شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک 98

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مکانیک 98

تاریخچه تأسیس و اضافه شدن دانشگاه غیر انتفاعی به لیست دانشگاه های کشور به آخرین روزهای مهرماه سال 1364 باز می گردد. این گونه، قسمتی از احتیاجات علمی مردم جامعه به میزان زیادی برطرف  می شد. همان طور که می دانید دانشگاه غیر انتفاعی در ردیف دانشگاه های غیر دولتی کشور قرار داشته و تحصیل در آن منوط به پرداخت شهریه است. باید بگوییم که در طی چند سال اخیر استقبال از تحصیل در این دانشگاه با رشد قابل توجهی رو به رو بوده و افراد بسیاری تمایل به گذراندن دوره های تحصیلی مختلف را در دانشگاه های غیر انتفاعی داشته اند. لازم به ذکر است که این دانشگاه به غیر از دوره های با آزمون مجری طرح جامع بدون کنکور نیز بوده و در رشته های تحصیلی بسیاری اقدام به جذب دانشجو بدون نیاز به برگزاری آزمون می کند. از این رو مقاله پیش رو به مبحث زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مکانیک 98 اختصاص داده ایم. علاوه بر موضوع زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مکانیک 98، به برخی از دانشگاه های دارنده این رشته نیز اشاره می شود.

شروط کلی ثبت نام در رشته مکانیک بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی سال 98

دقت داشته باشید که برای انجام ثبت نام کارشناسی بدون آزمون غیر انتفاعی مکانیک 98 باید شروطی چند را دارا باشید. یکی از این شروط این است که داوطلبی که در دوره های با آزمون شرکت کرده و رتبه مورد نیاز جهت انتخاب این رشته را بدست آورده باشد، حق شرکت در دوره بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی را ندارد. در صورت انجام این کار، ثبت نام وی لغو شده و تأیید نخواهد شد. هر کدام از شما عزیزان باید در تاریخ مقرر توسط سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور، حتماً به سایت رجوع کرده و ابتدا کارت اعتباری 11000 تومانی را به شکل اینترنتی خریداری کنید. توجه کنید که حفظ و مراقبت از کد رهگیری و شماره سریال قید شده بر روی این کارت تا زمان مراجعه حضوری به دانشگاه غیر انتفاعی مورد قبولی کاملاً ضروری است. از دیگر شرایط مورد نیاز در زمان ثبت نام مکانیک بدون آزمون در دانشگاه غیر انتفاعی و در واقع مهم ترین و اصلی ترین شرط داشتن مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم بوده که بدون وجود آن ها تحصیل بدون آزمون شما در دانشگاه غیر انتفاعی به هیچ وجه مقدور نیست.

ثبت نام در دوره کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مکانیک 98 در چه تاریخی انجام می شود؟

توجه داشته باشید که تاریخ ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور غیر انتفاعی مکانیک 98 از اسفند ماه 97 آغاز شده است و تا شهریور ماه 98 ادامه دارد. تمامی داوطلبان گرامی و علاقه مند به رشته مکانیک می توانند با توجه به زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مکانیک 98 تمامی مراحل ثبت نام را در تاریخ گفته شده به صورت اینترنتی طی کرده و منتظر اعلام نتایج آن تا مهر 98 بمانند.

لیست برخی از دانشگاه های غیر انتفاعی مجری طرح بدون آزمون در مقطع کارشناسی رشته مکانیک

به غیر از مبحث زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مکانیک 98، به ارائه لیست برخی از دانشگاه های ارائه دهنده این رشته به صورت بدون آزمون نیز می پردازیم. زیرا هستند افرادی که به غیر از مبحث زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک 98 تمایل به اطلاع از لیست دروس این رشته جذاب دارند.
        برخی از دانشگاه های بدون کنکور رشته مکانیک
1دانشگاه غیر انتفاعی شمال – آمل
2دانشگاه غیر انتفاعی علامه محدث نوری
3دانشگاه غیر انتفاعی علم و هنر – یزد
4دانشگاه غیر انتفاعی علوم و فنون مازندران – بابل
5مؤسسه غیر انتفاعی آیندگان – تنکابن
6مؤسسه غیر انتفاعی احرار – رشت
7مؤسسه غیر انتفاعی ادیب مازندران – ساری
8مؤسسه غیر انتفاعی ادیبان – گرمسار
9مؤسسه غیر انتفاعی اروندان – خرمشهر
10مؤسسه غیر انتفاعی اشراق – بجنورد
11مؤسسه غیر انتفاعی اقبال لاهوری – مشهد
12مؤسسه غیر انتفاعی انرژی – ساوه
13مؤسسه غیر انتفاعی اوج – آبیک
14مؤسسه غیر انتفاعی ایرانمهر – قروه
15مؤسسه غیر انتفاعی ایمان و اندیشه – ملایر
16مؤسسه غیر انتفاعی پردیسان – فریدون کنار
17مؤسسه غیر انتفاعی پویا – یاسوج
18مؤسسه غیر انتفاعی تابناک – لامرد
19مؤسسه غیر انتفاعی توحید – گلوگاه مازندران
20مؤسسه غیر انتفاعی توران – دامغان
21مؤسسه غیر انتفاعی جهاد دانشگاهی – اصفهان
22مؤسسه غیر انتفاعی جهاد دانشگاهی – کرمانشاه
23مؤسسه غیر انتفاعی جهاد دانشگاهی – همدان
24مؤسسه غیر انتفاعی دارالفنون – قزوین
25مؤسسه غیر انتفاعی دانش پژوهشان پیشور – اصفهان
  در این مطلب، به ذکر زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی مکانیک 98 پرداخته شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 98 می توانید به مقاله ای به همین نام مراجعه نمایید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه ثبت نام در دوره بدون آزمون رشته مکانیک در دانشگاه غیرانتفاعی دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *