شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد معدن 98






زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد معدن 98

مهندسی معدن از جمله رشته های محبوب در بین شرکت کنندگان کنکور گروه ریاضی بوده که به آموزش و یاددهی فنون و روش های کشف و بهره برداری از معدن های سرتاسر کشور به دانشجویان می پردازد. جهت اطلاع شما دوستان باید بگوییم که گرایش های مکانیک سنگ، فرآوری مواد معدنی، استخراج و اکتشاف چهارشاخه رشته مهندسی معدن را شامل می شوند. همه می دانیم که این رشته دانشگاهی پرطرفدار به جز دانشگاه های سراسری در میان رشته های دانشگاه آزاد اسلامی نیز به چشم می خورد. قابل توجه شما دوستان که گزینش دانشجوی مهندسی معدن در دانشگاه آزاد به هر دو شکل با آزمون و بدون برگزاری آزمون سراسری انجام می شود. در این مقاله، موضوع زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد معدن 98 را مطرح کرده و در این مورد صحبت می کنیم. علاوه بر مطلب زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد معدن 98 ارائه لیست جامعی از همه مراکز آموزش عالی دارنده این رشته به شکل بدون آزمون نیز ضروری می نماید.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مهندسی معدن 98

جهت اطلاع شما داوطلبان کنکور سراسری باید گفت که مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم دوران دبیرستان جزء مهم ترین موارد لازم برای ثبت نام در کارشناسی بدون کنکور آزاد معدن 98 هستند. پس در صورتی که هنوز موفق به دریافت این دو مدرک معتبر نشده اید، جهت ثبت نام اقدام ننمایید. علاوه بر این، تمامی داوطلبین ذکور نباید مشکل و یا غیبتی در زمان خدمت نظام وظیفه داشته باشند. از طرف دیگر، توجه به این نکته نیز مهم است که بدانید پس از ثبت نام و وارد کردن اطلاعات لازم به هیچ وجه امکان ویرایش آنها برای شما وجود ندارد. در نتیجه، در نهایت دقت و وسواس فرایند انتخاب رشته را انجام دهید.

بین نظام آموزشی پاره و قت و تمام وقت چه تفاوتی وجود دارد؟

همان طور که می دانید کلیه رشته های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی به دو شکل پاره وقت و تمام وقت دیده می شوند. اما شاید برای شما این سؤال پیش بیاید که چه تفاوتی بین این دو نظام وجود دارد؟ باید بگوییم که بر طبق اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی مدت دوره پاره وقت بسیار طولانی تر از دوره تمام وقت بوده و هدف از ایجاد آن امکان ادامه تحصیل آسان تر برای افراد پرمشغله و کارمند است. این گونه افراد امکان انتخاب حداکثر 8 واحد درسی را به صورت مشروط شدن در دانشگاه دارند. در ادامه باید بگوییم که هیچ گونه تفاوتی بین شهریه دوره پاره وقت و تمام وقت وجود نداشته و جهت ورود به هر دو نظام باید مبلغ یکسانی را پرداخت کنید.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مهندسی معدن

به اطلاع شما دوستان می رسانیم که ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی پیوسته بدون کنکور آزاد معدن 98 از دهه سوم مرداد 98 شروع شده و برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز باید تا اواخر مرداد صبر کنید. این تاریخ گفته شده برای دانشجویان ورودی مهرماه بوده و برای افراد ورودی بهمن این ثبت نام در ماه های هشتم یا نهم سال یعنی آذر یا دی صورت می گیرد.

لیست دانشگاه های آزاد ارائه دهنده معدن بدون کنکور

این قسمت از مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد معدن 98 ذکر اسامی دانشگاه های آزاد ارائه دهنده معدن بدون کنکور را لازم می دانیم:
کارشناسی بدون کنکور آزاد معدن 98 – دانشگاه آزاد اسلامی
1استان یزد – واحد بافق
2استان مازندران – واحد سوادکوه
3استان لرستان – واحد الیگودرز
4استان گیلان – واحد لاهیجان
5استان کرمانشاه – واحد اسلام آباد غرب
6استان کرمان – واحد کرمان
7استان تهران – واحد تهران مرکزی
8استان تهران – واحد تهران جنوب
9استان آذربایجان شرقی – واحد مراغه
10استان آذربایجان شرقی – واحد اهر
11استان اصفهان – واحد میمه
12استان اردبیل – واحد خلخال
  در مطلب پیش رو، موضوع زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد معدن 98 را مطرح کردیم. در صورت تمایل، می توانید مقاله ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد را نیز مشاهده نمایید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد معدن 98 دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *