شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مهندسی پزشکی 98





زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مهندسی پزشکی 98

در این مقاله با موضوع زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مهندسی پزشکی 98 همراه شما هستیم. رشته مهندسی پزشکی رشته ای از گروه ریاضی و فیزیک است و دانشجویان در این رشته اطلاعات پزشکی زیادی را کسب می کنند. این رشته پل ارتباطی بین مهندسی پزشکی است و علاقه مندان زیادی دارد. جالب است بدانید امکان تحصیل دررشته مهندسی پزشکی بدون کنکور نیز فراهم است. در اینجا زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مهندسی پزشکی 98 را برایتان توضیح خواهیم داد.

معرفی دوره بدون کنکور غیر انتفاعی

در سال های اخیر دانشگاه سراسری شیوه پذیرش بدون کنکور دانشجو را آغاز کرده است. یکی از دوره هایی که در این نوع پذیرش وجود دارد، دوره غیر انتفاعی است که داوطلبین در مؤسسات و دانشگاه های غیر انتفاعی پذیرفته می شوند. نحوه پذیرش در این دوره بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبین است. در ادامه زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مهندسی پزشکی 98 را برایتان توضیح می دهیم.

زمان ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی مهندسی پزشکی

ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی مهندسی پزشکی 98، از روزهای اواسط مردادماه آغاز شده است و داوطلبین گرامی که تا اواخر مردادماه امکان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مهندسی پزشکی 98 را دارند، انتخاب رشته همزمان با ثبت نام انجام می شود. ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش صورت می گیرد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی مهندسی پزشکی

برای ثبت نام و انتخاب رشته در مرحله صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی که نیاز به شرکت در کنکور و کسب رتبه مناسب را ندارند، باید شرایط لازم را داشته باشید. این شرایط به شرح زیر است: 1- به یکی از ادیان اسلام، مسیحی، کلیمی و یا زرتشتی اعتقاد داشته باشید. 2- عناد با جمهوری اسلامی ایران نداشته باشید. 3- فساد اخلاقی به مانند اعتیاد به مواد مخدر نداشته باشید. 4- شرایط و توانایی جسمانی متناسب با رشته خود را داشته باشید. 5- دیپلم چهارساله متوسطه نظام قدیم داشته باشید و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی داشته و یا تا آخر شهریور 98 آن را اخذ کنید. 6- از نظر نظام وظیفه منعی برای تحصیل نداشته باشید. متقاضیان مرد برای اطلاع از شرایط و قوانین نظام وظیفه و چگونگی ثبت نام بدون کنکور متناسب با شرایطشان می توانند با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرند.

چه کسانی می توانند بدون کنکور مهندسی پزشکی ثبت نام کنند؟

تمامی داوطلبین و شرکت کنندگان در آزمون سراسری، افرادی در کنکور 98 ثبت نام کرده اند اما شرکت نکرده اند و جز غایبین بوده اند. همچنین افرادی که در کنکور سراسری 98 ثبت نام کرده اند، می توانند در این مرحله به ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی مهندسی پزشکی 98 بپردازند. این مرحله با نام پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در سایت سنجش مشخص شده است. افرادی که در کنکور سراسری 98 ثبت نام نکرده اند، برای ثبت نام در این مرحله باید کارت اعتباری تهیه کنند و مبلغ 22 هزار تومان را جهت ثبت نام به صورت اینترنتی از سایت سنجش پرداخت کنند.

آیا سهمیه در پذیرش بدون کنکور مهندسی پزشکی تأثیر دارد؟

در پاسخ به سؤال فوق باید بگوییم بله. در پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی مهندسی پزشکی، سهمیه ها تأثرگذارند. سهمیه هایی که در این مرحله تأثیرگذارند عبارتند از سهمیه مناطق، سهمیه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا. شما امکان انتخاب 150 کد رشته محل را دارید. در صورتی که در کنکور سراسری نیز شرکت کرده اید، این 150 انتخاب شما هر دو انتخاب های با آزمون و بدون آزمون را در بر می گیرد. پس در نحوه ی انتخاب رشته خود دقت کنید. در این مقاله با موضوع زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مهندسی پزشکی 98 با شما بودیم . شما میتوانید مقاله ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مهندسی پزشکی 98 را نیز مطالعه کنید. برای اطلاع از چگونگی اثرگذاری سهمیه ها بر قبولی و انتخاب رشته ای حرفه ای می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *