بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی دامپروری 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی دامپروری 98

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و نوع آموزش آن بر پایه کسب مهارت است. رشته دامپروری نیز یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی است و علاقه مندان خود را دارد. افرادی که علاقه مند به دامپروری هستند می توانند به تحصیل این رشته در موسسات علمی کاربردی بپردازند.  دراین مقاله می خواهیم زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی دامپروری 98 را برایتان شرح دهیم.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی دامپروری

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی دامپروری 98 هر ساله، دو بار در سال، اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. یک بار برای ورودی مهر و یک بار برای ورودی بهمن. زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی توسط سازمان سنجش اعلام می شود و طبق روال هر ساله ثبت نام ورودی مهر کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی دامپروری در نیمه دوم شهریورماه شروع می شود. ثبت نام ورودی نیمسال دوم در اوایل اسفندماه شروع می شود.

دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی دامپروری 98

دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی همزمان با آغاز ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی دامپروری 98 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. داوطلبین گرامی بهتر است دفترچه را به دقت مطالعه کنند. در صورتی که درباره زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی دامپروری 98 سؤالی دارید، می توانید از مشاوران آیدانیتو کمک بگیرید.

مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی دامپروری 98

پس از آغاز زمان ثبت نام حدود یک هفته مهلت دارید تا ثبت نام خود را نهایی کنید. زمان دقیق مهلت ثبت نام در سایت سنجش درج خواهد شد. بهتر است در زمان مشخص شده ثبت نام خود را کامل کنید.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی دامپروری 98

از جمله شرایط پذیرش و ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی دامپروری می توان به شرایط عمومی پذیرش دانشجو اشاره کرد: 1- اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور 2- نداشتن عناد با جمهوری اسلامی 3- نداشتن فساد اخلاقی از شرایط دیگر پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی می توان موارد زیر را نام برد: 1- دارا بودن مدرک کاردانی نظام جدید یا نظام قدیم 2- نداشتن منع تحصیلی از نظر نظام وظیفه برای آقایان 3- در نظر گرفتن سهمیه آزاد یا شاغل 4- در صورتی که می خواهید از سهمیه شاغل استفاده کنید، باید دارای حداقل یکسال سابقه کار مرتبط با رشته دامپروری باشید. در صورت استفاده از سهمیه شاغل، شما می توانید 20 انتخاب رشته از یک زیرگروه داشته باشید. رشته کارشناسی دامپروری در زیرگروه 703 قرار گرفته است. اما در صورتی که از سهمیه آزاد استفاده می کنید، می توانید 20 انتخاب از یک گروه داشته باشید.   در این مقاله با موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی دامپروری 98 همراه شما بودیم. برای آشنایی با نحوه پذیرش میتوانید مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 98 را مطالعه کنید. مشاوران تلفنی آیدانیتو آماده هستند تا اطلاعات لازم برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی دامپروری 98 را به شما بدهند و شما را در این زمینه یاری کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *