شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق





 


زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق

رشته حقوق به عنوان یکی از پرمخاطب ترین رشته های گروه آزمایشی علوم انسانی شناخته می شود. رشته ای که هر ساله علاقمندان بسیاری جهت ادامه تحصیل در آن سر و دست می شکنند. باید بگوییم که در بین رشته های قرار گرفته در گروه علوم انسانی، حقوق در زیر گروه اول قرار دارد.

از جمله دروس مورد تدریس در این رشته تحصیلی محبوب و پرطرفدار می توان به آیین دادرسی مدنی، حقوق اساسی، حقوق جزایی عمومی، متون حقوقی و آیین دادرسی کیفری اشاره کرد.

به طور قطع به یقین آشنایی و تسلط در زبان هایی همچون عربی و فرانسه می تواند در پیشرفت هرچه بیشتر افراد در زمینه علم حقوق و همین طور دانشجویان این رشته تأثیر به سزایی داشته باشد. همان گونه که در جریان هستید، در طی چند سال گذشته تا کنون، رشته حقوق در کنار سایر رشته های دانشگاهی به صورت بدون کنکور نیز در بسیاری از دانشگاه های ایران پذیرش دارد. از جمله این دانشگاه ها می توان به دانشگاه پیام نور اشاره کرد که این رشته را در بسیاری از مراکز دانشگاهی خود در سراسر کشور ارائه می دهد. در این مقاله، بحث زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق را مطرح می کنیم. پس با ما همراه باشید تا به اطلاعاتی ضروری در رابطه با زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق دسترسی پیدا کنید.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق

باید خاطرنشان کنیم که زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق هر ساله معمولاً به اواسط ماه مرداد باز می گردد. امسال نیز همانند سال های گذشته شاهد انتخاب رشته و ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق در اواسط ماه مرداد یعنی از 15 تا 24 این ماه بوده ایم. البته دوره تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق در ماه آینده یعنی آبان ماه صورت می گیرد و پذیرفته شدگان در این مرحله سال تحصیلی خود را در کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق، از ماه بهمن آغاز می کنند.

نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق

باید متذکر شویم که پیش از ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق، در ابتدا باید به مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آن بپردازید. تنها راه دسترسی به این دفترچه دانلود آن از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور (به نشانی Sanjesh.org) است. بدین ترتیب آشنایی لازم را با تمامی مراکز دانشگاهی پذیرنده کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق پیدا می کنید. در نتیجه، تصمیم گیری شما در زمان انتخاب رشته دقیق تر و بهتر خواهد بود. اما در این میان باید به الویت های خود در زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق توجه کنید. به عبارت دیگر انتخاب واحد دانشگاهی ارائه دهنده این رشته باید بر طبق مسیر رفت و آمد و سطح علمی دانشگاه صورت بگیرد. البته مهم ترین موضوع در این الویت بندی، توجه به معدل کسب شده و سوابق تحصیلی افراد بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق

تمامی متقاضیان تحصیل در کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق باید قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در این دوره، گواهی نامه ها و مدارک پیش دانشگاهی و دیپلم خود را از دبیرستان محل تحصیل خود دریافت کرده باشند. علاوه بر این، تمامی آقایان شرکت کننده در طرح کارشناسی بدون کنکور پیام نور باید وضعیت نظام وظیفه خود را تا پیش از انجام عملیات ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق ، مشخص کرده و هرگونه مشکلی را در این زمینه حل کنند.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله کارشناسی بدون کنکور پیام نور 97 بزنید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *