آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تجهیزات پزشکی 98
شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تجهیزات پزشکی 98






زمان وشرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تجهیزات پزشکی 98

رشته مهندسی تجهیزات پزشکی را می توان از مهم ترین رشته های ایجاد شده در دانشگاه ها به شمار آورد. رشته ای که چه در ایران و چه در خارج از کشور طرفداران خاص خودش را دارد. از علل اهمیت رشته مهندسی تجهیزات پزشکی نقش مؤثر افراد تحصیلکرده در این رشته در طراحی  ساخت تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی است. باید بدانید که این رشته در کشورهای اروپایی به عنوان رشته ای بسیار خاص و حیاتی به شمار می آید. علت این موضوع را می توان در راکد ماندن عملیات جراحی در اتاق های عمل بدون وجود تجهیزات پزشکی لازم جست و جو کرد. در این مقاله، به بررسی زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تجهیزات پزشکی 98 پرداخته می شود. در کنار مطالب مربوط به زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تجهیزات پزشکی 98 شرح کوتاهی در مورد رشته تجهیزات پزشکی، درس های تخصیص شده به ترم های تحصیلی مختلف گرایش اتاق عمل و توانایی های ضروری برای فعالیت و کسب درآمد در این رشته نیز در مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تجهیزات پزشکی 98 قابل طرح هستند.

تجهیزات پزشکی و گرایش های آن

رشته مهندسی تجهیزات پزشکی یکی از زیرشاخه های مجموعه علوم ریاضی و فنی بوده که دانشجویان با تحصیل در آن مورادی همچون نحوه استفاده و نگهداری از تجهیزات و لوازم مخصوص در پزشکی، بالا بردن سطح کیفی تولید این دستگاه ها آشنایی لازم را پیدا می کنند. همچنین انجام پژوهش های عملی و نظری در زمینه بالا بردن سطح کیفی تولید این دستگاه ها، تعمیر کردن آن ها، شیوه نصب آن در ردیف حیطه های کاری مهندسین تجهیزات پزشکی به شمار می رود. باید بدانید که یکی از گرایش های این رشته گرایش اتاق عمل بوده که در اینجا به بیان بخشی از دروس اختصاصی گنجانده شده در این رشته می پردازیم.
لیست دروس گرایش اتاق عمل رشته تجهیزات پزشکی
مدارها و ماشین های الکتریکیبرنامه ریزی تعمیر و نگهداری دستگاه های اتاق عمل
فیزیولوژی و آناتومیاخلاق حرفه  – کارآفرینی – کارآموزی 2
فیزیک عمومیکارآموزی 1
ریاضی عمومیمدارهای الکترونیکی
الکترونیک کاربردیآزمایشگاه مدارهای الکترونیکی
آزمایشگاه الکترونیک کاربردیمدار منطقی و میکروکنترل
اندازه گیری الکتریکی و الکترونیکیآزمایشگاه مدار منطقی و میکروکنترلر
کارگاه اندازه گیری الکتریکی و الکترونیکیایمنی تجهیزات اتاق عمل
آشنایی با فضای فیزیکی و اصول کار در اتاق عملمواد، وسایل و تجهیزات اتاق عمل های عمومی
کاربردی فیزیک در پزشکیمواد، وسایل و تجهیزات اتاق عمل های تخصصی
گزارش نویسیکارگاه مواد، وسایل و تجهیزات اتاق های عمل
عیب یابی تجهیزات اتاق عمل عمومیایمنی و بهداشت محیط کار
کارگاه عیب یابی و تعمیرات تجهیزات اتاق های عملضوابط و مقررات تجهیزات پزشکی کشور
عیب یابی تجهیزات اتاق عمل های تخصصیزبان تخصصی
کارگاه عیب یابی و تعمیرات تجهزات اتاق های عمل
  به دلیل اهمیت موضوع، این بخش از مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تجهیزات پزشکی 98 به ذکر توانایی های ضروری برای فعالیت و کسب درآمد در رشته مهندسی تجهیزات پزشکی تخصصی داده شده است. به علت محدود بودن دروس مهندسی در این رشته علاقه مندی به علومی همچون فیزیک و ریاضی برای شما دانشجویان رشته تجهیزات پزشکی اهمیت زیادی دارد. توانمندی در رشته هایی همچون مهندسی مواد، مکانیک و یا الکترونیک جهت تحصیل و فعالیت در هر سه گرایش رشته تجهیزات پزشکی ضروری به نظر می رسد. اساسی دروس مورد تدریس در گرایش اتاق عمل تجهیزات را خدمت شما خوانندگان مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تجهیزات پزشکی 98 ارائه می دهیم.

تاریخ ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تجهیزات پزشکی 98

همگی شما داوطلبان در مورد زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تجهیزات پزشکی 98 باید مطلع باشید که تاریخ انجام ثبت نام در این رشته و دوره تحصیلی بسیار نزدیک بوده و در اواسط مرداد ماه شروع می شود. اما اگر بنا به دلایلی مایلید بهمن ماه زمان اولین ترم تحصیلی شما در دانشگاه باشد، باید در اواخر آبان و اوایل دی ماه تصمیم به انجام کار بگیرید. مهم ترین شرط از میان شروط ذکر شده جهت ثبت نام در دوره کاردانی بدون آزمون علمی کاربردی تجهیزات پزشکی داشتن مدارک دیپلم در یکی از رشته های شناخته شده نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش است. همچنین اخذ مدرک پیش دانشگاهی در گروه های آزمایشی تجربی، انسانی بسیاری ضروری است. موارد دیگر در مورد شرایط خاص برای ادامه تحصیل در رشته تجهیزات پزشکی مقید بودن و اعتقاد کامل به دین اسلام، داشتن سلامت جسمانی متناسب با رشته تجهیزات پزشکی و عدم وجود فساد اخلاقی در افراد اشاره کرد. در مطلب حاضر، به تحلیل موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تجهیزات پزشکی 98 برای شما دوستان گرامی پرداختیم. علاوه بر این، پیشنهاد می کنیم که نگاهی به مقاله کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی 98 نیز بیندازید.
مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون آزمون تجهیزات پزشکی دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *