آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی عمران
شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی عمران





 


زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی عمران

رشته مهندسی عمران به عنوان رشته ای بسیار محبوب در میان داوطلبان گروه ریاضی شناخته می شود. رشته ای که تاریخچه پیدایش آن به قرن 18 میلادی مربوط می شود. در واقع مهندسی عمران رشته ای است که به بیان کاربرد علم در ایجاد عمران و سازندگی در کشور می پردازد. نیروهای متخصص و دانش آموخته این رشته تحصیلی ساخت بناهای آبی، پل ها، راه ها و غیره را بر عهده دارند. از میان توانمندی های یک مهندس عمران می توان به اجتماعی بودن و توانایی داشتن برخوردی مناسب با افراد در یگ گروه کاری، تسلط کافی در دروسی همانند فیزیک و ریاضی اشاره کرد. علاوه بر این، بالا بودن دقت و تمرکز در حین انجام کار و توانایی تجسم نیز از دیگر ضروریات ورود به این رشته تحصیلی محسوب می شود.

در این مقاله، به بررسی نکات مربوط به زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی عمران می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی عمران به دست آورید.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی عمران

ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی عمران هر ساله در ماه مرداد انجام می شود. امسال نیز همانند سال های گذشته در همین ماه ( از 15 تا 24 مرداد ) شاهد ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی عمران در کشور بودیم.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور عمران غیر انتفاعی

جهت انتخاب رشته و ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی عمران ، برخورداری از چند شرط ذکر شده در ذیل ضروری می نماید. اولین مورد امکان پذیر نبودن شرکت در کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی عمران در صورت شرکت در آزمون سراسری و کسب رتبه مورد نیاز برای انتخاب رشته مهندسی عمران در دانشگاه غیر انتفاعی است.

مورد بعدی داشتن گواهی نامه های معتبر پیش دانشگاهی و دیپلم است. این مورد اصلی ترین و مهم ترین شرط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی عمران به حساب می آید. به عبارت دیگر بدون وجود این دو مدرک هرگز نمی توانید در کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی عمران ثبت نام کنید (داشتن این دو گواهی نامه را می توان از شرایط اختصاصی ثبت نام در کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی عمران به حساب آورد).
اما شرایط عمومی چه مواردی را شامل می شود؟
اعتقاد به دین مقدس اسلام و یا ادیان مورد تایید نظام جمهوری اسلامی ایران مانند مسیحی، زرتشتی و کلیمی، رو نیاوردن به فعالیت های خلاف شئونات شغلی و تحصیلی از شرایط عمومی لازم برای تحصیل در این مقطع و رشته دانشگاهی محسوب می شوند.

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی عمران

برای ثبت نام در دوره کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی عمران باید با توجه به زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی عمران وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور شده و فرایند ثبت نام و انتخاب رشته را در این سایت انجام دهید. تنها کار لازم وارد کردن سریال ثبت شده در کارت اعتباری خریداری شده از سایت بوده که شما را وارد صفحه ثبت نام و انتخاب رشته می کند. هزینه خرید کارت اعتباری 22 هزار تومان است که پس از ورود به قسمت خرید کارت و در انتها ثبت نام دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و درج اطلاعات فردی با پرداخت مبلغ، کارت را دریافت می کنید.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله کارشناسی بدون کنکور سراسری 97 بزنید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *