آیدانیتو > شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی کامپیوتر
کارشناسی بدون کنکور

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی کامپیوتر

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی کامپیوتر

امروزه کامپیوتر به وسیله ای فراگیر بدل شده و ابزار کار افراد در تمامی اداره ها و سازمان ها، مدارس و غیره است. در نتیجه وجود رشته کامپیوتر در میان لیست رشته های دانشگاه ها کاملاً ضروری به نظر می رسد. دانش آموزان زیادی علاقه مند به رشته مهندسی کامپیوتر بوده و از ابتدای شروع به مطالعه جهت کنکور سراسری، قبولی در این رشته را در اولویت های خود قرار داده اند. در مقاله حاضر، موضوع شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی کامپیوتر را مورد تحلیل قرار داده و نکات ضروری در این رابطه را بیان می نماییم.  علاوه بر مسئله شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی کامپیوتر به ذکر لیست درس های این رشته و لیست دانشگاه های پذیرنده این رشته محبوب می پردازیم.

زمان ثبت نام بدون کنکور کامپیوتر

تمامی شما داوطلبان محترم فرصت انتخاب رشته مهندسی کامپیوتر را (در مرداد ماه) بر طبق سوابق تحصیلی تان دارید. در این زمان، دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور در سایت رسمی سازمان سنجش قابل دانلود و استفاده بوده و شما می توانید مطابق شرایط فردی و  خانوادگی خود یکی از شهرهای ایران را برای تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر برگزینید. علاوه بر این تاریخ، مهلت دیگری یعنی از 4 تا 11 آذر سال 97 نیز جهت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت پیش بینی شده است.

شرایط ثبت نام مهندسی کامپیوتر بدون کنکور

توجه کنید که تمامی داوطلبان باید قبل از تصمیم و اقدام به ثبت نام در دوره بدون کنکور رشته کامپیوتر، از داشتن مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی اطمینان حاصل نمایند. این مورد از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی کامپیوتر 97 ، بسیار مهم بوده و باید به آن توجه شود. مراحل لازم جهت ثبت نام در این دوره شامل خرید کارت اعتباری دانشگاه دلخواه، تکمیل فرم های انتخاب رشته و اطلاعات شخصی و در انتها یادداشت 2 کد مهم به نام های کد رهگیری و کد ثبت نام است که به هیچ وجه نباید از یاد ببرید.

مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی کامپیوتر

برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی کامپیوتر نیز بایستی مدارکی را ارائه دهید که از جمله مهم ترین این مدارک می توان به مدرک دیپلم اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه مدارک مورد نیاز به منظور ثبت نام بدون کنکور کارشناسی کامپیوتر با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

در بخش انتهایی مقاله شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی کامپیوتر، به ذکر لیست دروس رشته مهندسی کامپیوتر در دو گرایش سخت افزار و نرم افزار پرداخته می شود. امید است که بهره لازم را از این بخش ببرید.

دروس سخت افزاردروس نرم افزار
کارگاه کامپیوتربرنامه سازی پیشرفته
آزمایشگاه پایگاه دادهسیستم های کنترل خطی
آزمایشگاه ریزپردازندهزبان تخصصی
آزمایشگاه شبکه های کامپیوتریمبانی کامپیوتر و برنامه سازی
آمار و احتمال مهندسیسیستم های عامل
برنامه سازی پیشرفتهسیستم های کنترل خطی
پایگاه داده هاساختمان های گسسته
ریاضیات گسستهکارآموزی
ریاضیات مهندسیمدارهای الکتریکی 1
سیستم های عاملآزمایشگاه مدارهای منطقی
طراحی الگوریتم هابرنامه سازی پیشرفته
فیزیک 1الکترونیک و دیجیتال
فیزیک 2آزمایشگاه ریزپردازنده 1
مبانی کامپیوتر و برنامه سازیمعماری کامپیوتر
مدارهای الکتریکینظریه زبان ها و ماشین ها
مدارهای منطقیآزمایشگاه معماری
معادلات دیفرانسیلطراحی سیستم های VLSI
معماری کامپیوترآمار و احتمالات مهندسی
مهندسی اینترنتآزمایشگاه معماری
مهندسی نرم افزارشیوه ارائه مطالب علمی و فنی
نظریه زبان ها و ماشین هامدارهای الکتریکی 2
ساختمان داده ها
کارگاه عمومی

 

در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از مشاهده و مطالعه مقاله شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی کامپیوتر، سری هم به مقاله ثبت نام کارشناسی بدون کنکور کامپیوتر کارشناسی 97، بزنید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه شرایط ثبت نام بدون آزمون در رشته مهندسی کامپیوتر دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *