بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98

در این مقاله به موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98 خواهیم پرداخت. یکی از مقاطعی که می توان بدون کنکور در آن به تحصیل پرداخت، کاردانی به کارشناسی است. توجه کنید اطلاع دقیق از زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98 مسئله ی مهمی است که باید توجه شود و دلیل این تأکید بر اطلاع از زمان و شرایط، پر متقاضی بودن رشته کامپیوتر است. در مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98 شما را از زمان و شرایط و نحوه ی ثبت نام آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

معرفی رشته مهندسی کامپیوتر

رشته مهندسی کامپیوتر یکی از رشته های پرمتقاضی گروه ریاضی و فنی است که در زیرگروه اول ارائه می شود. داوطلبانی که قصد شرکت در رشته مهندسی کامپیوتر را دارند، باید در تحلیل و محاسبات قوی باشند. رشته مهندسی کامپیوتر در گرایش های نرم افزار، سخت افزار و فناوری اطلاعات ارائه می شود. در ادامه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر، راجع به زمان ثبت نام صحبت خواهیم کرد.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد کامپیوتر در دو نیمسال مهر و بهمن انجام خواهد شد، زمان ثبت نام ورودی های مهرماه در مرداد 98 و ورودی بهمن ماه در آبان و یا آذر انجام می شود. با توجه به نزدیک بودن به ثبت نام کاردانی به کارشناسی آزاد کامپیوتر 98، در نیمسال اول توصیه می کنیم با مراجعه مجدد در روزهای آتی از زمان دقیق تر ثبت نام این دوره مطلع شوید.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر را در ادامه مشاهده خواهید کرد. در مقاله پیش رو سعی کردیم تمامی اطلاعات مورد نیاز شما برای انتخاب رشته را ارائه کنیم. اما برای کسب اطلاع از سایر جزئیات می توانید دفترچه راهنمای منتشر شده در دانشگاه آزاد را دانلود و مطالعه کنید. در ادامه به شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر توجه کنید.
  1. متقاضیان دوره کارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانند در هر رشته ای در دوره کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کنند.
  2. دارا بودن گواهینامه کاردانی رشته های مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین مراکز ضمن خدمت آموزش و پرورش برای رشته های آموزشی
  3. داوطلبان ترم آخر دوره کاردانی به شرط اینکه مجاز به تحصیل در سطح بالاتر باشند، می توانند در این دوره ثبت نام کنند.
  4. داوطلبان مرد باید از لحاظ نظام وظیفه منعی برای تحصیل نداشته باشند. مشمولانی که شامل غیبت می شوند، مجاز به ادامه تحصیل نیستند تا زمانی که خدمت خود را انجام دهند.

نحوه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد کامپیوتر

داوطلبان برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته آزاد در زمان گفته شده به وب سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند. توجه کنید که پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود. بنابراین در وارد کردن اطلاعات شخصی و تحصیلی توجه کنید. زیرا امکان ویرایش در این دوره برای داوطلبان وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر بعد از مطالعه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98 به مقاله بدون کنکور غیر انتفاعی 98 مراجعه کنید. برای انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته آزاد کامپیوتر با مشاوران آیدانیتو در تماس باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *