آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98
شرایط و زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون آزاد, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98

با فرا رسیدن زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد داوطلبان این دوره سوال های زیادی را در رابطه با زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مطرح می کنند. دوره کاردانی به کارشناسی یا همان کارشناسی ناپیوسته یکی از دورهایی است که در بسیاری از رشته ها بدون کنکور دانشجو می پذیرد و به دلیل اینکه متقاضی زیاد دارد سوألات زیادی هم در رابطه با آن وجود دارد. در این مقاله با توجه به محبوبیت رشته مدیریت در تمام دوره ها و مقاطع به بررسی زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 می پردازیم تا به سوالات داوطلبان در این زمینه پاسخ دهیم.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در رشته مدیریت

پذیرش براساس سوابق تحصیلی از مهم ترین شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است. به همین دلیل داوطلبان می بایست برای ثبت نام مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای یا کاردانی ناپیوسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را داشته باشند. هر داوطلب مجاز است رشته های موردنظرش را از تمام گروه های آزمایشی انتخاب کند ولی برای ثبت نام و انتخاب رشته در هر گروه آزمایشی لازم است کارت اعتباری جداگانه خریداری شود. در خصوص زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 ، ذکر این نکته ضروری است که با توجه پذیرش براساس سوابق تحصیلی، اگر داوطلب در گروه آزمایشی مربوط به مدرک کاردانی خود رشته انتخاب کند تأثیر معدل 100% لحاظ می شود و اگر از گروه های آزمایشی نامرتبط رشته انتخاب کند، تأثیر معدل در پذیرش حدود 70 درصد در نظر گرفته می شود.

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد

داوطلبان عزیز درباره زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 به این نکته توجه کنند که دانشگاه آزاد در تمام دوره های بدون کنکور دو بار در سال پذیرش دارد. زمان ثبت نام ورودی های مهر در ماه مرداد است و در چند ماه آینده دفترچه آن منتشر خواهد شد. یک بار هم ثبت نام برای ورود در بهمن انجام می شود که زمان آن آذر ماه است.

نحوه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد در رشته مدیریت باید در زمان معین که پس از انتشار دفترچه است، به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد Azmoon.org مراجعه کنند. پس از ورود به سایت ابتدا کارت اعتباری خریداری کنند و سپس با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری به صفحه ثبت نام مربوط به خود رفته و اطلاعات شخصی شان را وارد کنند و پس از آن انتخاب رشته کنند. هر داوطلب می تواند تا 20 کد رشته را انتخاب کند و با انتخاب رشته باید به اولویت بندی توجه کند و رشته ها را براساس اولویت علاقه و اهمیت در فرم انتخاب رشته وارد کند. در پایان مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 این نکته را هم به داوطلبان عزیز متذکر می شویم که پس از پایان مراحل ثبت نام و انتخاب رشته امکان هیچ گونه ویرایشی وجود دارد و چنانچه داوطلبان بخواهند تغییری در رشته های انتخابی اعمال کنند می بایست مجددا کارت اعتباری خریداری کرده و انتخاب رشته کنند. پیشنهاد می کنیم داوطلبان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 به مقاله دفترچه انتخاب رشته آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98 سر بزنند. داوطلبان گرامی می توانند برای هر سوالی که در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد دارند با مشاوران مجرب آیدانیتو تماس بگیرند. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *