آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا
شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا

رشته مهندسی هوافضا به عنوان شاخه ای از رشته مهندسی مکانیک از جمله رشته های مورد توجه داوطلبان کنکور سراسری شناخته می شود. جالب است بدانید که اکثریت قریب به اتفاق متقاضیان ادامه تحصیل در این رشته بین هوافضا و مشاغلی همچون نجوم و یا خلبانی تفاوتی قائل می شوند. اما حقیقت جز این است. مسئولیت اصلی یک مهندس هوافضا آزمایش نحوه عملکرد یک هواپیما، ساخت و طراحی این وسیله بوده که در طول دوره تحصیلی در دانشگاه به داشنجویان آموزش داده می شود. متخصصان امر، چهارپایه اصلی مکانیک پرواز، جلوبرندگی، سازه های هوافضایی و آیرودینامیک را برای این رشته تحصیلی در نظر گرفته اند.

تمامی مسائلی از جمله مهارت ها و توانمندی های عملی و علمی در حیطه ساخت انواع گلایورها، ماهواره ها، هواپیماها و موشک ها با تحصیل در رشته هوافضا قابل یادگیری هستند.

در این مقاله، بحث زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا را مطرح می کنیم. علاوه بر مبحث زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور هوافضا به معرفی دانشگاه های پیام نور ارائه دهنده این رشته تحصیلی نیز پرداخته می شود.

شرایط ثبت نام کارشناسی هوافضا دانشگاه پیام نور بدون کنکور

تمامی متقاضیان تحصیل در کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا، باید پیش از ثبت نام در این دوره از داشتن چند شرط در خود اطمینان حاصل نمایند. نخستین و شاید به جرأت بتوان گفت مهم ترین شرط لازم برای ثبت نام در بدون کنکور پیام نور فضا، برخورداری از گواهی نامه های مهمی همچون پیش دانشگاهی و دیپلم دوران متوسطه است. شما آقایان محترم نیز باید با در نظر گرفتن موضوع زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا هرگونه مشکلی را در وضعیت نظام وظیفه و یا معافیت خود حل و فصل نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیام نور هوافضا

باید بگوییم که زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا چند روز پیش به اتمام رسیده و دیگر امکان ثبت نام وجود ندارد. در نتیجه، باید منتظر اعلام سنجش برای مرحله تکمیل ظرفیت باشید.

نیاز زمانی درنظر گرفته شده برای ثبت نام بدون کنکور پیام نور هوافضا از پانزدهم تا بیست و چهارم ماه مرداد بود.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور مهندسی هوافضا

لازم به ذکر است که تمامی شما داوطلبان باید با توجه به زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا و پس از انجام بررسی های لازم در حیطه دانشگاه های پیام نور پذیرنده و این رشته تحصیلی کد رشته های مهندسی هوافضا را در بین لیست 150 رشته انتخابی خود بگنجانند. شما عزیزان در صورتی که رتبه مورد نیاز جهت انتخاب رشته را کسب نکرده اید و یا در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها حضور پیدا نکرده اید، فرصت ثبت نام در بدون کنکور مهندسی هوافضا نیز به شما داده می شود.

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور هوافضا پیام نور

تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا در هشتمین ماه سال یعنی آبان ماه انجام می شود. پس منتظر اعلام دقیق این تاریخ توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور باشید.

لیست دانشگاه های پیام نور کارشناسی هوافضا بدون کنکور

در این بخش، لیست کلیه دانشگاه های پیام نور سراسر کشور ارائه دهنده رشته هوافضا بدون کنکور را معرفی می نماییم.

1- دانشگاه پیام نور استان اصفهان – مرکز اصفهان

2- دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی – مرکز مشهد

3- دانشگاه پیام نور استان البرز – مرکز کرج

4- دانشگاه پیام نور استان فارس- مرکز شیراز

در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از بررسی مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا، نگاهی هم به مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور هوافضا بیندازید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه زمان و شرایط ثبت نام در دوره بدون کنکور پیام نور کارشناسی هوافضا دارید دارید، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *