آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد روانشناسی
شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد روانشناسی

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد روانشناسی

رشته روانشناسی یکی از بهترین رشته های گروه انسانی است و بسیاری از افراد تمام تلاش خود را برای قبولی در این رشته می کنند. دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش دانشجو در رشته روان شناسی بدون نیاز به شرکت در کنکور کرده است. ما نیز در این مقاله به بررسی زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد روانشناسی پرداخته ایم تا شما را با زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد روانشناسی آشنا کنیم.

زمان و نحوه ثبت نام روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

اگر مایل به تحصیل در کارشناسی روان شناسی هستید و امکان شرکت در کنکور را ندارید، می توانید در این مرحله شرکت کنید و به رویای تحصیل در رشته مورد علاقه تان را جامه عمل بپوشانید.

اولین قدم در این راه ثبت نام است. ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد از دهه آخر مردادماه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری به واحد موردنظرتان نیست. برای ثبت نام به سایت دانشگاه آزاد مراجعه و وارد قسمت ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی تمام وقت بر اساس سوابق تحصیلی شوید.

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد روانشناسی

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد روانشناسی

 

ابتدا لازم است کارت اعتباری تهیه کنید. سپس با ورود کلمه عبور امکان ثبت نام و انتخاب رشته برای شما فراهم می شود. انتخاب رشته همزمان با ثبت نام انجام می شود. بنابراین قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دفترچه راهنما را مشاهده و مطالعه کنید. برای ثبت نام حتماً باید فایل اسکن شده عکس خود را داشته باشید. عکس باید تمام رخ باشد و در یک سال گذشته گرفته شده باشد. برای ارسال عکس به تمام موارد که در سایت و دفترچه آمده است توجه کنید.

شرایط ثبت نام روانشناسی بدون کنکور آزاد

ثبت نام روان شناسی بدون کنکور آزاد نیز دارای شرایط و قوانینی است. در اینجا شرایط را به اطلاع شما می رسانیم. در ابتدا باید شرایط ورود به دانشگاه را داشته باشید. این شرایط برای تمام دانشگاه های ایران وجود دارد و یکسان است. از جمله این شرایط می توان به عدم عناد با کشور، عدم فساد اخلاقی، اعتقاد به یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی، دارا بودن شرایط جسمی متناسب با رشته روانشناسی، عدم وجود منع برای تحصیل از نظر قوانین جمهوری اسلامی و نظام وظیفه و در نهایت رعایت قوانین و مقررات دانشگاه آزاد اشاره کرد.

پذیرش در این مرحله دارای شرایط اختصاصی نیز می باشد. داوطلبین مایل به ثبت نام روان شناسی آزاد بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم نظام قدیم و یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید باشند. و افرادی که فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند نمی توانند در این مرحله شرکت کنند.

شما باید توجه داشته باشید که بعد از اتمام ثبت نام امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد. بنابراین بهتر است با دقت کامل ثبت نام و انتخاب رشته را انجام دهید و یا از مشاوران آیدانیتو بخواهید تا ثبت نام و انتخاب رشته شما را انجام دهند.

علاوه بر این دانشگاه آزاد هیچ تعهدی در قبال ارائه خوابگاه به دانشجویان ندارد. بنابراین هنگام انتخاب رشته به این موضوع دقت کنید. شما امکان انتخاب 20 کد رشته محل را دارید. در انتخاب رشته روان شناسی واحدهای مورد نظر خود را در اولویت های اول خود قرار دهید.

پذیرش روان شناسی بدون کنکور آزاد

بعد از اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور آزاد روانشناسی، به بررسی نحوه پذیرش می پردازیم. پذیرش در این مرحله بر اساس سوابق تحصیلی شماست. سوابق تحصیلی شما مورد بررسی قرار می گیرد و بر اساس انتخاب های صورت گرفته و ظرفیت خالی واحدها در یکی از انتخاب های خود پذیرفته می شوید.

ما در اینجا سعی کردیم تا شما را از زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور آزاد روان شناسی آگاه کنیم. شما میتوانید مقاله ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی روانشناسی سراسری 97 را نیز نگاهی بیندازید.

در صورتی که هر سؤالی در این زمینه دارید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *