پیشنهادی اعزام را بر اساس مهلت معرفی در محل بنویسد.
  2. مشمول می تواند تقاضای خدمت در یکی از نیروهای مسلح را داشته باشد.
  3. در صورتی که پدر مشمول نظامی است، برای اولویت بندی در تعیین محل خدمت کد ملی پدر را ذکر کند.
  • مشمول می بایست به یکی از شعب بانک سپه جهت اففتاح حساب عابربانک اقدام نماید و شماره حساب را در این برگه وارد نماید.

مشمولین خدمت برای اطلاع شرایط کسری خدمت، مدت زمان کسر شده از خدمت یا هر یک از شرایط و…  می توانند به مقاله شرایط کسری خدمت 97 موجود در آیدانیتو مراجعه کنند.  
اگر در طی مراحل گرفتن کسری خدمت دچار مشکل شدید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا بهترین راه حل به شما گفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *