آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی شیلات 98
بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی شیلات 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی شیلات 98

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های ایران است که در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می گیرد. تعداد مراکز آموزش علمی کاربردی در ایران بسیار زیاد است و نحوه آموزش آن بر پایه مهارت آموزشی است. علاقه مندان رشته شیلات می توانند زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی شیلات 98 را در این مقاله بخوانند.

دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی شیلات 98

برای تحصیل کارشناسی شیلات علمی کاربردی باید دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی را دریافت کنید و مراکز آموزشی مورد نظر خود در این رشته را انتخاب کنید. دفترچه ثبت نام علمی کاربردی همزمان با آغاز ثبت نام بر روی سایت سنجش قرار می گیرد. در این دفترچه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی شیلات 98، شهریه و محل پذیرش دانشجویان آمده است.

زمان و مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی شیلات 98

دانشگاه علمی کاربردی دو بار در سال اقدام به ثبت نام و پذیرش دانشجو می کند. یک بار برای نیمسال اول و یک بار برای نیمسال دوم امکان ثبت نام کارشناسی شیلات برای شما وجود دارد. زمان دقیق ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی شیلات 98 توسط سازمان سنجش اعلام می شود. این زمان برای نیمسال اول در اواخر شهریورماه و برای ثبت نام نیمسال دوم در اواخر بهمن ماه است. حدود یک هفته زمان برای ثبت نام داوطلبین درنظر گرفته می شود.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی شیلات 98

از شرایط عمومی ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی شیلات 98 می توان به عدم فساد اخلاقی و عدم عناد با جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به یکی از ادیان مورد قبول کشور اشاره کرد. دارا بودن مدرک کاردانی نظام قدیم یا جدید نیز الزامی است. داوطلبین مرد باید توجه کنند که از نظر نظام وظیفه منعی برای تحصیل نداشته باشند. برای ثبت نام کارشناسی شیلات علمی کاربردی شما می توانید از یکی از دو سهمیه آزاد یا شاغل استفاده کنید. اگر می خواهید از سهمیه شاغل استفاده کنید باید با دقت تمام موارد لازم را در نظر بگیرید. در ابتدا باید تعریف شاغل مرکز آموزشی موردنظرتان در رشته شیلات شامل حال شما بشود. زیرا تعریف شاغل برای هر مرکز آموزشی متفاوت است. بعد از آن باید در نظر بگیرید که شما تنها می توانید از زیرگروه شیلات با کد 709 انتخاب رشته کنید. اگر شغل شما در تعریف شاغل از نظر مرکز آموزشی علمی کاربردی نیست، شما باید سهمیه آزاد را انتخاب کنید. داوطلبین سهمیه آزاد می توانند از یک گروه بر حسب علاقه خود انتخاب رشته کنند. اما این داوطلبین از امکانات دانشجویان با سهمیه شاغل برخوردار نیستند. برای اطلاع از اینکه آیا جزو شاغلین بنابر تعریف مراکز آموزش علمی کاربردی محسوب می شوید یا نه می توانید از مشاوران آیدانیتو کمک بگیرید. تعداد مجاز انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی شیلات 20 انتخاب است. بهتر است انتخاب ها را بر اساس رشته و گرایش موردنظرتان و دوری و نزدیکی مرکز آموزشی به محل کار یا محل زندگی تان اولویت بندی کنید. شما با مدرک کاردانی هر رشته ای می توانید به تحصیل کارشناسی علمی کاربردی شیلات بپردازید. اما در صورت مرتبط نبودن رشته باید واحدهای پیش نیاز را نیز بگذرانید. در این مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی شیلات 98 برایتان توضیح دادیم. شما میتوانید مقاله لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 98 را نیز مطالعه کنید. در صورتی که هر گونه سؤالی در زمینه شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی شیلات 98 دارید، می توانید از مشاوران آیدانیتو راهنمایی بخواهید. مشاوران آیدانیتو آماده ی ارائه راهنمایی و پاسخ گویی به سؤالاتتان در زمینه ثبت نام کارشناسی شیلات علمی کاربردی هستند، می توانید با ما تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *