شرایط و زمان ثبت نام کاردانی بدون آزمون آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد عمران

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد عمران

این روزها ثبت نام دوره های بدون کنکور در مقاطع مختلف و از جمله کاردانی آغاز شده است و داوطلبان هر مقطع در جست و جوی از اطلاعاتی از قبیل زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم مطلبی را به موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد عمران اختصاص دهیم تا داوطلبان مقطع کاردانی دانشگاه آزاد با اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد عمران ثبت نام خود را با موفقیت انجام دهند.

نحوه پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد عمران

دانشگاه آزاد در کاردانی پیوسته و ناپیوسته در رشته عمران براساس سوابق تحصیلی از داوطلبان ثبت نام می کند. سوابق تحصیلی عنوان رسمی معدل دیپلم است. در دوره کاردانی پیوسته داوطلبان می بایست از گروه آزمایشی متناسب با نوع دیپلم خود انتخاب رشته کنند ولی در کاردانی ناپیوسته در این زمینه محدویتی وجود ندارد ولی اگر نوع دیپلم داوطلب با گروه آزمایشی که متقاضی آن است متفاوت باشد، درصد اعمال معدل کتبی متفاوت خواهد بود. در جدول زیر ضریب تأثیر معدل با توجه به نوع دیپلم و گروه آزمایشی را ملاحظه کنید:

سایر دیپلم هامعارف اسلامیانسانیتجربیریاضی    نوع دپیلم

گروه

آزمایشی

4/314/314/31100100ریاضی
4/314/314/31100100تجربی
2/411001008080انسانی
100100100100100هنر
100100100100100زبان‌های‌خارجی

شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور عمران آزاد

در این بخش از مطلب زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد عمران ،شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور عمران آزاد را شرح می دهیم.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی عمران آزاد
مقطعشرایط
کاردانی پیوستهداشتن دیپلم سه ساله کار و دانش، فنی و حرفه ای یا نظری نظام جدید یا دیپلم کامل چهار ساله متوسطه
کاردانی ناپیوستهدیپلم کامل نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید.

دارندگان مدرک کاردانی هم مجاز به ثبت نام هستند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد عمران از هفته آخر مرداد 97 آغاز شده است. داوطلبان علاقه مند می توانند برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند. داوطلبان حتما پیش از ثبت نام دفترچه راهنما را به دقت مطالعه کنند. نوبت دوم ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد اواخر آذرماه برای ورودی های بهمن انجام می شود.

نحوه ثبت نام کاردانی عمران آزاد بدون کنکور

در آخرین بخش مطلب زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد عمران توضیحاتی را در خصوص نحوه ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد ارائه می کنیم. ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد عمران اینترنتی است و در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد صورت می گیرد.

برای ثبت نام خریداری کارت اعتباری به قیمت 38000 تومان ضروری است. پس از خرید کارت اعتباری، داوطلبان می توانند ثبت نام و انتخاب رشته را انجام دهند. پس از پایان تمام مراحل، هر داوطلب رسید ثبت نام دریافت می کند.

در همین زمینه بخوانید: کاردانی بدون کنکور آزاد عمران و ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد عمران 97

مشاوران حرفه ای و باتجربه آیدانیتو آماده اند تا در اسرع وقت به تمام سوالات شما درباره کاردانی بدون کنکور آزاد پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *