آیدانیتو > شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین
کارشناسی ارشد

شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین






شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین از جمله مطرح ترین دانشگاه ها در کشور محسوب می شود که در دی 1362 لایحه تأسیس و راه اندازی آن به تصویب مجلس رسید. در ابتدای شروع به کار این دانشگاه نام دانشگاه بین المللی قدس را برخود داشت. اما در سال 1370 با مجتمع آموزش عالی دهخدا در یکدیگر ادغام شدند و این مرکز با نام دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین فعالیت جدی و رسمی خود را در این شهر آغاز کرد. در میان دانشکده های موجود در این دانشگاه می توان از دانشکده علوم اجتماعی، معماری و شهرسازی، فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم تحقیقات اسلامی نام برد. کنکور کارشناسی ارشد ورودی دانشگاه های روزانه و سایر دانشگاه های سراسری از جمله پیام نور و غیرانتفاعی در 23 خرداد ماه سال 98 در حوزه های مختلف امتحانی برگزار شد و شمار زیادی از افرادی که موفق به ثبت نام در آزمون ارشد شده بودند در کنکور ارشد حضور بهم رساندند. با توجه به اعلام نتایج کنکور ارشد 98 و فرصت اختصاص یافته توسط سازمان سنجش آموزش کشور جهت انتخاب رشته ها و دانشگاه های مختلف اطلاع از شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین نیز برای داوطلبان و افرادی که این دانشگاه را جهت تحصیلات خود برگزیده اند نیز اهمیتی اساسی پیدا می کند. به طور مسلم اطلاع از شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین می تواند در تصمیم گیری افراد جهت ورود یا عدم ورود به این مرکز جهت تحصیل در مقطع ارشد نقشی مؤثر و مهم را ایفا نماید به جهت نیاز به کسب اطلاع داوطلبان محترم که کد رشته های ارشد دانشگاه امام خمینی قزوین را برگزیده اند موضوع مطلب پیش رو را به مبحث شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی را در ارتباط با شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین قزوین به دست آورید.

شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

با مشخص شدن نتایج اولیه آزمون سراسری کارشناسی ارشد اطلاع از شهریه دانشگاه ها از جمله شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین البته در دوره شبانه در میان متقاضیان و داوطلبان به شدت بالا می گیرد. به این ترتیب فرد داوطلب با در نظر گرفتن شرایط و اوضاع مالی خود اقدام به گزینش رشته های تحصیلی ارشد در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین می کند. در زیر نحوه محاسبه شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین در نوبت دوم یا شبانه را خدمت شما عزیزان عنوان می کنیم.

نحوه محاسبه شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

مبلغ شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین در نوبت دوم در دو گروه مختلف شهریه ثابت و متغیر قرار می گیرد که مبالغ اختصاص شده برای هر یک با دیگری متفاوت است. البته این مبالغ با توجه به گروه آموزشی ارائه شده در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین نیز با یکدیگر فرق دارد. به عنوان نمونه مبلغ شهریه ثابت گروه آموزشی علوم انسانی برابر با 7.827.188 هزار ریال و مبلغ این شهریه در سایر گروه های آموزشی معادل 8.696.875 هزار ریال است. یا به عنوان مثال دیگر شهریه ارشد دانشگاه بین المللی قزوین برای واحد متغیر در گروه آموزشی علوم انسانی 1.391.500 تعیین شده است. اما همین شهریه برای سایر گروه های آموزشی 2.087.250 هزار ریال در نظر گرفته شده است. جهت کسب اطلاعاتی دقیق تر و کامل تر در رابطه با شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

نکته مهم لازم به ذکر در این مقاله این که مبالغ شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین ذکر شده در بالا بر طبق مبالغ شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین در سال گذشته نوشته شده اند. در نتیجه برای اطلاع از مبالغ شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین در سال 98 باید تا زمان انتشار آن منتظر ماند.
در این مقاله به تحلیل و بررسی شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد بدون کنکور شبانه 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه ارشد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *