آیدانیتو > زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر
کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر

ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر






ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر

پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر برای نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 به صورت بدون کنکور اقدام به جذب و گزینش دانشجو می کند. ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر برای نیمسال اول مهر 98 در دوره کارشناسی ارشد به شکل حضوری و آموزش الکترونیکی یا مجازی بدون نیاز به شرکت در آزمون سراسری و صرفاً به وسیله بررسی سوابق و مصاحبه حضوری صورت می گیرد. از این رو بحث مقاله حاضر را به بحث در رابطه با ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر برای شما اختصاص می دهیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در ارتباط با ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر به دست آورید.
همچنین می‌توانید مقاله 
انتخاب رشته ارشد بدون کنکور آزاد را مطالعه کنید.

رشته های پردیس کیش دانشگاه امیر کبیر

در این قسمت باید خدمت شما عرض کنیم که پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر در سه رشته تحصیلی اقدام به ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر می کند. در جدول زیر رشته های بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر را خدمت شما ذکر می کنیم.

لیست رشته های بدون کنکور ارشد پردیس کیش امیر کبیر

رشته

گرایش

مدیریت کسب و کار (MBA)

سیستم های اطلاعاتی – مالی- بازاریابی

مهندسی ایمنی و بهداشت و محیط زیست(HSE)

 

مهندسی فناوری اطلاعات (IT)

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش صنعتی امیر کبیر

ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر شرایطی چند را نیز در بر می گیرد. در زیر شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر را خدمت شما عنوان می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش امیر کبیر با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • برخورداری فرد ثبت نام کننده در دوره بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه امیر کبیر از مدرک رسمی ارشد از دانشگاه های خارجی یا داخلی مورد تأیید وزارت علوم.
  • شرکت فرد در مصاحبه تحصیلی که با توجه به سوابق پژوهشی، علمی و تحصیلی و همین طور اشتغال داوطلبان و افتخارات علمی آن ها صورت می پذیرد.
  • به دست آوردن امتیاز قبولی در مصاحبه رشته ها بدون کنکور ارشد پردیس کیش امیر کبیر .

نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر

تمامی مراحل ثبت نام بدن کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر و همین طور تشکیل پرونده و پرداخت هزینه به شکل الکترونیکی و به وسیله سامانه پذیرش صورت می پذیرد. هر داوطلب در زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر باید مبلغی برابر دو میلیون ریال را جهت انجام امور پذیرش و تشکیل پرونده به وسیله سامانه پذیرش پرداخت نماید. البته در این سامانه و در زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر باید تصویر عکس پرسنلی داوطلب با پشت زمینه سفید نیز ارسال شود.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر

ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر از بیستم خرداد ماه 98 آغاز شده است و در حال حاضر نیز داوطلبان امکان ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر را دارند. ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر تا چند روز آینده ادامه دارد. برای اطلاع از زمان دقیق اتمام ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیر کبیر با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله  ارشد بدون کنکور پردیس 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *