آیدانیتو > شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان
کارشناسی ارشد

شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان

شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان






شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه صنعتی اصفهان در بین بزرگ ترین دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در استان علم پرور اصفهان قرار دارد. دانشگاهی که با مساحتی بسیار زیاد برابر با 23000 هکتار بزرگ ترین مرکز دانشگاهی در ایران محسوب می شود. فعالیت های جدی و حرفه ای دانشگاه صنعتی اصفهان از سال 1356 هجری شمسی آغاز گردید. نکته جالب و قابل ذکر این که نام این دانشگاه تا قبل از وقوع انقلاب اسلامی ایران در سال 57 دانشگاه صنعتی آریا مهر اصفهان بود. آزمون ارشد در انواع رشته های علوم انسانی، فنی مهندسی، علوم پایه و غیره در خرداد ماه سال 98 برگزار گردید و تعداد بالایی از ثبت نام کنندگان در این آزمون سرنوشت ساز و در حوزه های مختلف امتحانی حضور پیدا کردند. در میان این تعداد بالای شرکت کننده عده زیادی از آن ها فرصت انتخاب رشته های مختلف را در زمان مشخص شده برای انتخاب رشته را داشتند. مسلماً شماری از داوطلبان و متقاضیان ورود به دوره کارشناسی ارشد مایل به انتخاب رشته ارشد در دوره شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان بودند. اما به مراتب از جمله عوامل تأثیر گذار و مهم اطلاع از شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان بوده است. به جهت لزوم کسب آگاهی و اطلاع داوطلبان دختر و پسری که رشته های ارشد شبانه دانشگاه اصفهان را انتخاب کرده اند موضوع مقاله حاضر را به شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در رابطه با شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان به دست آورید.

شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان

با مشخص شدن نتایج اولیه آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد و تعیین وضعیت افراد پذیرفته شده در کنکور کارشناسی ارشد نوبت به انتخاب رشته های تحصیلی در انواع گروه های آزمایشی در دانشگاه های مختلف ایران از جمله رشته های ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان رسید. به این ترتیب داوطلبان با بررسی وضعیت و شرایط خود در زمینه های فردی و خانوادگی دست به انتخاب رشته کارشناسی ارشد شبانه در دانشگاه صنعتی اصفهان زدند. اما از جمله موضوعاتی که در زمان انتخاب انواع رشته های دانشگاهی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان در دوره شبانه برای هر فرد داوطلب مطرح می شود بحث شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان است. این گونه و با اطلاع از مبلغ شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان هر فرد می تواند تصمیمی به مراتب عاقلانه تر و منطقی تر در رابطه با انتخاب این رشته در این دانشگاه بگیرد.

نحوه محاسبه شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان

شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان دو گروه متفاوت شهریه متغیر و ثابت را شامل می شود. شهریه ثابت هر کدام از نیمسال های تحصیلی در سال 98 برابر با 9375000 هزار ریال تعیین شده است. اما شهریه متغیر برای هر واحد درسی معادل 3935264 هزار ریال است. از طرف دیگر مبلغ برای هر یک از واحدهای پایان نامه برابر با 6558773 هزار در سال جدید یعنی سال تحصیلی 99-98 در نظر گرفته شد. البته شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان برای هر واحد پایان نامه کارگاهی و آزمایشگاهی از مبالغ ذکر شده تاکنکون بالاتر بوده و معادل 9838160 هزار ریال است.

نکات مهم شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان

نکته مهمی که در رابطه با شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان باید مطرح کنیم که نرخ شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان هر ساله به میزان حداکثر 25 درصد افزایش پیدا می کند. در نتیجه در زمان انتخاب رشته های ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان باید به این موضوع مهم توجه لازم را مبذول دارید. جهت کسب اطلاعاتی دقیق تر در رابطه با میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد بدون کنکور شبانه 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه ارشد شبانه دانشگاه صنعتی اصفهان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *