انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر






ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر

حتماً در جریان هستید که رشته مهندسی کامپیوتر از جمله زیر گروه های رشته ریاضی فیزیک بوده که مقبولیت بسیار زیادی در بین داوطلبان این گروه آزمایشی دارد. شاید به جرأت بتوان گفت که عده کثیری از دانش آموزان رشته گروه ریاضی به علت علاقه زیاد به علوم مربوط به کامپیوتر آرزوی داشتن تحصیلات عالیه در رشته مهندسی کامپیوتر را در سر داشته و در رویای رسیدن به این هدف خود هستند. دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر همواره باید در جستجوی یادگیری مطالب جدید در حیطه این رشته تحصیلی باشند. علاوه بر این قوی بودن در درس شیرین ریاضیات و همینطور درس فیزیک از دیگر موارد لازم برای تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر حساب آمده و باید بدان توجه خاصی مبذول داشت. با توجه به اینکه رشته کامپیوتر از رشته های بسیار پرطرفدار است، در این مقاله به بررسی موضوع ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر برای شما دوستان گرامی می پردازیم.

پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر

باید به عرض شما دوستان عزیز برسانیم که آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر ماه گذشته یعنی 24 مرداد 1397 به اتمام رسید. لازم به ذکر است که زمانی ده روزه یعنی از 15 تا 24 ماه مرداد از طرف سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای انجام این کار در نظر گرفته شده بود که به طور قطع به یقین بسیاری از افراد در طول این زمان به ثبت نام کنکور کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر پرداختند.
کلیه افراد خواهان ثبت نام و انتخاب رشته در مقطع کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر بایستی در وهله اول باید به سایت سازمان سنجش آموزش و پرورش کشور وارد شده و فرم مخصوص در خواست ثبت نام را تکمیل کنند. سپس در ادامه و با بازشدن صفحه انتخاب رشته، دست به انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر زده و در آخر ثبت نامشان را تأئید کنند. اما باید خاطرنشان کنیم که خریداری کارت اعتباری به مبلغ 23000 تومان برای همه افراد شرکت کننده در این دوره ضرورت داشته و باید جهت ثبت نام و انتخاب رشته این کار را انجام دهند. علاوه بر این، تنها راه ورود به صفحه انتخاب رشته، دریافت شماره سریال 12 رقمی بوده که لزوماً باید به آن توجه کرد.
لازم است که به این نکته مهم توجه کنید که پذیرش بدون کنکور کارشناسی پیام نور کامپیوتر فقط طبق سوابق تحصیلی دانش آموزان عزیز بوده و به هیچ وجه نیازی به شرکت در کنکور دانشگاه ها احساس نمی شود. احتمالاً با مطالب گفته شده در بالا متوجه اهمیت این موضوع شده اید که اشتباه وارد کردن معدل کتبی دیپلم می تواند عواقب بدی همچون لغو ثبت نام را برایتان به همراه داشته باشد.

شرایط پذیرش کارشناسی بدون کنکور کامپیوتر پیام نور

لازم به یادآوری است که به همراه داشتن گواهینامه های دیپلم و پیش دانشگاهی در زمان ثبت نام غیر حضوری و اخذ آن ها از آموزشگاه محل تحصیل از جمله ضروری ترین موارد لازم جهت انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر محسوب می شود.

ظرفیت پذیرش دانشگاه های پذیرنده پیام نور کامپیوتر

باید بگوییم که ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر در دانشگاه های مختلف پیام نور با یکدیگر متفاوت بوده و کمترین آن ها به دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی اختصاص دارد که تنها 4 نفر از داوطلبان را جذب می کند. اما در مقابل در دانشگاه هایی همانند دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی – مرکز مراغه، دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی- مرکز هشترود و دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی- مرکز شبستر با ظرفیت بالایی معادل 72 نفر رو به رو هستیم. در انتهای این مطلب، ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر را در تعدادی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پیام نور مورد بررسی قرار می دهیم.

  رشته تحصیلی                         نام دانشگاه پیام نورظرفیت
مهندسی کامپیوتردانشگاه پیام نور استان اردبیل- واحد پارس آباد36 نفر
دانشگاه پیام نور استان اصفهان- مرکز آران و بیدگل72 نفر
دانشگاه پیام نور استان اصفهان- مرکز آران و بیدگل72 نفر
دانشگاه پیام نور استان اصفهان- مرکز تیران72 نفر
دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی-مرکز شبستر72 نفر
دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی – مرکز هشترود72 نفر
دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی – واحد آذرشهر72 نفر
دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی – مرکز ارومیه72 نفر

 
در انتها پیشنهاد می کنیم که بعد از بررسی ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر، مقاله دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر را نیز مورد بررسی قرار دهید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *