شرایط و زمان ثبت نام کاردانی بدون آزمون آزاد, کاردانی بدون کنکور, کاردانی بدون کنکور آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی 98

رشته تحصیلی تربیت بدنی از جمله مهیج ترین و بهترین رشته های گروه علوم انسانی بوده که علاقه مندان به ورزش و زمینه های آن امکان انتخاب این رشته تحصیلی را در دانشگاه های مختلفی از جمله دانشگاه سراسری و آزاد را دارند. به نظر نویسنده، شرط اول برای ورود به رشته تربیت بدنی، علاقه مندی و اشتیاق وافر به ورزش و مسائل مربوط به آن و داشتن سابقه در فعالیت های ورزشی است. این گونه می توان به کسب موفقیت های بیشتری برای دانشجوی این رشته امیدوار بود. در این مقاله، موضوع مهم زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی 98 را به چالش می کشیم. همچنین، مسائلی از قبیل آشنایی کامل با رشته تربیت بدنی، توانایی های ضروری جهت فعالیت و اشتغال در زمینه تربیت بدنی و درس های قید شده در چارت درسی این رشته به طور کامل در کنار بحث زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی 98 شرح داده می شوند.

آشنایی کامل با رشته جذاب تربیت بدنی

باید به عرض شما دوستان برسانیم که رشته تربیت بدنی به عنوان یکی از رشته های میان رشته ای در میان مردم جوامع مختلف شناخته می شود. این رشته به کمک علومی چند به تربیت و تقویت روان و جسم انسان می پردازد. به طور کلی می توان گفت که آموزش دانشجویان و آشنا کردن آن ها با بدن انسان هدف اصلی ایجاد مطلبی در مورد رشته تربیت بدنی در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب افراد می توانند در جایگاه مربی کاردان و کارکشته به برقراری ارتباط با دانش آموزان و ورزشکاران مشغول شوند.

توانایی های ضروری جهت فعالیت و اشتغال در زمینه رشته تربیت بدنی

توجه داشته باشید که فعالیت ورزشی فرد از دوران کودکی از شروط لازم برای ورود به رشته تربیت بدنی بوده و بدون وجود آن تحصیل در این رشته تقریباً غیر ممکن به نظر می رسد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که خانم ها برای پذیرش در این رشته محبوب و پر از هیجان باید حداقل قد 158 سانتیمتر و آقایان قدی برابر با 165 را داشته باشند.

معرفی تمامی دروس معرفی شده در رشته تحصیلی تربیت بدنی

به جهت تمایل شما داوطلبان به شناخت دروس معرفی شده در رشته تربیت بدنی در مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی 98، در این بخش از مطلب به ذکر آنها پرداخته می شود.
                           درس های پایه در رشته تربیت بدنی
شیمیآناتومی انسانی
زیست شناسیبهداشت و ورزش
کمک های اولیهروانشناسی عمومی
آمار توصیفیفیزیولوژی انسانی
فیزیک

 

             درس های عملی اختصاصی در رشته تربیت بدنی
آمادگی جسمانی 1 و2ژیمناستیک
آشنایی با نجات غریقفوتبال
بدمینتونکشتی
بسکتبالهندبال
تنیس روی میزوالیبال
دو و میدانی، شنا 1 و 2

 

                               درس های اختصاصی نظری در رشته تربیت بدنی
اصول و مبانی تربیت بدنی و علوم ورزشیسنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی
آشنایی با روش تحقیقفیزیولوژی ورزشی 1
تاریخ تربیت بدنیآسیب شناسی ورزشی
حرکات اصلاحیحرکت شناسی
رشد و تکامل حرکتیحقوق و اخلاق ورزشی
روش آموزش تربیت بدنیبیومکانیک
متون خارجی تخصصی 1تغذیه و ورزش
یادگیری و کنترل حرکتیفعالیت بدنی و تندرستی

 

                          درس های عمل انتخابی در رشته تربیت بدنی
ورزش تخصصی 1و2شطرنج
آمادگی جسمانی 3دوچرخه سواری
تنیسواترپلو
هاکیشیرجه
ورزنه برداریاسب سواری
ورزش های رزمیقایق رانی
اسکیورزش های بومی و سنتی
اسکیتفعالیت های موزون
ورزش های تفریحیحرکات نمایشی در جشن ها و مراسم ورزشی

 

تاریخ و شیوه ثبت نام مقطع کاردانی بدون آزمون رشته تربیت بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی

راجع به زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی 98 باید آگاه باشید که اواسط مردادماه سال 1398 اولین دوره ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی 98 بوده که به هیچ وجه زمان آن تغییر پیدا نمی کند. اما دومین دوره اواسط ماه دی بوده که افراد باقی مانده و یا کسانی که تمایل به شروع دوره کاردانی خود از بهمن ماه را دارند، در این زمان امکان ثبت نام برایشان فراهم می شود. مدارک لازم برای ثبت نام در این دوره، گواهینامه دیپلم و پیش دانشگاهی است. در واقع داشتن این مدرک را می توان از موارد اساسی ثبت نام در مقطع کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی 98 درنظر گرفت. علاوه بر این موضوع، باید خاطرنشان کنیم که معدل دوران سوم متوسطه، تأثیری بسیار اساسی در نحوه پذیرش بدون کنکور در رشته تربیت بدنی آزاد دارد و نباید آن را نادیده گرفت. در این مقاله، به بررسی و تحلیل زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی 98 پرداختیم. توصیه می کنیم که مقاله مربوط به کاردانی بدون کنکور آزاد 98 را نیز مطالعه بفرمایید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد و یا زمان و شرایط ثبت نام مقطع کاردانی بدون آزمون رشته تربیت بدنی در این دانشگاه را دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *