آیدانیتو > ظرفیت پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی 98
بدون کنکور, تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی, تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بدون کنکور علمی کاربردی, تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

ظرفیت پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی 98

ظرفیت پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی 98

ظرفیت پذیرش رشته های بدون کنکور علمی کاربردی 98

در این متن سعی شده تا به مطالبی در مورد ظرفیت پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی 98 بپردازیم. داوطلبان عزیز همان طور که اطلاع دارید مراکز علمی کاربردی بدون کنکور و در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد. اطلاع از ظرفیت پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی 98 در انتخاب رشته داوطلبان کمک شایانی می کند. با توجه به اینکه مراکز علمی کاربردی در سراسر کشور وجود دارد و بیش از 1000 مرکز آموزشی تأسیس شده است که بیش از 200 مرکز در تهران وجود دارد، ظرفیت های پذیرش در مجموع به نحوی است که داوطلبان دغدغه قبول نشدن دانشگاه را ندارند، داوطلبان توجه داشته باشند که مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی ارائه نمیشود. لازم به ذکر است دانشگاه علمی کاربردی تنها در دو دوره مهر و بهمن دانشجو می پذیرد و در واقع مرحله تکمیل ظرفیت وجود نخواهد داشت از این رو به زمان های انتخاب رشته توجه کنید تا فرصت تحصیل در رشته مورد علاقه خود را از دست ندهید.

اطلاعاتی در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی آزمون دکتری سراسری و آزاد برای شما در صفحه مذکور جمع آوری شده است.

نحوه توزیع ظرفیت در دانشگاه های علمی کاربردی

همان طور که در مقاله های انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی 98 و همچنین بقیه مقالات و منابع مطالعه کردید، دو دسته داوطلب در زمان ثبت نام و پذیرش وجود دارد. داوطلبان آزاد و داوطلبان شاغل . شرایط انتخاب رشته هر یک متفاوت است. به طور مثال شاغلین تنها می توانند در یک گروه 2 در یک زیرگروه، در یک کد اشتغال و رشته مربوط به شغل خود را انتخاب کنند. تعداد انتخاب در مقطع کارشناسی 20 رشته و در مقطع کاردانی 30 رشته است. طبق مطالب گفته شده بین داوطلبان آزاد و شاغل، تفاوت هایی وجود دارد و حتی در توزیع ظرفیت نیز به صورت مجزا ظرفیت تعلق می گیرد. لازم به ذکر است معمولاً ظرفیت برای داوطلبان شاغل بیشتر است. در انتهای مقاله به ظرفیت دانشگاه ها و در رشته های بدون کنکور علمی کاربردی درج شده است. داوطلبان شاغل برای انتخاب رشته های خود محدودیت دارند و می توانند اطلاعات لازم را در دفترچه راهنمای پذیرش در رشته مورد نظر مطالعه کنند. لازم به ذکر است داوطلبان ذکور برای اطلاع از وضعیت و شرایط ثبت نام خود می توانند به دفترچه نام برده شده مراجعه کنند. در ادامه می توانید شهریه دوره مهندسی فناوری و کارشناسی را مشاهده کنید. بهتر است تا درباره مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری مطالعاتی داشته باشید.
گروه آزموزشیشهریه ثابت (ریال)
صنعت4,222,000
کشاورزی3,313,600
مدیریت و خدمات اجتماعی3,368,800
فرهنگ و هنر3,652,600

 

  • شهریه گفته شده مربوط به سال 96 است و در سال 98 انتظار می رود 15-30 درصد افزایش شهریه وجود داشته باشد. در صورتی که بین ترم افزایش شهریه اعمال شود، مقدار شهریه ثابت تغییر نمی کند و شهریه متغیر افزایش پیدا خواهد کرد.
  • 85% شهریه دریافتی به حساب مرکز آموزشی و 15% مابقی به عنوان حق نظارت دانشگاه به حساب غیر قابل برداشت دانشگاه در دو فیش بانکی ارائه می شود. در صورتی که دانشجو بعد از حذف و اضافه از تحصیل انصراف دهد، شهریه وی برگردانده نخواهد شد.

آیا با لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی آشنایی کامل دارید؟

همان گونه که در جریان هستید و در مقاله های مختلف هم برای شما ذکر کردیم، کلیه رشته های دانشگاه علمی کاربردی در دوره کاردانی و کارشناسی به صورت بدون کنکور خدمت داوطلبان ارائه می شوند. اما آیا شما دوست و داوطلب عزیز مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی آشنایی کافی را با لیست رشته های بدون کنکور در این دانشگاه شناخته شده دارید؟ در صورت عدم آشنایی با این لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. بهتر است تا این موضوعات را در مشاوره تحصیلی دریابید.

ظرفیت پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی

مقطع کارشناسی ناپیوسته:

استانشهرستاننام مرکز آموزشیرشتهظرفیت آزادظرفیت شاغل
کردستانسنندجعلمی کاربردی سازمان بازرگانی استان کردستانکارشناس حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری2025
لرستانالیگودرزعلمی کاربردی شیشه لرستانکارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری2540
تهرانتهرانعلمی کاربردی سپاه محمد رسول اللهکارشناسی تکنولوژی آموزش های فرهنگی و هنر65
تهرانتهرانعلمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 4کارشناسی روابط عمومی – امور رسانه1515
اصفهاناصفهانکاربردی فرهنگ و هنر واحد اصفهانکارشناسی حرفه ای موسیقی – نوازندگی کلاسیک2035

 

مقطع کاردانی:

استانشهرستاننام مرکز آموزشیرشتهظرفیت
خوزستاناهوازکاربردی شهرداری اهوازکاردانی فنی و فناوری اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر35
اردبیلاردبیلکاربردی جهاد دانشگاهی اردبیلکاردانی فنی کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری75
سیستان و بلوچستانزاهدانکارردی جهاد دانشگاهی زاهدانکاردانی فنی کامپیوتر -سیستم های کامپیوتری60
تهرانتهرانکاربردی شرکت گسترش انفورماتیک ایرانکاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتر75
اصفهاناصفهانکاربردی جهاد دانشگاهی اصفهانعمران – امور پیمان ها40
کردستانمریوانکاربردی شرکت نان آوران مهروانکاردانی صنایع غذایی  – نان60
خوزستانآبادانکاربردی سازمان منطقه آزاد اروندکاردانی فنی مکانیک – مکانیک شناورهای صیادی50
ایلامایلامکاربردی ایلام 2کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی75
خراسان جنوبیفردوسیکاربردی فردوسیکاردانی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی70
تهرانورامینکاربردی شرکت توانبخشی اریکه پرسپولیسکاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مددکاری خانواده50
  پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 به مقاله شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *